karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

16 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

دانستنی های سفر به ریودوژانیرو برزیل

 

همانطور که می دانید مسابقات المپیک 2016 در ریودوژانیروی برزیل برگزار شد ، اما شاید خیلی ها بنابر شرایط یا مشکلاتشان نتوانستند به ریو بروند و مسابقات هیجان انگیز المپیک را از نزدیک ببینند و حالا به دور از هیاهوی مسابقات می خواهند مسافر ریو شوند و در برزیل به گشت و گذار بپردازند ، این مطلب را برای افرادی مانند شما تهیه نموده ایم و امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

کارناوال مطالب مرتبطی با ریودوژانیرو تهیه کرده که می توانید از طریق این لینک ها آن ها را مشاهده نمایید:

1- جاذبه‌های توریستی شهر ریودوژانیرو ،2- بهترین رستوران‌های ریودوژانیرو – ارزان تا گران  ، 3 - استادیوم های فوتبال ریودوژانیرو ، 4 - ورزشگاه های ریودوژانیرو | قسمت اول ، 5 - ورزشگاه‌های ریودوژانیرو | قسمت دوم ، 6 - بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو ، 7 - هتل‌ های ریودوژانیرو  ، 8 - بهترین غذاهای محلی ریودوژانیرو، 9 - بهترین سواحل ریودوژانیرو ، 10- پارک‌های شهر ریودوژانیرو ، 11 - موزه‌های شهر ریودوژانیرو ، 12 -  راه کارهایی برای حفظ سلامتی در سفر به برزیل

در ادامه به نکات مهمی اشاره می کنیم که باید در سفر به ریودوژآنیرو در نظر داشته باشید و بیشتر از سفرتان لذت ببرید ، این نکات را نشنال جئوگرافیک جمع آوری کرده است، نکاتی ضروری که حتما پیش از سفر به برزیل باید بدانید.

همراه با کارناوال باشید.

پیشنهادات محلی برای سفر به ریودوژانیرو

آماده شوید، برزیل منتظر است

به دلیل برگزاری المپیک تابستانی در برزیل و ماه آگوست میلیون ها گردشگر به این کشور سفر خواهند کرد تا دراین رویداد جهانی شرکت داشته باشند. سواحل پر می شود از مسافران مشتاق و خیابان ها مملو از مردم خواهد شد که می خواهند هم از سفر خود به برزیل نهایت استفاده را بکنند و هم بازی های المپیک را ببینند. به همین دلیل دانستن نکاتی از زبان یک محلی بسیار مفید واقع خواهد شد.

به همین دلیل گوش می دهیم به ( جولیانا بارباسا) Juliana Barbassa، روزنامه نگاری  برزیلی.

در ادامه همراه با ما باشید برای دانستن نکاتی مهم و ضروری در رابطه با #سفر به برزیل و شهر ریو د ژانیرو.

برزیل

1) زمانی که کسی به شهر ریودوژانیرو سفر می کند اولین مکانی که باید برود Morro Dois Irmaos نام دارد. زیرا از این جا می توان تمام شهر را دید حتی سواحل زیبا و حیرت انگیز را. 

2) بهار بهترین زمان سفر به این شهر است. زمستان خنک است و تابستان بسیار گرم. در فصل بهار هم خنکی هوا را داریم و هم این که گرمای تابستان از راه نرسیده است. هوا تازه است، آسمان پاک و تعداد گردشگران کم است.

3) از تمامی نقاط دیدنی شهر بازدید کنید. مطمئن باشید اگر به ریودوژانیرو سفر می کنید باید از تمامی اماکن گردشگری آن دیدن کنید و اگر این کار را انجام ندهید در پایان این شما هستید که پشیمان می شوید.

تصویری از Morro Dois Irmaos

سفر به ریودوژانیرو برزیل

4) از محلی ها راه های فرار از شلوغی را جویا شوید. در تابستان شهر پر است از گردشگر و مسافر. امسال نیز به دلیل برگزاری المپیک میزان جمعیت بطور چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. بطور مثال اگر به ساحلی می روید و راه های ورودی بسیار شلوغ است از یک محلی برای کمک و نشان دادن راه بهتر کمک بخواهید. شک نکنید از این کار پشیمان نخواهید شد.

5) افراد مشهوری خاطرات خود را از این شهر نوشته اند. یکی از راه هایی که باعث می شود با شهر ریو بیشتر آشنا شوید مطالعه ی کتاب هایی است که افراد مشهوری مانند Paulo Coelho از سفر خود به این شهر به رشته ی تحریر در آورده اند.

