karnaval.ir

مهرنوش حیدری

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 تیر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در سراسر جهان کشور های بسیاری در آغوش گرم و سبز مادرشان، زمین، نشسته اند و این مادر تمام مهربانی و زیباییش را میان فرزندانش تقسیم کرده است. گاهی در این میان مثل هر خانواده ای، چند فرزند زیبایی هایی ظاهری بیشتری از بقیه دارند و به همین جهت توجه و علاقه ی بیشتری را هم به خود جذب می کنند و در مقابل برخی شاید ظاهر دلفریبی نداشته باشند اما آنقدر زیبایی نهفته دارند که شاید تماشای همه ی آن ها کار راحتی نباشد.. حال همین داستان را برای کشورها و مادرشان، زمین در نظر بگیرید.... 

در میان تمامی فرزندان زمین، امروز آمریکا را برگزیدیم تا به تماشای زیبایی های تمام نشدنی اش بنشینیم. طبیعت آمریکا، نامی که با شنیدنش، شگفتی های بسیاری در مقابل چشمانمان صف می کشد؛ از کوه های سر به فلک کشیده در آلاسکا بگیرید تا صخره های رنگارنگ آریزونا و سواحل آرامش بخش فلوریدا... آمریکا به دلیل وسعت جغرافیایی که دارد، جلوه های زیبایی از طبیعت را می توان در گوشه گوشه یافت و هیچ گاه خسته نشد...  شاید تا به حال شانس سفر به آمریکا نصیبتان نشده باشد اما این دلیلی برای ندیدن زیبایی های این سرزمین نمی شود؛ می توان با تماشای تصاویر زیبا سفری لذت بخش را تجربه کرد و زیبایی های دنیا را دید و لذت برد.

امروز کارناوال سفری طولانی در پیش دارد. می خواهد قاره ها را بپیماید و به سوی کشور چند ایالته آمریکا برود تا گوشه ای از زیبایی و موهبت های این کشور را به تمامی همراهانش نشان دهد. 

همراه کارناوال باشید تا از تصاویر چشم گیر شاهکار های این کشور غافل نمانید.

طبیعت آمریکا

1- کوه های زیبا | آلاسکا

مهم نیست که به کدام یک از مناطق آلاسکا سفر کرده اید، تماشا و گشت و گذار در کوهستان های این دیار را از یاد نبرید.

آلاسکا

2- موج های سنگی | آریزونا

این صخره ها با موج های رنگین در مرز میان آریزونا و یوتا (Arizona-Utah) قرار گرفته اند و به عنوان موج های سنگی دراین منطقه معروفند.

آمریکا

3- سواحل زیبا | فلوریدا

سواحل همیشه زیبا و آرامش بخش هستند اما سواحل فلوریدا زیبایی خاصی در خود دارند به همین دلیل همه ساله گردشگران بسیاری برای لذت بردن از این سواحل به فلوریدا می آیند.

فلوریدا

4- جاده ای با منظره جادویی | ایالت جورجیا

درختان بلوط با شاخه های بلند و کشیده شده بر روی زمین در منطفه تاریخی ورمزلو (Wormsloe Historic Site) در نزدیکی شهر ساوانا (Savannah) قرار گرفته اند و جاده ای رویایی را به وجود آورده اند.

آمریکا

5- طلوع اسرار آمیز بر فراز مزارع | ایلینوی

ایلینوی یکی از ایالت های غربی میانه آمریکاست.

ایلینوی

6- توربین های بادی | کانزاس

این توربین های بادی در دشت های زیبای کانزاس قرار دارند. در مورد این ایالت آمریکا جالب است بدانید که آن را با نشانه ی گل آفتابگردان می شناسند. همچنین این ایالت از بزرگترین تامین کننده های گندم در آمریکاست.

کانزاس

7- سراسر سرسبز | لوئیزیانا

لوئیزیانا از ایالت های جنوبی آمریکاست و طبیعت و دیدنی های بسیاری در خود دارد. جالب است بدانید که این ایالت به جهت مرداب های پر از قویش معروف شهره است.

لوئیزیانا

8- پلی پر از آرامش و زیبایی | می لند

این پل زیبا که در می لند (Mayland) قرار گرفته در جنگ های داخلی آمریکا نقش موثری داشته است اما در حال حاظر آرامش بر این محل حکمرانی می کند. 

آمریکا

9- پاییز خیره کننده | ماساچوست

ماساچوست ایالتی پر از زیبایی در شرق آمریکاست.

ماساچوست

10- صخره ای به شکل شلغم | میشیگان

ترنیپ راک (Turnip Rock) صخره ای در ساحل دریاچه هیوران (Lake Huron) است که فرسایش چندین ساله موج ها آن را به این شکل در آورده است. میشیگان هم در فهرست ایالت های میانه غرب آمریکا قرار دارد.

آمریکا

11- طبیعتی زیبا | مونتانا 

 در این ایالت یک راست به سمت پارک ملی یلو استون (Yellow Stonne National Park) بروید تا با قدیمی ترین پارک ملی دنیا آشنا شوید.

مونتانا

12- چشمه های رقصان | نوادا

این چشمه ها بر اثر یک پدیده ی زمین شناسی ایجاد در ایالت نوادا شده اند، برای آشنایی بیشتر با چشمه ها به مطلب زیر رجوع کنید:

آبفشان رقصان نوادا | واکنش رنگین طبیعت به دخالت انسان

نوادا

13-  شکوفه های زیبای بهاری | پنسیلوانیا

پنسیلوانیا ایالتی در شرق آمریکاست و جزء ایالت های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکا به حساب می آید.

پنسیلوانیا

14- منظره ای چشم گیر | نیویورک

فقط کافیست که یک صندلی در اطراف دریاچه پلاسید (placid lake) بگذارید و به کوه های زیبای ادیراندک (Adirondack Mountains) خیره شوید.

نیویورک

15- طبیعتی زیبا و بکر | داکوتای جنوبی  

پارک ملی بدلندز (Badlands National Park) از دیدنی های مشهور ایالت داکوتای جنوبی است که پستی و بلندی های فوق العاده ای دارد.

آمریکا

سخن آخر

آیا تا به حال به آمریکا سفر کرده اید؟

کدام یک از این جاذبه ها را بیشتر دوست دارید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

 

در میان بسیاری از فکر و خیال ها و در گیری های زندگی، گاه آن چنان با چشم باز در رویا فرو می رفتم و دنیا را سیر می کردم که گویی سوار بر دوچرخه ای تمام دنیا را فتح کرده ام. هر روز مدت

...

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ممنون و سپاسگزارم از تصاویر زیبا و رویایی که بسیار تحسین برانگیز هستند🌸🌸

انتشار:11 شهریور 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

همه مناظر عالی بودن این زیبایی‌ها و شگفتیها بهشت خدا روی زمین هستند😍

انتشار:11 شهریور 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

عالی بود. ممنونم

انتشار:06 تیر 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.