karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 اسفند 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکس روز کارناوال

Ali Jafari Natanzi

«چه بهارها و زمستان هایی که با هم پشت سر گذاشتیم مرد!.. امروز هم مثل همیشه از خواب بلند شدم، چارقد تمیزی برداشتم، خانه را آب و جارو کردم و سماور را به کار همیشگی اش وا داشتم... می دانی؟ امسال هم زمستان تمام شد، گرچه به زمستان های قدیم نمی رسد.. برف هایی که خروار خروار از آسمان می بارید و اگر غفلت می کردی زیرش دفن می شدی.. یادت هست؟ آن اوایل زندگی.. چهارده سال بیشتر نداشتم و یک هفته ای از عقدکنانمان می گذشت.. تمام شب برف باریده بود و منتظر بودم بیایی.. صبح شده بود و تمام آبادی زیر برف بود.. دیگر از آمدنت ناامید شده بودم که سر و کله ات از میان تونل برفی پیدا شد.. گل چروکیده ای از توی جیبت درآوردی که هنوز نمی دانم از کجا پیدایش کردی.. یادت هست آن روزها را؟! چه بهارها و زمستان هایی که با هم پشت سر گذاشتیم مرد... امسال هم زمستان دارد تمام می شود اما خبری از برف نبود، در عوض نبودنت هر روز بیشتر بر سر این خانه می بارد...»

هر سال آخرین شب جمعه، ایرانیان به یاد عزیزان از دست رفته شان به آرامگاه ها و قبرستان ها می روند تا نشان دهند هنوز هم جای عزیزان شان خالی است و این یاد هیچ گاه فراموش نمی شود. 

این ثبت زیبا اثری از علی جعفری نظنزی، عکاس جوان و اهل قم است.

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حسین

بفرمایید فروردین شود اسفند های ما.

انتشار:24 اسفند 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.