karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

31 تیر 1400

به روز رسانی

31 تیر 1400

به نقل از خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در شهریورماه خبر داد. عبدالحسین کفیری با اعلام این خبر افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این رویداد مهم انجام شده و در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال شاهد برگزاری این نمایشگاه خواهیم بود.

او افزود: شیوع کرونا باعث شد تا سال گذشته نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برگزار نشود، اما با توجه به اهمیت حوزه صنایع‌دستی و به‌منظور حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان و فعالان این حوزه، در نظر داریم سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را امسال برگزار کنیم. مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همزمان با برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دستباف، از یکم الی هفتم شهریور امسال، سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

کفیری اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور هنرمندان، تولیدکنندگان و فعالان صنایع‌دستی سراسر کشور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی (به شرط صدور مجوز ستاد ملی مقابله کرونا) برگزار می‌شود و در همین راستا سالن‌های شماره ۸ و ۹ مختص شرکت‌ها و برندهای مطرح صنایع‌دستی و سالن‌های شماره ۱۱-۱۰ و ۲۵ به‌منظور حضور هنرمندان و تولیدکنندگان استان‌های مختلف کشور در نظر گرفته شده است.

سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برگزار می شود

سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برگزار می شود

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.