karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

قصد #سفر به چین و خرید دارید؟ با مراکز خرید آن آشنا نیستید و نمی دانید بین این همه مجتمع های تجاری مختلف کدام مناسب برای شماست؟

شاید ندانید اما پکن بهشت خرید و گشت و گذار چین است ، امروز می خواهیم شما را یاری کنیم تا در سفر به پکن بهترین مراکز و اماکن خرید را انتخاب کنید و قول می دهیم از این مکان ها دست خالی بیرون نمی آیید.

ما در این مطلب 10 مورد از #برترین مراکز خرید پکن را معرفی خواهیم کرد ، پیش از این هم با مراکز خرید برتر شانگهای آشنا شده بویم، می خواهیم کمی کار شما را آسان تر کنیم تا با اطلاعات بیشتری خرید نمایید، همه ی این مراکز خرید قیمتی متوسط دارند پس اگر زیاد به خرید کردن علاقه ای ندارید یا نمی خواهید پول زیادی برای آن خرج کنید این مطلب را از دست ندهید.

همراه کارناوال باشید تا با هم بهترین مراکز خرید پکن را بشناسیم.

مرکز خرید پکن

1 ) مرکز خرید پلازای شرقی

مرکز خرید پلازای شرقی یا ارینتال پلازا ( The Malls at Oriental Plaza ) در مکانی به مساحت 130,000 متر مربع واقع شده است، این مرکز یکی از شعب پلازای چین می باشد ، پلازا بزرگترین مجتمع تجاری و زنجیره ای کل آسیا است.

این شعبه از پلازا در قلب پکن قرار گرفته دقیقا مابین خیابان طلائی وانگ فوجینگ ( Wangfujing  ) و خیابان نقره ای یا همان درگان شمالی ( North Dongdan ) ، پلازای شرقی مرکز خریدی بسیار غنی است که هم مایحتاج ساکنان محلی پکن و هم گردشگران خارجی را تامین می کند.

ساعت بازدید و خرید از این مکان 10 صبح تا 10 شب است و برای رفتن به پلازای شرقی کافی است سوار ترن خط یک شوید و در ایستگاه وانگ فوجینگ از ترن پیاده گردید و از خروجی A استفاده کنید.

آدرس: چین، پکن، وانگ فوجینگ، خیابان چانگ شرقی شماره ی 1.

. Add: No.1 East Chang An Avenue, strategically located along Wangfujing Street, Beijing

Tel: 85188888-2272

مرکز خرید ارینتال پلازا
مرکز خرید ارینتال پلازا

2 ) مرکز خرید شین کنگ

اگر شما در پکن مالیات نمی پردازید و ساکن نیستید و به برندهای مختلف علاقه ی زیادی دارید شین کنگ ( Shin Kong ) برایتان مناسب است، این مرکز مجتمع تجاری تایوانی است و بیش از 900 برند جهانی در آن خرید و فروش می شود، بزرگ ترین فروشگاه مارک گوچی ( Gucci ) در کل آسیا در شین کنگ واقع شده است که از افتخارات آن است ، از دیگر خصوصیات بارزی که شین کنگ را از دیگر مراکز جدا می کند رستوران های با کیفیت و همراه با غذاهای لذیذ آن است و کوفته های معروفی دارد.

شما در طبقه ی همکف این فروشگاه کالاهای با مارک معمولی و قیمت پایین تر خواهید دید و کالاهایی که فصل استفاده از آن ها گذشته است همیشه در این قسمت در حراج است، از نظر ظاهر هم این #مرکز خرید لوکس و تمیز است .

اگر قصد خرید گل دارید حتما به شین کنگ بروید چون چند فروشگاه گل فروشی که گل های عالی و متفاوتی دارند هم در قسمت زیر زمین این مرکز در کنار فروشگاه های نان فروشی وجود دارند.

برای رفتن به شین کنگ باید ترن خط یک را سوار شوید و در ایستگاه دوانگلو ( Dawanglu ) از آن پیاده شوید و از خروجی A خارج شوید، زمان مراجعه به این مرکز خرید 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی چائویانگ، خیابان جیانگو، شماره 27.