6) از #بهترین موزه های شهر ریودوژانیرو می توان به  Museu de Arte do Rio، Museu do Amanhã اشاره کرد. طراحی این موزه ها بسیار زیبا است و از لحاظ معماری شما را می توانند مجذوب خود کنند.

تصویری از موزه Museu de Arte do Rio

برزیل ریودوژانیرو

موزه Museu do Amanhã 

برزیل ریودوژانیرو

7) همیشه مراقب ترافیک باشید. گیر افتادن در ترافیک می تواند تبدیل به کابوسی برای شما شود. سعی کنید برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. زیرا هم سریع تر به مقصد می رسید و هم امن تر است.

8) بهترین مکان برای وقت گذرانی در فضای باز Aterro do Flamengo می باشد. در این منطقه هم می توانید دوچرخه سواری کنید و هم از مناظر لذت ببرید. البته می توان به Tijuca National Park نیز اشاره کرد که مسیرهای پیاده روی فوق العاده ای دارد.

9) این شهر جشن گرفتن را به خوبی بلد است. ریوژانیرو یکی از شهرهای شاد در دنیا به حساب می آید و کارناوال هایی که در فصول مختلف برگزار می شود تبدیل به یکی از ویژگی های این شهر شده است.

تصویری از Tijuca National Park

راه کارهای محلی برای سفر به ریو

 تصویری از  Aterro do Flamengo

راه کارهای محلی برای سفر به ریو

10) شما می توانید برزیلی ها را به راحتی تشخیص دهید. اگر در خیابان هستید و صدای موسیقی به گوش رسید مطمئن باشید برزیلی ها شروع به رقصیدن خواهند کرد. مهم نیست که کجا هستند، آن ها خواهند رقصید.

11) برای گردش در شب به محله ی Santa Teresa بروید و از رستوران های بیشمار آن نهایت لذت را خواهید برد. همچنین می توانید به  Aprazível نیز بروید و در کنار منظره ای مناسب از زیبایی های شب در شهر ریو لذت ببرید.

12) بیرون از شهر می توانید به quaint بروید. این جا مکان آغاز سفرهای ماجرجویانه به همراه قایق خواهد بود. شما حتی می توانید به جزیره ها هم سری بزنید.

تصاویری از Santa Teresa

برزیل ریودوژانیرو

تصویری از Aprazível

برزیل ریودوژانیرو

13) این شهر را مناسب برای جشن می دانند. البته از لحاظ فرهنگی و مردمی نیز برزیل کشور غنی می باشد و یکی از شهرهایی که می توانید به خوبی این موضوع را درک کنید ریو است.

14) از بهترین فروشگاه های فضای خارجی می توان به Sunday fruit اشاره کرد که در  Glória قرار دارد اشاره کرد. در این فروشگاه همه چیز پیدا می شود از انواع میوه و سبزیجات گرفته تا گوشت و پنیر.

15) بهترین مکان برای صرف صبحانه  Sofitel’s Sunday brunch می باشد که در کنار اقیانوس قرار گرفته است. برای صرف شام نیز botecos را به شما پیشنهاد میکنیم.

تصاویری از Sofitel’s Sunday brunch

برزیل
برزیل

16) برای فرار از شلوغی می توانید به Tijuca National Park مراجعه کنید و از طبیعت لذت ببرید و یا کمپی در Parque Lage برپا کنید و از پیک نیک لذت ببرید.

17) از غذاهای مشهور شهر ریو می توان به bolinhos de bacalhau، deep-fried pastéis، shrimp، اشاره کرد که با کیفیتی مناسب پخته می شوند.

18) در بهار بهتر است از طبیعت کشور برزیل لذت ببرید.

تصویری از Parque Lage

برزیل ریودوژانیرو

19) در تابستان بهتر است سری به سواحل زیبا بزنید؛ مثل سواحل Prainha و Grumari. کمی شنا کنید و آفتاب بگیرید.

20) در پاییز بهتر است از ورزش های ساحلی لذت ببرید و آن ها را فرا بگیرید. شما حتی می توانید در ساحل رقص نیز بیاموزید.

21) در زمستان بهتر است از آبمیوه های خوشمزه لذت ببرید و در خیابان ها به گشت و گذار بپردازید.

22) اگر به همراه خود کودکی دارید حتما سری به Jardim Botânico بزنید. این ساختمان یک باغ گیاه شناسی است که تماما از شیشه ساخته شده است و در شهر سائو پائولو قرار گرفته است.

تصویری از سواحل Prainha

برزیل ریودوژانیرو

تصویری از باغ گیاه شناسی Jardim Botânico مناسب برای کودکان

برزیل ریودوژانیرو

ساحل Grumari 

برزیل ریودوژانیرو

سخن آخر

نظر شما درباره ی این نکات چیست؟

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.