karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

14 اسفند 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

آنتالیا دقیقا کجا است؟

سفر کوتاهی خواهیم داشت به آنتالیا، که یکی از معروف و محبوب ترین مقاصد گردشگری نزد توریست ها می باشد، این استان با مرکزیت شهر آنتالیا بهترین مرکز تفریحی ترکیه می باشد که سالانه میزبان مسافران زیادی از کشورهای آسیایی و اروپایی و بخصوص ایران است.

آنتالیا یکی از جنوبی ترین شهرهای ترکیه است و در پهنه ی وسیعی از ساحل دریای مدیترانه گسترده شده، اینجا مکانی مملو از هتل های 5 ستاره و تفریحات آبی می باشد.

اما انتخاب میان هزاران تفریح مختلف در سراسر این شهر کاری بسیار دشوار است، بنابراین اینبار سعی داریم شما را با شاخص ترین فعالیت ها در شهر آنتالیا آشنا کنیم، در گام اول با این سوال رو به رو می شویم که سبک و نوع تفریحات در این شهر سرسبز و دیدنی چیست؟

سبک تفریحات در آنتالیا: تفریحات ساحلی و گردش در مراکز خرید.

توجه داشته باشید که تفریحات بسیار دیگری هم در این شهر وجود دارد که ما در این قسمت به آن ها اشاره نخواهیم کرد بلکه برترین و پر طرفدارترین فعالیت ها را معرفی خواهیم نمود. اگر می خواهید اطلاعات کاملی از آنتالیا و دیدنی های آن به دست بیاورید، مطالب لینک زیر را از دست ندهید:

راهنمای سفر به آنتالیا

پس با کارناوال همراه شوید تا تفریحات فوق العاده ی آنتالیا را در کنار هم تجربه کنیم.

هرگز در سفر به آنتالیا این تفریحات را از دست ندهید

پیشنهاد می کنیم در آنتالیا این تفریحات را از دست ندهید

در ادامه با تفریحاتی که نباید در آنتالیا از دست دهید، آشنا خواهیم شد:

1- آفرود در آنتالیا، تجربه ای منحصر به فرد

آنتالیا دارای رودخانه ها، جنگل ها و کوهستان های زیادی است که منطقه ی مناسبی را برای آفرود ایجاد کرده اند. شما با خریداری تورهای تفریحی آفرود می توانید سوار بر جیپ های شاسی بلند شده و در میان طبیعت بکر رانندگی کنید. برای تهیه ی تورهای سافاری و آفرود کافی است از هتل محل اقامتتان بلیت این تورها را خریداری نمایید.

این تورها خدماتی مانند ترانسفر، یک وعده غذا و یک راهنمای ماهر را در اختیار شما قرار می دهند.

هزینه:

قیمت آفرود در آنتالیا متفاوت است و بنابراین که از چه توری بلیتتان را خریداری می کنید هزینه ها کمی تفاوت دارد اما به صورت میانگین هزینه ی سافاری ۶۰ دلار ( حدود ۱۹۰ هزار تومان ) خواهد بود.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تورهای آفرود در آنتالیا هستید روی لینک زیر کلیک نمایید:

آفرود در آنتالیا | تجربه هیجان در شهری رمانتیک

آفرود آنتالیا

2- رفتینگ را فراموش نکنید

 بازار رفتینگ این روزها در جای جای دنیا داغ است؛ ورزشی شاد و هیجان انگیز که در ده ی اخیر پر آوازه شده. در این فعالیت علاقمندان بر قایق های بادی می نشینند و در امواج خروشان رودخانه ها پارو می زنند و ترس را تجربه می کنند.

در سفرتان به آنتالیا توصیه می کنیم رفتینگ را تجربه کنید تا روی دیگری از هیجان به شما رخ نشان دهد.

 شما برای رفتینگ هم باید از هتل محل اقامتتان تور تهیه نمایید.

هزینه:

هزینه ی تور بنابر این که از چه آژانسی بلیت تهیه می کنید متفاوت است اما قیمت میانگین ۵۰ دلار یا حدود ۱۷۵ تومان برای هر نفر است.

اگر علاقمند هستید بیشتر با رفتینگ در شهر زیبای آنتالیا آشنا شوید روی لینک زیر کلیک نمایید:

رفتینگ آنتالیا | قایق سواری بر امواج خروشان

رفتینگ آنتالیا

3- مرکز خریدهای آنتالیا را از قلم نیندازید

هدف بسیاری از گردشگران از سفر به کشور ترکیه خرید کردن است، قیمت پوشاک در این کشور به نسبت اغلب سرزمین های دنیا مناسب تر می باشد به همین دلیل توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. البته نباید فراموش کرد که بیشتر شهر استانبول را برای خرید انتخاب می نمایند اما باید بدانید که در شهر آنتالیا هم مراکز خرید زیادی وجود دارند و با آن که قیمت خرید از آن ها کمی بالاتر از استانبول است اما باز هم اجناس با قیمت مناسبی به فروش می رسند.