.Add: No.27, Jianguo Road, Chaoyang District, Beijing

Tel: +86 10 6530 5888

مرکز خرید شین کنگ
مرکز خرید شین کنگ

3 ) مرکز خرید اینتای پکن

مرکز خرید اینتای پکن ( Beijing Yintai ) حدودا 350,000 متر مساحت دارد و از سه ساختمان اصلی و چند پارک تشکیل شده است پس محلی خوب برای گشت و گذار و تفریح هم هست، از نظر فنی مهندسی هم ساختمان های این فروشگاه زیبا و با کیفیت است و توسط جان پورتمن ( John Portman ) و همکارانش ساخته شده است.

در این مرکز خرید لابی های بزرگ برای جلسات، فروشگاه هایی برای خرید و چند رستوران با کیفیت وجود دارد، برند های مختلف از جمله جورجیو آرمانی ( Giorgio Armani، دولچه گابانا ، هرمس و... که به بیش از 50 مورد و برند مختلف می رسد فعال هستند و هرچه از طبقات این مرکز خرید بالا می رویم مارک ها هم گران تر می شود.

برای رفتن به اینتای  باید از ترن خط یک استفاده نمایید و در ایستگاه گومائو ( Guomao ) پیاده شوید و از خروجی D خارج شوید.

این مرکز از ساعت 11 صبح تا 9:30 شب باز می باشد.

آدرس: چین، پکن، چائویانگ، جیانگومنوادانجی شماره 2.

.Add: 2 Jianguomenwaidajie, Chaoyang District,Beijing China

Tel: 010-85172828, 85172929

مرکز خرید اینتای  پکن
مرکز خرید اینتای  پکن

4 ) مرکز خرید سولانا

مرکز خرید سولانا ( Solana سبکی لایف استایل دارد و از معدود #مراکز خرید پکن است که بسیار مورد توجه اروپائیان قرار گرفته است ، این مرکز خرید ترکیبی از تجارت پیشرفته و استفاده از مناظر و اماکن طبیعی است، در سولانا که قدم بزنید با سورپرایز ، جوایز و اتفاقات عجیب مختلفی رو به رو خواهید شد که سبکی نو برای جذب مشتری و نوآوری در تجارت این مرکز است.

پکن شهری است که با کمبود آب رو به رو است اما با این حال مجتمع تجاری سولانا از سه طرف با آبنماهای زیبا و مدرن احاطه شده تا مناظر زیبایی را برای مراجعانش به وجود آورد، البته این کار سخت نبود چون پارک چائویانگ در جنوب و شرق آن و  دریاچه ی لندمارک در شمال این مرکز خرید وجود داشت پس با خرید از سولانا می توانید از فضا و طبیعت اطرافش هم لذت ببرید.

و اما کالاهای سولانا در این مرکز عظیم بیش از 1000 برند جهانی و بین الملی و فروشگاه وجود دارد و رستوران های گوناگونی در جای جای سولانا دیده می شود و اسنک بار و نوشیدنی فروشی های زیادی هم در آن دیده می شود.

دوشنبه و سه شنبه سولانا از ساعت 11 صبح تا 9:30 شب و در روزهای شنبه و جمعه 11 صبح تا 10 شب باز می باشد و بقیه ی روزهای هفته تعطیل است.

برای رسیدن به سولانا باید ابتدا از ترن خط 10 استفاده کنید و در ایستگاه لیانگماه از آن پیاده شوید و از خروجی B خارج شوید و کمی تا لیانگما کیائو ( Liangma Qiao ) پیاده روی کنید تا به دومین چراغ راهنمایی برسید آن وقت است که باید به سمت جنوب بروید و آن قدر همین مسیر را ادامه دهید تا به شمال پارک چائویانگ ( Chaoyang ) و مرکز خرید سولانه برسید.

آدرس: چین، پکن، جاده ی چائویانگ.

.Add: 6 Chaoyang Park Road

Tel: 010 5905-6565

مرکز خرید سولانا
مرکز خرید سولانا

5 ) مرکز خرید دپلیس

منطقه ی دپلیس ( The Place ) که به فروشگاه دپلیس معروف شده است مملو از هنر، تکنولوژی و نور می باشد و محلی لوکس برای خرید کالاهای مورد نیاز است، دپلیس از دو ساختمان لوکس چهار طبقه تشکیل شده که در آن رستوران های گوناگونی برای ذائقه های مختلف قرار گرفته همچنین این مرکز اتاق های ماساژ و ریلکسی هم دارد.

