karnaval.ir

مهرنوش حیدری

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 خرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بر روی کره ی زمین مناظر و جاذبه های بسیار زیادی وجود دارد که بشر سال هاست از تماشا کردن آن ها خسته نمی شود و گاهی تمام زندگی خود را صرف کشف و دیدن آن ها می کند. انسان های زیادی هستند که یک جانشستن را کنار گذاشته و از شهری به شهر دیگر، از کشوری به کشور دیگر و یا حتی از قاره ای به قاره ای دیگر حرکت می کنند تا همه ی مناظر تماشایی را ببینند. از آنجا که هر منظره ویژگی و ظاهر مختص خودش را دارد و از مقصدی به مقصد دیگر متغیر است، حرص و عشق نسبت به فتح و دیدن تمام دنیا در انسان هیچوقت تمام نشده و مدام بیشتر و بیشتر می شود.

کافیست تا این اشتیاق بی پایان با هنر عکاسی و خلاقیت عکاسان در آمیزد تا منجر به خلق آثاری تماشایی از جاذبه های سراسر دنیا گردد. تصاویری که می توانند بیننده را مسحور خودشان کنند و وسوسه ی سفر را به مقاصد دور به جان او بیاندازند. حتی اگر هم امکان سفر وجود نداشته باشد، با این تصاویر می توان به اقصی نقاط دنیا سفر کرد و از دیدن زیبایی های خلقت و هنرنمایی دست نقاش طبیعت لذت برد.

یکی از قاره های زمین که سال هاست گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند، اروپاست که از نظر وسعت دومین قاره جهان است و در نیم کره ی شمالی زمین قرار دارد. این قاره مملو از زمین های کشاورزی، مناظر سرسبز،طبیعی و بکر است که با زیبایی هایشان می توانند شما را جادو کنند و به همین دلیل عنوان قاره سبز را بر آن نهاده اند.

چندی پیش در سفری تصویری به دور اروپا، زیبایی های چشم نواز این قاره را به تماشا نشستیم که می توانید تصاویرش را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید:

تصاویری شگفت انگیز از زیبایی های قاره اروپا | بهشتی بر روی زمین

 بار دیگر همراه با کارناوال راهی این قاره ی سرسبز و سحرانگیز می شویم و زیبایی های دیگر آن را از نمایی دیگر ببینیم و لذت ببریم.

اروپا

1- کوهستان زیبایی | نروژ

کوه بسیار زیبای کیونژ (Kjerag) مقصدی عالی برای دوستداران طبیعت و علاقمندان به پیاده روی است.

نروژ

Fulltimegipsy

2- روستایی خارق العاده | بوسنی و هرزگوین

بلاگاج (Blagaj) نام روستایی است که در حال ثبت شدن در سازمان جهانی یونسکو است.

بوسنی

Emil Jovanov

3- مجمع الجزیره های صخره ای | اسکاتلند

 جزیره های سنت کیلدا (St Kilda) بلند ترین صخره های بریتانیا را شامل می شوند. جمعیت این جزایر هیچ گاه از 200 نفر بشتر نشده اما در سال 1930 این جزیره کاملا تخلیه شد.

اسکاتلند

corlaffra

4- شهری با چشم اندازی زیبا | کرواسی

امیش (Omis) شهری با ساحل های خیره کننده در کرواسی که امکانات بسیاری در زمینه ی تفریحات آبی، حمام آفتاب و ... دارد.

کرواسی

Tatiana Popova

5- مناظر افسانه ای | پرتغال

الگاروه (Algarve) یکی از زیباترین مناظر کشور پرتغال که به آب و هوای آفتابی خود معروف است.

پرتغال

David Herraez Calzada

6- زیباترین پارک ملی اروپا | کرواسی

پارک ملی دریاچه‌ های پلیتویک (Plitvice lakes National Park) دارای 16 دریاچه ی بزرگ است که توسط 100 آبشار خیره کننده ی آبی رنگ به هم متصل شده اند.

