karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 فروردین 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سفر، همیشه با تجربیاتی تازه همراه است و خاطره ای تازه را در ذهن ما حک می کند. بسیاری از ما به سفر می رویم و تصاویری را از مقصدمان ثبت کرده و با خود به یادگار می بریم تا عزیزانمان را در لذت دیدن آن مکان شریک کنیم و یا در آینده بتوانیم خاطرات خوبمان را مرور نماییم. در این میان هستند کسانی که تصاویر برایشان معنایی دیگر دارند. آنها روزها، ماه ها و حتی سال ها زمان صرف می کنند تا عکسی متفاوت را با دوربینشان ثبت کنند. دوربین عکاسی جزء جدانشدنی زنگی آنهاست و بخشی از لوازم ضروریشان به شمار می رود.

اولین چیزی که به هنگام سفر در کوله بار این افراد جای می گیرد تجهیزات عکاسی است. آنها گوشه به گوشه ی مقصدشان را می گردند تا سوژه هایی ناب برای عکاسی پیدا کنند و متفاوت ترینشان را ثبت نمایند. یکی از این افراد توماس جری (Thomas Jarry) است که در سپتامبر سال 2016 به غرب آمریکا سفر کرده و در کالفرنیا، نوادا، آریزونا، یوتا، وایومینگ و کلورادو به عکاسی پرداخته است.

وی در فرانسه زندگی می کند و درباره ی خود چنین می گوید:

من در کنار عکاس بودن، یک گرافیست هم هستم. تصاویری که ثبت می کنم می توانند از نمای نزدیک یا خیلی دور باشند. من به عکاسی از حشرات از نمای نزدیک و مناظر علاقه ی زیادی دارم.

تصاویر ثبت شده توسط این عکاس بسیار زیبا هستند و به شما امکان می دهند تا سفری تصویری را به غرب آمریکا تجربه کنید. برای لحظاتی همه چیز را کنار بگذارید و غرق تماشای زیبایی های گوشه ای از این کره خاکی شوید.

کارناوال را در این سفر تصویری همراهی کنید...

تصاویری از طبیعت آمریکا

1- پارک ملی کنیون‌لندز | یوتا

طبیعت آمریکا

2- پارک ملی جنگل سنگی | آریزونا

طبیعت آمریکا

3- پارک ملی گراند تیتون | ایالت وایومینگ

پارک ملی گراند تیتون

4- جایی در بزرگراه 24 | کلرادو

طبیعت آمریکا

5- قله آگاتا | آریزونا

طبیعت آمریکا

6- حاشیه جنوبی گراند کانیون | آریزونا

طبیعت آمریکا

7- پارک ملی و رودخانه یلوستون | ایالت وایومینگ

طبیعت آمریکا

8- پارک ملی آرچز با اکالی عجیب و دیدنی | ایالت یوتا

طبیعت آمریکا

9- پارک ملی دره مرگ | کالیفرنیا

طبیعت آمریکا

10- پارک ملی گراند تیتون | ایالت وایومینگ

طبیعت آمریکا

11- پارک ملی جنگل سنگی | آریزونا

طبیعت آمریکا

12- چشم اندازی از قله پایکس پیک | کلرادو 

قله پایکس پیک، بلندترین رشته کوه فرانت از کوه های راکی است.

طبیعت آمریکا

13- بنای یادبود ملی کلرادو 

طبیعت آمریکا

14- پارک ملی یوسمیتی | کالیفرنیا

پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا

15- جایی در بزرگراه 24 | کلرادو

طبیعت آمریکا

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

کدام یک زیباتر و شگفت انگیزتر بودند؟

کدام یک شم را بیشتر تحت تاثیر قرار دادند؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

بهروز فتح الهی سیس از سفره خانه اسیاب ابی سیس اذربایجانشرقی

تصاویر واقعا زیبا بود

علی

امیداوارم خوشتان آمده باشد ولی یک تصویر از طبیعت آلمان یا فرانسه یا جزایر اسکاتلند و ولز به هزاران تصویر بالا می ارزد . بهشت واقعاً آنجاست . مردن در آنجا هم زیباست

درود دوست خوب عالی واقعا حق باشماهس*

14 مرداد 1401

19 فروردین 1396

انتشار:19 فروردین 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.