karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

08 مرداد 1398

به روز رسانی

08 مرداد 1398

همراه کارناوال باشید تا در عرض چند دقیقه با راهنمای دریافت ویزای مالتیپل کانادا آشنا شوید. در این مقاله به تمام سوالات شما جواب می دهیم و می بینیم آیا با ویزای مولتی کانادا می توان کار کرد یا خیر؟! همچنین مواردی چون تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت و مزایای ویزای مولتی کانادا را بررسی می کنیم. 

ویزای مالتیپل کانادا چیست؟

ویزای مالتیپل کانادا به شما اجازه می دهد تا در بازه اعتبار ویزا، بدون محدودیت وارد خاک کانادا شوید. خوب است بدانید این ویزا را با نام «ویزای اقامت موقت» نیز می شناسند.

تفاوت ویزای مالتیپل با ویزای عادی توریستی چیست؟

ویزای عادی توریستی از جمله ویزاهای یک بار ورود است و با این ویزا فقط یک بار می توانید وارد کشور کانادا شوید در حالی که ویزای مالتیپل اجازه ورود نامحدود را به شما می دهد. 

اعتبار ویزای مالتیپل چقدر است؟

ویزای مالتیپل کانادا معمولا برای یک دوره 10 ساله صادر می شود؛ اما از آن جا که اعتبار اغلب پاسپورت ها کمتر از 10 سال است، اعتبار ویزای صادر شده کمتر است و زمان انقضای ویزای مالتیپل کانادا را یک ماه پیش از تاریخ انقضای پاسپورت انتخاب می کنند. 

مدت زمان اقامت در کانادا با ویزای مالتیپل

شما با ویزای مالتیپل کانادا اجازه دارید در هر بار ورود، تا 6 ماه در خاک این کشور بمانید و در این مدت، هر زمان خواستید از کانادا خارج شوید و دوباره بازگردید. پس از تمام دوره شش ماهه کافیست چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید تا بتوانید دوباره به کانادا برگردید. 

نکته مهم

  • لطفا توجه داشته باشید که اعتبار ویزا با مدت زمان اقامت در کانادا متفاوت اند. یعنی گرچه اعتبار این ویزا 10 ساله است؛ اما شما نهایتا تا 6 ماه می توانید در کانادا باشید. 

آیا با ویزای مالتیپل می توان مهاجرت کرد؟

نکته ای که ویزای مالتیپل را از دیگر ویزاهای کانادا متمایز می کند آن است که شما با این ویزا اجازه دارید تا در این کشور مشغول به کار یا تحصیل شوید. در صورتی که با ویزاهای توریستی اجازه چنین کاری را ندارید. بنابراین اگر شما بتوانید در طی اقامت در کانادا برای خودتان کاری دست و پا کنید و از پس هزینه های خود برآیید، مقدمه یک مهاجرت موفق را چیده اید. به این ترتیب می توانید برای تغییر ویزای خود و تبدیل آن به ویزای کار اقدام کنید.

نکته چالش برانگیز در این روش مهاجرت آن است که از ابتدا نباید به هیچ وجه نشان دهید قصد مهاجرت دارید در غیر این صورت اصلا نمی توانید ویزای مالتیپل کانادا را بگیرید. البته در مطلب راهنمای مهاجرت به کانادا در کاناوال به معرفی انواع ویزای کانادا پرداخته ایم و در مورد انواع روش های مهاجرت به این کشور به طور کامل صحبت کرده ایم. 

اگر هم در مورد شرایط دریافت ویزای دیگر کشورها مانند ویزای سوئد می خواهید بدانید می توانید به این لینک مراجعه کنید و با روش ها و شرایط دریافت ویزای این کشورها و مهاجرت به آنها بدانید. 