کرواسی

Marta-Paniti

7- صخره این با منظره ی خیره کننده | نروژ

صخره ی معلق ترول‌ تونگا (Trolltunga) حدودا 700متر بالاتر از سطح دریاچه ی رینگدالسوتنت (Ringedalsvatnet) قرار گرفته است.

 

نروژ

Simon Dannhauer

8- مزارع زیبای اسطخودوس | فرانسه

مزرعه های این گیاه زیبا و بنفش رنگ در منطقه اکس آن پرووانس (Aix-en-Provence) قرار دارند که بهترین زمان برای بازدید از آن ها زمانیست که این گیاهان شکوفه زده اند.

فرانسه

StevanZZ

9- قدیمی ترین قلعه اروپا | ایتالیا

قدمت قلعه ی ایسکیا (Ischia) به قرن پنجم قبل از میلاد مسیح می رسد و فیلم آقای ریپلی با استعداد (Talentuous Mr Ripley) هم در این محل فیلم برداری شده است.

ایتالیا

Yevgen Belich

10- خیابان های خیره کننده | ایرلند شمالی

دارک هجز (Dark Hedges) یک مکان جادویی و فوق العاده که پس از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بسیار معروف شده و در شهر کوچکی به نام بالی مانی (Ballymoney) قرار گرفته است.

ایرلند

Jacek_Kadaj

11- قطعه کوچکی از بهشت | ایتالیا

در جنوب و شمال کشور ایتالیا جزیره هایی به نام ایزولا بلا (Isola Bella) وجود دارد که همچون بهشتی بر روی زمین هستند.

ایتالیا

Anna Lurye

12- مقصدی برای چهار فصل | پرتغال

مجمع الجزایر مادیرا (Madeira) دارای آب و هوای معتدلی است که معمولا از اواسط اسفند ماه تا اواسط خرداد ماه پر شکوفه است و دیدنی ها و تفریحات بسیاری از جمله طبیعت زیبا، مراکز خرید، کوه، دلفین و ... دارد.

پرتغال

Anilah

13- آسیاب بادی های محاصره شده با لاله | هلند

منطقه ی زانس سخانس (Zaanse Schans) در 15 کیلومتری شهر آمستردام، پایتخت کشور هلند قرار گرفته است که در سراسر جهان محبوبیت بسیاری دارد.

هلند

Olena Z

14- معروف ترین کوه آشفشانی اروپا | ایتالیا

قله آتشفشانی اتنا (Etna) هیچ گاه آرام نیست و در طی 100 سال بیش از 100 فوران داشته و همیشه در حال فعالیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قله ناآرام به لینک زیر رجوع کنید:

کوه اتنا | بلندترین قله آتشفشانی اروپا

کوه اتنا

Wead

15- یکی از زیباترین آبشار های اروپا | ایسلند

گدافاس (Godafoss) یکی از معروترین آبشار های این کشور است که مسلما ارزش دیدن را دارد.

ایسلند

ronnybas

16- یکی از بهترین مقاصد غواصی اروپا | ایتالیا

مناظر خیره کننده و طبیعت بکر جزیره کاپری (Capri) در جنوب ایتالیا قرن هاست که مورد توجه گردشگران بوده است.

ایتالیا

Reidl

سخن آخر

آیا تا به حال به این مناظر خیره کننده سفر کرده اید؟

دوست دارید به کدام یک از این مناطق سفر کنید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

در میان بسیاری از فکر و خیال ها و در گیری های زندگی، گاه آن چنان با چشم باز در رویا فرو می رفتم و دنیا را سیر می کردم که گویی سوار بر دوچرخه ای تمام دنیا را فتح کرده ام. هر روز مدت

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

عاطفه

چهار فصل | پرتغال رو خیلی دوست دارم . 

  مرسی کارنـــــــــال

انتشار:18 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.