karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکس روز کارناوال خوزستان

Aref Zivdar

همراه کارناوال باشید و نگاهتان را برای چند دقیقه ای به ما بدهید تا با هم در جزیره سد دز، گردشی بکنیم. در این جزیره شما با طبیعت اعجاب انگیزی رو به رو می شوید که به راحتی شما را انگشت به دهان نگه می دارد. جزیره سد دز، جزو جاذبه های شهر اندیمشک و دیدنی های خوزستان است که در میان دریاچه ای به همین نام قرار دارد. از جذابیت های این جزیره همان بس که اگر در فصل سرد و سخت زمستان خودتان را به این نقطه برسانید، می توانید بهار را تمام قد به تماشا بایستید. این عکس جذاب و متفاوت را آقای عارف زیودار، عکاس و مستندساز حرفه ای به ثبت رسانده است. وقتی از عارف درباره حس و حال روز عکاسی می پرسیم، می گوید:

برای عکاسی و تصویربرداری خودمان را به منطقه محافظت شده چهل پا رساندیم. در این منطقه هم دست گذاشتیم روی جزیره سد دریاچه دز. در این جزیره طبیعت هوش از سرت می برد و گاه فراموش می کنی که درست روزهای زمستانی را پشت سر می گذاری؛ چرا که این بهار است که تماما دلبری می کند. نزدیک غروب، کنار درخت بزرگی جاگیر شدم و توانستم انوار نارنجی و طلایی خورشید را از این زاویه ثبت کنم.

هنگامی که نگاهی به رزومه و آثار عارف زیودار، این عکاس جوان و خوش آتیه لرستانی می اندازیم، می بینیم که زیودار افتخار آن را داشته تا ده ها جاذبه گردشگری ملی را برای نخستین بار به ثبت برساند و آن ها را به عموم مردم معرفی کند. عارف زیودار به حدی در این کار موفق ظاهر شده است که توانسته افتخاراتی چون دریافت جایزه بین المللی عکس دویچه ووله آلمان، جایزه فاین آرت از جشنواره عکس ویرا، جایزه نفر اول و دوم جشنواره ملی ابوذر، جایزه جشنواره عکس پرومکس و جایزه جشنواره بین المللی عکس خیام را از آن خودش کند. البته باید بدانید افتخارات زیودار در همین جا خلاصه نمی شود و او تا به حال نمایشگاه های متعددی را برگزار کرده است. همچنین این روزها، عارف زیودار سرپرست تصویربرداری هوایی مجموعه مستند ایرانگرد را به عهده دارد.

توصیه می کنیم برای تماشای آثار این هنرمند جوان، دیدن صفحه aref.zivdar@ در اینستاگرام را از دست ندهید. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

رامين شفيعى

جای خیلی معرکه ای به نظر میاد . ممنون از معرفی جذابتون .

انتشار:17 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حمزه

سلام . این جزیره در کجای سد دز قرار داره ؟

پشت سد دز اندیمشک هست

11 دی 1400

انتشار:07 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

هومن

خیلی هالی و زیبا بود .

خیلی

09 دی 1400

انتشار:25 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.