به طور کلی می توان دپلیس را به سه قسمت مرکز خرید، شرکت ها و هنر و فشن تقسیم بندی کرد، این مرکز خرید توسط جرمی ریلتون ( Jeremy Railton ) مهندس معروفی که بزرگترین ال سی دی لاس وگاس را طراحی و ساخته است بنا شده.

از جمله چیز هایی که دپلیس را منحصر به فرد کرده فروشگاه ساعت های آن است که بزرگترین مرکز خرید ساعت چین می باشد و البته وجود برند های دی اند جی D&G ) ، فراری ( Ferrari ) و کتاب فروشی های انگلیسی زبان.

برای رفتن به دپلیس ترن خط 9 را سوار شوید و در ایستگاه یونگانی از آن پیاده شوید و از خروجی B خارج و پس از آن کمی تا خیابان دونگداکیاو پیاده روی نمایید وقتی از اولین تقاطع عبور کردید می توانید دپلیس را ببینید.

آدرس: چین، پکن، جاده ی گوانگوا شماره 9.

Add: 9 Guanghua Lu, Beijing

Tel: 010 6587-1188

مرکز خرید دپلیس
مرکز خرید دپلیس

6 ) مرکز خرید جینیوان یانشا

مجتمع تجاری جینیوان یانشا ( Jinyuan Yansha ) به نام بهترین مرکز خرید چین ( Great Mall of China ) ملقب شده است.

مساحت جینیوان یانشا 1,828,800 متر مربع می باشد و ساختمانی 6 طبقه است و تقریبا یک برابر و نیم از بازار بزگ آمریکا بزرگتر است، جینیوان یانشا بسیار عظیم است و 230 پله برقی در آن کار گذاشته شده و بیش از 1,000 پله دارد و قسمتی که برای رستوران هایش در نظر گرفته شده برابر با مساحت دو زمین فوتبال است، از ابتدا این مرکز خرید با هدف مرکزی همیشگی برای ساکنان با قیمتی متوسط و مناسب بنا شد و به این مقصود هم رسید.

برای رفتن به جینیوان یانشا باید از خط 10 ترن استفاده نمایید و در ایستگاه چانگچون کیائو از ترن پیاده و به سمت چپ بروید تا به خیابان چانگچون کیائو و سپس یواندا برسید و مرکز خرید را ببینید، این مرکز از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی هایدین، خیابان شماره یک یواندا.

.Add: 1 Yuanda Road, Haidian District, Beijing

Tel:  010-88872987

مرکز خرید جینیوان یانشا
مرکز خرید جینیوان یانشا

7 ) مرکز خرید کپیتال لند یا زایزمن

مرکز خرید کپیتال لند ( Capital Land ) از سه ساختمان مجزا اما شبیه به هم تشکیل شده و 260,000 متر مربع مساحت دارد این ساختمان ها در حال حاضر در غرب پکن پیچیده ترین ساختمان هستند.

موقعیت جغرافیایی کپیتال لند عالی است و خطوط 2، 4 و 13 مترو به آن منتهی می شود و همچنین با استفاده از قطار و راه آهن هم می توان به این مرکز خرید رسید.

اما کالاها : چند سوپرمارکت بزرگ، فروشگاه هایی با نام و برندهای بین المللی در اینجا وجود دارد و کالاهایی مثل لوازم آرایشی و تناسب اندام، وسایل صوتی و تصویری و مواد غذایی در کپیتال لند به فروش می رود.

برای رسیدن به کپیتال لند می توانید از خطوط مترو ی 2، 4، 13 استفاده نمایید و در ایستگاه دونگژیمن  از ترن پیاده و از خروجی A2 خارج شوید، این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

آدرس: چین، پکن، منطقه زیچنگ ، خیابان زیزیمنیاو شماره یک.

.Add: No.1, Xizhimenwai Street, Xicheng District, Beijing

Tel: 86 10 5830 1008 Fax: 86 10 5830 1599 

مرکز خرید کپیتال لند
مرکز خرید کپیتال لند

8 ) مر کز خرید گیت

مرکز خرید گیت ( The Gate City Mall ) یکی از برترین مراکز خرید لباس و آشنایی با مد روز منطقه ی ژانگئوانسون ( Zhongguancun ) پکن است ، کالای اصلی این مرکز لباس و پوشاک است و مارک هایی مثل ایزو، بی پلاس ای بی، شلوار جین های سی کی، میس سیکستی، فوکس و جی استار در گیت به فروش می رسند.