نکات مهم: 

  1. تنها زمانی که خارج از کشور کانادا هستید می توانید برای دریافت این ویزا درخواست دهید و هنگامی که درون این کشور هستید، این امکان را ندارید.
  2. گرچه ویزای مالتیپل به شما اجازه می دهد تا 6 ماه در کانادا اقامت کنید؛ اما در عمل، بسیاری با وجود داشتن این ویزا، پس از خروجِ اول از کشور کانادا، در دفعات بعدی نمی توانند دوباره وارد خاک کانادا شوند. یعنی صرف داشتن ویزای مالتیپل این حق را برای شما ایجاد نمی کند که بتوانید دفعات بعد هم وارد کانادا شوید و این شرایط شماست که تعیین کننده است.
  3. در هنگام ورود به کانادا، افسر خدمات مرزی تاریخ بازگشت شما را در پاسپورت مشخص می کند که می تواند کمتر یا بیشتر از 6 ماه باشد. این مامور رسمی این حق را دارد که به صلاح‌دید خودش از ورود شما جلوگیری کند.
  4. در صورتی که پس از ورود به کانادا در پاسپورت شما حداکثر تاریخ بازگشت درج نشد، آنگاه شما تا 6 ماه حق اقامت در کانادا را دارید. 

مدارک و شرایط لازم برای ویزای مالتیپل کانادا

برای دریافت ویزای مالتیپل کانادا لازم است شرایط و مدارک زیر را داشته باشید:

  1. نداشتن قصد مهاجرت: در صورتی که مسئولان و ماموران کشور کانادا متوجه شوند که به دلایل مهاجرتی می خواهید به کانادا بروید این ویزا به شما تعلق نمی گیرد.
  2. سرمایه کافی برای سفر و اقامت در کانادا
  3. متقاعد کردن ماموران سفارت کانادا در رابطه با قصد بازگشت‌ به ایران: به این منظور باید مدارک مختلفی از کار، سرمایه و انگیزه های موجودتان در ایران را نشان دهید. 
  4. مدارک مسافرتی معتبر مانند پاسپورت
  5. سلامت جسمانی
  6. نداشتن سوء سابقه

مهاجرت به کانادا

هزینه ویزای مالتیپل کانادا چقدر است؟

برای دریافت این ویزای کانادا باید 100 دلار کانادا (3,204,615 تومان) پرداخت کنید. اما اگر می خواهید از کمک های کارناوال در این زمینه بهره مند شوید، تعرفه ها متفاوت هستند. می توانید صفر تا صد دریافت ویزای مالتیپل کانادا را به کارناوال بسپارید، کافیست این فرم را پر کنید. 

بهترین روش برای ثبت درخواست ویزای مالتیپل

شما برای ثبت درخواست ویزای خود می توانید به صورت حضوری به سفارت کانادا مراجعه کنید و یا از روش آنلاین استفاده کنید. البته روش آنلاین هم روش راحت تری است و هم روش پیشنهادی سفارت کاناداست. بنابراین ما نیز به شما این روش را پیشنهاد می دهیم. 

برای انگشت نگاری کجا برویم؟

پس از ثبت درخواست در صورتی که روند دریافت ویزای شما با موفقیت سپری شود، در مرحله بعدی باید خودتان را به سفارت کانادا برسانید تا انگشت نگاری کنید. از آن جا که کانادا در ایران سفارتی ندارد سفارت کانادا در هر یک از مقاصد زیر می تواند انتخاب شما برای مراجعه باشد.

در ادامه روزهای کاری بخش کنسولی و ساعت مراجعه ذکر شده است:

  1. استانبول: دوشنبه تا جمعه: 8:30 تا 12:30 
  2. آنکارا: دوشنبه تا جمعه: 8:30 تا 11:30 
  3. دبی: یک شنبه تا پنج شنبه: 9:00 تا 17:00
  4. ابوظبی: یک شنبه تا پنج شنبه: 9:00 تا 17:00

مشاوره رایگان کارناوال برای ویزای مالتیپل کانادا

اگر به دنبال مهاجرت از این روش هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، تنها کافیست همه چیز را به کارناوال بسپارید. اطلاعات اولیه و راه های تماس خودتان را در فرم زیر وارد کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت پرونده شما را بررسی کنند و نتیجه را به شما اعلام کنند و با شما تماس بگیرند. 

اگر هم می خواهید با دیگر مطالب مرتبط با مهاجرت به کانادا از جمله راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا یا مقاله های مربوط به دیگر کشورهای مهاجرپذیر آشنا شوید، تنها کافی ست سری به این لینک بزنید و در سریع ترین زمان ممکن، اطلاعات لازم و مورد نیازتان را به دست بیاورید. 

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون ....منظور از این سرمایه کافی برای سفر و اقامت در کانادا چه مقدارپوله ؟؟؟/

انتشار:08 مرداد 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.