karnaval.ir

سحر بحیرائی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 تیر 1400

به روز رسانی

13 تیر 1400

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران:

از روز شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ تهران مجدد وارد وضعیت قرمز کرونایی شد و همانطور که در سنوات گذشته شاهد آن بودیم با وارد شدن هر شهری به وضعیت قرمز، بازار‌های آن شهر تعطیل می‌شدند. بر همین اساس تمامی بازار‌های تهران نیز از روز گذشته به صورت غیر رسمی و از امروز مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به طور رسمی باید تعطیل شوند و تمام واحد‌های صنفی باید نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در وضعیت قرمز کرونایی باید تماما تعطیل باشند و تنها گروه شغلی یک که مشاغل پر مصرف و ضروری را تشکیل می‌دهند، توانایی فعالیت بلامانع را دارند.

محدودیت گروه های شغلی

بازار تهران

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

در دنیای آبی رنگ کاشی های فیروزه ای سفر می کنم تا بیابم راز این خاک مقدس را

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.