این مرکز علاوه بر فروشگاه های پوشاک، چندیدن رستوران و سینماهای مختلف و بین الملی دارد، این مرکز از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ی خدمات به مشتریان است.

برای رسیدن به مرکز خرید گیت باید از خط 10 ترن استفاده نمائید و در ایستگاه هایدین هوانگژوانگ ( Haidian Huangzhuang ) از آن پیاده و از خروجی D خارج شوید و وارد خیابان ژانگوانسون شوید و سمت چپتان گیت را ببینید.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی هایدین، ژانگوانسون شماره 19، مرکز خرید گیت.

.Add: 19 Zhongguancun Dajie, Haidian District, Beijing

Tel: 8248-6688

مرکز خرید گیت پکن
مرکز خرید گیت پکن

9 ) مرکز خرید سنلیتون

مرکز خرید سنلیتون Sanlitun ) شامل دو قسمت شمالی و جنوبی است ، قسمت جنوبی آن فروشگاه برند های معروف مثل نیکلو، استون مادن، اسپریت، منگو، فروشگاه اپل، آدیداس و 30 رستوران و سینمای مختلف است، اما قسمت شمالی این مرکز پر است از فروشگاه های مجلل پوشاک و وسایل محلی که توسط طراحان محلی هم طراحی شده اند و برند هایی مثل مونت بلنس، دیزل، شانگهای تریو و ... در همین قسمت به فروش می رسند.

مرکز خرید سنلیتون همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد، برای رفتن به این مرکز خرید باید از ترن خط 10 استفاده کنید و در ایستگاه توآنجیو ( Tuanjiehu ) پیاده شوید و از خروجی D خارج شوید سپس، در مسیر شمال و خیابان گونگتی بیلو کمی پیاده روی نمایید و به سمت فروشگاه های گونگتی بیلو بروید و مرکز خرید سلیتون را ببینید.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی سانلیتون، خیابان سانلیتون، مرکز خرید سانلیتون.

.Add: Courtyard 19, Sanlitun Road, Sanlitun

.(Tel: 6417-6110(The Village Sorth), 6417-7110(The Village North

مرکز خرید سنلیتون
مرکز خرید سنلیتون

10 ) مرکز خرید زیدان جوی

مرکز خرید زیدان جوی ( Xidan Joy ) بزرگ ترین مرکز خرید زیدان است، این مرکز 13 طبقه است و چند ویژگی شاخص و منحصر به فرد نسبت به دیگر #مراکز خرید چین دارد، طولانی ترین پله برقی جهان ، بزرگترین سینمای دیجیتال چین، بزرگترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پکن همه در همین مرکز خرید جمع شده اند.

بیشترین مارکی که در این مرکز می توانید پیدا کنید زارا، اف ای بی، آیکلو، نکست، موتیوی و هانی است .

برای رسیدن به زیدان جوی تنها باید از ترن خط 1 استفاده نمائید و در ایستگاه زیدان پیاده شوید و از خروجی F1 خارج شوید.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی زیچنگ، زیدان بیدجی شماره 131، فروشگاه زیدان جوی.

.Add: 131 Xidan Beidajie, Xicheng District, Beijing

مرکز خرید زیدان جوی
مرکز خرید زیدان جوی

سخن آخر

امروز در این مطلب برخی از مراکز خرید برتر پکن چین را به صورت مختصر معرفی نمودیم در آینده بیشتر به مراکز خرید چین خواهیم پرداخت. آیا تا به حال به این مراکز خرید رفته اید ؟ یا این که مرکز خرید خوب دیگری در پکن به جز این موارد سراغ دارید ؟

منتظر نظر و پیشنهادات شما هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

amir ali

مراکز خرید زیادی تو پکن میباشد.شما هر ایستگاه از مترو که پیاده بشید میتوانید یک مرکز خرید جدیدی کشف کنید.اما اگر قصد خرید لوازم الکتریکی و گوشی دارید حتما به خط4 ایستگاه Zhongguancunبرید چند تا مرکز خرید بزرگ هم دارد قسمت مواد غذایی هم به فروشگاههای walmart/carefour/Shiji Hualian برید جهت راهنمایی بیشتر پیغام بزارید خدمت هموطنان عزیز هستم.

انتشار:08 فروردین 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.