karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

02 فروردین 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

نمی دانم چقدر درباره دنیای اطراف تان فکر می کنید اما بدون شک پیرامون شما تنها همین چیزی که می بینید نیست. کمی ذهن تان را بازتر کنید و از زاویه بالاتری به دنیا نگاه کنید، مثل پرنده ای که همه چیز را از بالا می بیند. کشف دنیای اطراف همیشه از کنجکاوی های بشر بوده است. اختراع هواپیما و هلی کوپتر هم در همین راستا انجام شده است. حالا چندیست که شاهد حضور دِرون یا پهبادها در زندگی مان هستیم، پرنده هایی کنترلی که دیدمان را وسیع تر می کنند، بالا و بالاتر می روند و زندگی را از زاویه ای جالب تر به ما نشان می دهند.

این روزها حتا دیگر لازم نیست که عکاس حرفه ای باشید، تنها کافیست یک درون بخرید یا اجاره کنید و چند ساعتی روش کار با آن را بیاموزید تا بتوانید تصاویری ناب از خودتان و دنیای اطراف تان بگیرید. عکاسی با درون طرفداران زیادی دارد، حتا سالانه مسابقه هایی برگزار می شود که در آن ها تصاویری که با درون گرفته شده اند گردآوری می شوند و از بین آنها بهترین ها را انتخاب می کنند.

امروز ما هم می خواهیم به دنیای دوستداران این پهبادهای جالب برویم. با هم مروری می کنیم بر بهترین عکس های گرفته شده با درون در سال 2017. در این رقابت عکاس ها باید تصاویری به ثبت می رساندند که موضوع شان طبیعت، مردم و شهر مدرن بود. فهرستی که در ادامه مرور می کنیم توسط خبرگزاری سی ان ان نیز منتشر شده و ما همین فهرست را با هم بررسی خواهیم کرد. همراه کارناوال باشید تا با هم نظاره گر بهترین عکس های گرفته شده با درون در سال گذشته باشیم.

1- تابستان

تابستان عنوانی است که به عکس زیبای پیش روی تان داده اند. این تصویر به عنوان برترین عکس با موضوع طبیعت انتخاب شد و یک روز گرم تابستانی را نشان می دهد.

عکاسی با درون

jcourtial

2- جاده پر پیچ و خم

عکاس این تصویر اعتقاد دارد که دِرون او را آزاد کرده است. وجود پهباد بود که برای این هنرمند امکان ثبت جاده پر پیچ و خم را ایجاد کرد. او در حال عبور از جاده ای در ترنسیلوانیای رومانی بود که با کمی درنگ و استفاده از درونش توانست این تصویر زیبا را ثبت کند.

عکاسی با دورن

calin stan

3- زوایای شهر

اینجا دبی است، شهری که تا چند سال پیش چیزی جز یک بیابان نبود. حالا اینجا شباهت زیادی به جنگلی با درختان بتنی دارد. عکاس این عکس، هر پرواز درون را یک ماجراجویی جدید می داند.

دبی

Bachirm

4- شیشه پاک کن ها

افرادی را می بینید که در حال پاک کردن شیشه های برج مرکوری سیتی (Mercury City Tower) در روسیه هستند. فعالیت شیشه پاک کن ها حس کنجکاوی عکاس را برانگیخت و باعث شد تا درونش را به هوا بفرستد و چنین تصویری را به ثبت برساند.

برج مرکوری سیتی

Alexeygo

5- چشم اندازی نوآورانه

ماجرا از این قرار بود که بچه های عکاس در حال شن بازی کردن در ساحل بودند، هنرمند خلاق با تماشای فرزندانش ایده ای به ذهنش می رسد، به سرعت طرحی روی شن ها می کشد و با هوا کردن درونش چنین تصویر جذابی را جاودان می کند.

عکاسی با درون

rga

6- قدم نو رسیده

این هم یک روش جدیدی برای اعلام خبر فرزنددار شدن است. پدر و مادری خلاق و خوش ذوق را در تصویر می بینید.

عکاسی با درون

macareuxprod

7- آخر خط

این تصویر توانست رتبه نخست را در موضوع عکاسی از مردم به دست بیاورد. نوآوری در این عکس موج می زند.

عکاسی با درون

Martin Sanchez

8- نیلوفر آبی

این عکس که طبیعت و ارتباط انسان با آن را به خوبی نشان می دهد توانست جایزه دومین تصویر برتر با موضوع عکاسی مردمی را از آن خود کند. در این تصویر فردی را می بینیم که در حال چیدن گل های نیلوفر آبی است.

عکاسی با درون

helios

9- فستیوال ویجانرا

ویجانرا (Vijanera) نام مراسمی شبیه به فستیوال است که در اسپانیا برگزار می شود. در تصویر پیش رو نیز قسمتی از همین مراسم را می بینید. این عکس رتبه سوم را در موضوع مردمی از آن خود کرد.

مراسم ویجانرا

10- صلح

زندگی شهری همیشه با سر و صدا و ازدحام در آمیخته است، عکاس این تصویر سعی کرد تا آرامش و صلح را به تصویر بکشد. او در کارش موفق بود و توانست رتبه سوم را در موضوع عکاسی شهری به دست آورد.

عکاسی با درون

سخن آخر

با هم مروری داشتیم بر برخی از بهترین عکس هایی که با درون گرفته شده است. بدون شک این روزها پهبادها نقش مهمی در عکاسی ایفا می کنند، نظر شما در این رابطه چیست؟

عکس های امروز را پسندید؟

اگر تجربه تصویربرداری با درون را دارید نظرها و پیشنهادهای تان را با ما در میان بگذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.