بهترین مرکز خریدهای آنتالیا

به طور کلی سبک مراکز خرید در آنتالیا به این صورت است که اجناس را با قیمت های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند اما اغلب قیمت ها در سطح متوسط می باشد و در برخی از مرکز خرید مانند مارک آنتالیا و تراسیتی قیمت ها بهتر می باشند. برای آشنایی بیشتر و دانستن آدرس این دو مرکز خرید مطلب زیر را بخوانید:

مراکز خرید آنتالیا | لذت بازارگردی به سبک امروزی در ترکیه

مرکز خرید آنتالیا

4- از گشت و گذار در سواحل زیبای آنتالیا غافل نشوید

شاید با جرات بتوان گفت که آنتالیا را با سواحل زیبایش می شناسند؛ سواحلی که می توان در آن ها بر روی شن ها قدم زد، به تماشای طلوع و غروب خورشید نشست و در کل چهره ای دیگر از ساحل را در ذهن حک کرد.

اگر به آنتالیا رفتید، بعد از آن که گشت و گذار در مراکز خرید، رفتینگ و آفرود را تجربه کردید، به ساحل بیایید و خستگی روزانه را از تن به در کنید.

لارا، نام یکی از توریستی ترین مناطق ساحلی در 16 کیلومتری شرق آنتالیاست که با امکانات رفاهی مناسبی که دارد می تواند خاطره ای متفاوت از بودن در ساحل را برای همیشه به شما هدیه دهد.

پس فراموش نکنید؛ سواحل آنتالیا انتظار شما را می کشند.

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا

سواحل لارا

سواحل لارا در آنتالیا

5- بازدید از آکواریوم آنتالیا

در آنتالیا آکواریوم بزرگی وجود دارد که یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا هم به حساب می آید، تونل این آکواریوم 131 متر طول و 3 متر عرض دارد و بازدیدکنندگان می توانند در میان آن قدم بزنند و ماهی ها و آبزیان رنگارنگ را بنگرند. پیشنهاد می کنیم در سفرتان به شهر آنتالیا حتما این آکواریوم را از نزدیک ببینید. با بازدید از این آکواریوم می توانید از 40 آکواریوم که هریک محل نگهداری انواع خاصی از آبزیان هستند دیدن کنید.

علاوه بر تماشای میلیون ها ماهی می توانید فیلم های چند بعدی و برخی حیوانات گرمسیری را هم در این مجموعه ی تفریحی مشاهده نمایید و یک وعده ی غذایی لذیذ هم در رستوران های آکواریوم آنتالیا نوش جان نمایید. امکاناتی از قبیل فروشگاه سوغاتی و مرکز درمانی و ... هم در این آکواریوم وجود دارند.

ساعت کار:

10 صبح تا 8 شب

هزینه بلیت:

58 دلار ( حدودا 200 هزار تومان )

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کونیالتی، بلوار پینار.

.Address: Dumlu Pınar Bulvarı Arapsuyu Mahallesi No :502 Konyaaltı, 07200, Turkey

آنتالیا آکواریوم
آنتالیا آکواریوم

سخن آخر

در آخر باید اشاره کنیم که تعداد تفریحات آبی هم در سواحل آنتالیا بسیار زیاد است اما اغلب سواحل خصوصی و مخصوص به هتل ها می باشند و در صورت اقامت در هتل یا با پرداخت هزینه اضافی می توانید این تفریحات را انجام دهید. فعالیت هایی مثل قایق سواری، کشتی سواری، بالن سواری روی دریا و... که هر یک هیجان و لذت خاص خودشان را دارند اما سه تفریحی که در بالا معرفی نموده ایم دارای محبوبیت و شهرت بیشتری هستند.

لطفا نظرات و تجربیاتتان را از سفر به آنتالیا با ما در میان گذارید، منتظر دیدگاه ها و نظرات شما عزیزان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ایرانی

دوست عزیز در این کشور ترکیه اهریمنی هر روز و شب در حق هم میهنانمان بدترین کارها را می کنند. کمی هم به کشور و هموطنانتان بیشتر از جیبتان اهمیت بدهید بد نیست.

مثلا چی کار میکنن

میگن با ایرانیا خیلی بد رفتار میکنن یعنی فامیل مون برای اقامت امریکاش یه مدت ترکیه بود خیلی بد بهش گذشته بود

21 دی 1401

12 شهریور 1399

انتشار:16 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.