karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امسال هم هالووین با تمام شور و هیجانش به پایان رسید...

اما اصلا هالووین چست؟ چه داستانی در پشت پرده ی خود دارد؟ و هزاران سوال دیگر ...

هالووین جشنی تاریخی است که از تاریخ 31 اکتبر مصادف با 10 آبان آغاز می شود و تا 3 روز ادامه می یابد. شاید بتوان به هالووین لقب ترسناک ترین جشن اروپاییان را داد چرا که امروز این جشن به شکل جالبی برگزار می شود. از روزها قبل تر از آغاز جشن، مردم به دنبال لباس و اشیائی هستند که حس ترس بیشتری را به وجود بیاورد.

موضوع از این قرار است که این مراسم مقدماتی دارد که شامل خرید لباس های ترسناک، شیرینی و شکلات و ... است. بعد از آن مردم خودشان را برای جشنی سه روزه آماده می کنند. با نزدیک شدن به 31 اکتبر کوچه و خیابان ها پر می شود از اشیای ترسناکی مثل ماکت جمجمه ی انسان، کدو تنبل های ترسناک تزیین شده، عروسک های شیطانی جادوگران، تارهای عنکبوت مصنوعی و خلاصه هر چیزی که بتواند بیننده اش را بترساند.

 با رسیدن روز موعود مردم خودشان را به اشکالی ترسناک درست می کنند و به سطح شهر می روند و به هم شیرینی و شکلات تعارف می کنند و سعی می کنند همدیگر را بترساند...

البته داستان و ماجرایی که پشت پرده ی این جشن وجود دارد به همین جا ختم نمی شود. کارناوال به مناسبت همین روز مطلبی کامل در مورد هالووین منتشر کرد که در آن به تمام ابعاد، افسانه ها و خرافات در آمیخته شده با این جشن، تاریخچه و نحوه ی اجرای آن در گذشته و امروز را بررسی کرد:

هالووین | تجربه ای متفاوت از ترس و وحشت

اما با تمام داستان هایی که در ورای این مراسم وجود دارد امسال نیزهالووین برگزار شد و تمام مردمی که این روز را جشن می گیرند سعی کردند تا امسال را بهتر از سالهای گذشته برپا کنند تا حداقل از شادی و تفریح در این روزها لذت ببرند.

اگر می خواهید ببینید که امسال در سراسر دنیا هالووین به چه شکل جشن گرفته شده است در ادامه همراه کارناوال باشید تا تصاویردست اولی را از هالووین 2016 در سراسر دنیا را به تماشا بنشینیم.

همراه کارناوال باشید.

عکس هالووین 2016

1) رژه ی خیابانی هیولاها در هالووین 2016 در ایرلند

این رژه Savage Grace نام دارد.

عکس هالووین 2016
عکس هالووین 2016
عکس هالووین 2016

2) جادوگران هالووین در حال اسکی روی آب | سیدنی ، استرالیا

عکس هالووین 2016

3) هیولاهای کلمبیایی در جشن هالووین 2016

عکس هالووین 2016

4) برگزاری جشن هالووین در کاوازاکی ، ژاپن

عکس هالووین 2016

5) برگزاری جشن هالووین این بار به سبکی اعتراض آمیز در کاوازاکی ، ژاپن

یکی از مردمان شهر با پوشیدن لباسی که نشان دهنده یک تلفن همراه سامسونگِ منفجر شده است، اعتراض و خشم خود را نشان داد.

عکس هالووین 2016

6) برگزاری جشن هالووین با ماکت های پرنده | کالیفرنیا ، آمریکا

مردم آمریکا با به پرواز درآوردن ماکت های نامزدهای ریاست جمهوری امسال، هالووین را جشن گرفتند.

عکس هالووین 2016

7) پوشش و ماسک های عجیب و غریب مردمان توکیو ، ژاپن

عکس هالووین 2016
عکس هالووین 2016
عکس هالووین 2016

8) این بار لباسی عجیب بر تن شرکت کننده جشن در سواحل کالیفرنیا

عکس هالووین 2016

9) شرکت کنندگان در جشن هالووین 2016 در ژاپن با چهره هایی وحشتناک و عجیب

عکس هالووین 2016
عکس هالووین 2016

10) جعبه ای از عروسک های وحشتناک مخصوص هالووین | چین

عکس هالووین 2016

11) حتی حیوانات باغ وحش هم در هالووین شرکت می کنند | چین

عکس هالووین 2016

12) کودکان ژاپنی در رژه ی هالووین در توکیو

عکس هالووین 2016

13) شرکت کنندگان در رژه زامبی ها در جشن هالووین | کیف ، اوکراین

عکس هالووین 2016

14) حضور کودکان در جشن هالووین | سنگاپور

عکس هالووین 2016

15) برگزاری جشنی مخصوص سگ ها در هالووین | کالیفرنیا

عکس هالووین 2016

16) حضور مردم در خیابان در جشن هالووین | هنگ کنگ

عکس هالووین 2016

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

شما هالووین را چطور گذراندید ؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

رضا

میشه بگید مطلب کامل از تاریخچه هالووین و خرافاتی که در این مود هست رو کجای گزارشتون نوشتین ؟!! چون اول گزارشتون نوشتید شمارو با تاریخچه و خرافات هالووین آشنا میکنیم درحالی که فقط چند تا عکس و 10آبان ک همه میدونن

خشایار مهدوی

سلام دوست عزیز این مطلبی که شما ملاحظه فرمودید مربوط به تصاویر چند روز پیش هالووین هست و کارناوال در مطلبی جداگانه لینک این مطلب را با عنوان (هالووین | تجربه ای متفاوت از ترس و وحشت) در پست قرار داده که به صورت کامل به توضیح این جشن پرداخته برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به این لینک که چند روز قبل توسط تیم تحریریه کارناوال اماده شده مراجعه کنید. https://karnaval.ir/scary-halloween-celebration/ با تشکر از همراهیتان

15 آبان 1395

انتشار:15 آبان 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

khalil nik

بنام خدا با اینکه عوام همیشه وجود داشته وخواهد بود. ولی اکثر ملت ایران اگاهند ومی دانند که همیشهشیطانهایی هستند که می خواهند فریبشان دهند ولی خیال آن شیطانها واهی است وملت ما بیدارنند.

انتشار:15 آبان 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

میثاق دانشمندی

فقط ۳۱ اکتبر جشنه نه سه روز نویسنده محترم امادگی برای جشن جز مراسم نیست اگه خارج از کشور رو دیده باشی کاملا معلومه که همه فقط ۳۱ اکتبر براشون مهمه نه روزای قبلش که اماده میشن اصلاح کنید و عکسا جالب بود

مهسا محرابی

سلام همراه کارناوالی ما بر این نکته که جشن هالووین در ۳۱ اکتبر برپا می شود واقف هستیم در متن هم بیان شده و به این موضوع اشاره کرده ایم . همچنین در پستی که به طور کامل به این جشن پرداخته ایم هم این جشن را با تمام جزئیات توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه کنید. در هر صورت سپاس از همراهی شما

13 آبان 1395

انتشار:13 آبان 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.