karnaval.ir

سحر بحیرائی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 آذر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

نگاه از بالا به هر چیزی دید متفاوتی به شما می دهد و این بار ما با عکس های هوایی از پاییز روسیه می خواهیم جلوه دیگری از این کشور وسیع و سردسیر را با شما به اشتراک بگذاریم. این عکس های پاییزی زیبا، مناظر پاییزی سرزمین برف را از دریچه دیگری به شما نشان می دهند. وقتی نام روسیه را می شنوید احتمالا فقط کشوری پوشیده از برف به ذهن تان می رسد که سرمایش امان هر کسی را می برد اما دیدن این عکس ها حتما فکر سفر به روسیه در پاییز را در سرتان خواهد انداخت چرا که با چهره ای جدید از این کشور مواجه خواهید شد. پس این بار با کارناوال همراه شوید تا نگاهی به فصل پاییز در کشور روسیه بیندازیم.

1- به پاییز خوش آمدید!

تصویر هوایی زیبا از شهر چلی بینسک (Chelyabinsk) که در شرق کوهستان های اورال قرار دارد و مرز بین اروپا و آسیا محسوب می شود.

طبیعت پاییزی روسیه

Maksim Tarasov

2- سلام سیبری!

سیبری نام بخشی بسیار گسترده در روسیه است که حدود 60 درصد از خاک روسیه را در بر می گیرد و از رشته کوه های اورال شروع و به اقیانوس آرام می رسد.

جالب است بدانید قالی پازیریک ایران در این بخش از روسیه کشف شده است.

طبیعت پاییزی روسیه

Buddha Grishna

3- نهنگ سبز دریاچه

دریاچه آراکول (Arakul Lake) در شهر چلی بینسک قرار دارد.

دریاچه آراکول روسیه

Maksim Tarasov

4- کانال گریبایدوف (Griboyedov)

این کانال از شهر سن پترزبورگ می گذرد و کانالی دراز و پر پیچ و خم است که تقریبا 6 کیلومتر طول دارد؛ و از رودخانه های فونتاکا (Fontanka) و مویکا (Moyka) عبور می کند. این کانال به خاطر محل پیروزی انقلابیون آنارشیست در مقابل الکساندر دوم در روسیه شهرت فراوانی دارد.

کانال گری بایدوف روسیه

Nikolaz

5- غروب آفتاب در سن پترزبورگ

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه بعد از مسکوست و در شمال غرب این کشور قرار دارد. این شهر در سال 1703 میلادی به دستور پتر کبیر ساخته شد.

غروب آفتاب در سن پترزبورگ روسیه

breezeman

6- پاییز زیبا در پارک شهر چلی بینسک روسیه

شهر چلی بینسک روسیه

Maksim Tarasov

7- رودخانه آنگارا (Angara river)

این رودخانه از دریاچه بایکال در روسیه سرچشمه می گیرد و در جنوب فلات سیبری قرار گرفته است.

رودخانه آنگارا روسیه

Greenjew

8- برج ناقوس کالیازین 

شهر کالیازین (Kalyazin) در کشور روسیه و در ایالت ور (Tver) قرار دارد که یکی از جاذبه های آن برج ناقوسش است. این برج که از آن به عنوان تلسکوپ استفاده می شده، روی رودخانه ولگا واقع شده است و حدود 74 متر ارتفاع دارد.

برج ناقوس کالیازین روسیه

Igor Byrko

9- اولین برف

شهر میاس (Miass) در ایالت چلی بینسک کشور روسیه واقع شده است.

شهر میاس روسیه

Maksim Tarasov

10- رودخانه ولکزین (Wołczyn)

رودخانه ولکزین در نزدیکی شهر ماکساتیخا (Maksatikha) قرار  گرفته است. این شهر ابتدا کاربری روستایی داشت و در حوالی سال 1924 به شهر تبدیل شد.

رودخانه ولکزین روسیه

Yakunin Ilya

11- پل شیوو پیسنی (Zhivopisny)

این پل زیبا در شمال غرب شهر مسکو و بر فراز رودخانه ماسکووا (Moskva) قرار گرفته است.

پل شیوو پیسنی روسیه

Igor Byrko

12- درختان زیبای طبیعت سیبری

طبیعت پاییزی روسیه

Buddha Grishna

13- استان پنزینسکایا (Penzenskaya obl)

این استان ابتدا در بخش کازان روسیه قرار داشت و سپس چند سال بعد به طور جداگانه توسط مجارستان اداره شد. جالب است بدانید اولین رهبر حزب کمونیست اتحادیه جماهیر شوروی، الکساندر کابانوف، فعالیت های خود را از این نقطه شروع کرد.

استان پنزینسکایا روسیه

penzyak

سخن آخر

با کارناوال گشتی در دنیا وسیع و زیبای کشور روسیه زدیم و از طبیعت زیبای سیبری تا سن پترزبورگ در فصل رنگارنگ پاییز آشنا شدیم.

آیا شما تا کنون به این کشور سردسیر سفر کرده اید؟

به نظر شما زیباترین مکان روسیه کجاست ؟

نظرات و تصاویر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در دنیای آبی رنگ کاشی های فیروزه ای سفر می کنم تا بیابم راز این خاک مقدس را

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.