karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 خرداد 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، دلاور بزرگ‌نیا -مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران- از برگزاری تور رصد آسمان شب همزمان با حلول ماه شوال خبر داد. وی در این باره اظهار کرد:

این تور در شب ۲۸ ماه رمضان (۲۳ خرداد) با هدف معرفی شرایط رویت‌پذیری هلال ماه شوال و توسعه گردشگری نجوم برگزار می‌شود.

او در ادامه از برگزاری تورهای متفاوت در سال جاری سخن گفت و افزود:

در کنار برگزاری مسیرهای کلاسیک برای تورهای تهرانگردی در نظر داریم تا سال ۹۷ تورهای خلاقانه را مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار دهیم.

بزرگ‌نیا تورهای خلاقانه را نسل جدیدی از گردشگری دانست که ضمن داشتن مزایای رقابتی می‌توانند کارآفرینی و توسعه پایدار را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جشنواره تورهای خلاقانه در قالب یک مسابقه عمومی بین دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران برگزار می‌شود، گفت:

مسیرهای خلاقانه‌ای که از دل این جشنواره بدست می‌آید می‌تواند موجب رشد و توسعه چشم‌گیر گردشگری پایدار در استان تهران شود.

بر اساس اعلام اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، تور تهرانگردی «رصد آسمان» با همکاری و مشارکت مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران و مدیریت گردشگری شهرداری منطقه یک، به صورت رایگان از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ روز چهارشنبه ۲۳ خرداد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این تور می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۰۵۰ ارسال کنند.

استهلال ماه شوال

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.