karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

01 اردیبهشت 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

شرکت های خودروسازی برترین و بهترین طراحان را در زمینه ی طراحی صنعتی به استخدام خود در می آورند . در این راستا ما شاهد محصولات فوق العاده ای هستیم که از لحاظ طراحی در سطح بسیار بالایی قرار داند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای طراحی یک ماشین تیمی چند صد نفری در کنار هم فعالیت می کنند تا از لحاظ طراحی به تکامل برسد . 

گاهی اوقات شرکت های مطرح خودروسازی اقداماتی فراتر از ساخت و تولید ماشین انجام می دهند . از این شرکت ها می توان به مرسدس بنز اشاره کرد که چندی پیش از #قایق لوکس و تفریحی خود رونمایی کرد . با نگاه به این قایق متوجه می شویم که اصول و قواعد و زبان طراحی بنز در این قایق به خوبی نمایان می باشد و در نگاه اول مجذوب آن خواهید شد . در ادمه به بررسی این محصول گران قیمت و دوست داشتنی شرکت مرسدس بنز خواهیم پرداخت . 

همراه کارناوال باشید تا سفری را با این قایق تفریحی تجربه کنیم . 

گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

با این زیبای گران قیمت آشنا شویم

تیم فلش نقره ای دریایی #مرسدس بنز که متشکل از چند طراح مطرح در حوزه ی طراحی صنعتی است از قایقی لوکس و تفریحی به نام گرند توریسمو اَرو 460( Mercedes-Benz Arrow460 Granturismo ) رونمایی کرده است . می توان از این قایق به عنوان یک مرسدس بنز شناور بر روی آب یاد کرد . طراحی مدرن در کنار سبک مرسدس بنز باعث شده تا چنین محصول زیبایی را شاهد باشیم . 

اگر به طراحی این محصول نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که در قسمت های کابین و سقف این قایق گویی با یکی از خودرو های این شرکت مواجه شده ایم . در طراحی و ساخت این محصول از چوب و چرم استفاده شده است که باعث شده این قایق بسیار لوکس به نظر برسد . این قایق قیمتی حدود 1.5 میلیون دلار خواهد داشت و با توجه به ویژگی های موجود قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود . آپشن های بیشتر یعنی قیمت بالا تر . 

در ادامه به بررسی تخصصی این قایق لوکس و تفریحی خواهیم پرداخت . 

طراحی و ساخت این قایق زیر ذره بین

شرکت مرسدس بنز همواره در طراحی محصولات خود پیشگام بوده و از اصول خاصی پیروی می کند . اصولی مانند ایرودینامیک و هیدرودینامیک که در بخش های بالایی و پایینی این قایق شاهد آن هستیم . 

پیروی از این اصول باعث می شود ما شاهد کاهش مصرف سوخت ، افزایش سرعت قایق در کنار زیبایی و منحصر بفرد بودن این قایق باشیم و همین موضوع باعث شده تا این قایق لوکس و زیبا از دیگر رقیبان در این راستا پیشی بگیرد . 

دلیل انتخاب رنگ این قایق که رنگی نقره ای دارد  بازمی گردد به الگوهای سنتی شرکت مرسدس بنز . اگر بخواهیم نگاهی به گذشته بیندازیم متوجه می شویم که این شرکت در مسابقات دهه ی 50 میلادی برای خودرو های گرندپری خود از این رنگ استفاده می کرده است که نشان دهنده ی زیبایی و قدرت بوده است . برای این قایق زیبا نیز از این اصول استفاده شده است . 

گرن توریسمو قبل از به آب اندازی
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
داخل گرن توریسمو
داخل گرن توریسمو
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

گرند توریسمو از لحاظ فنی

این قایق مانند دیگر محصولات شرکت مرسدس بنز از لحاظ فنی قابل توجه می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است . این قایق 14 متر طول و 4 متر عرض دارد . گرن توریسمو می تواند 10 نفر را در خود جای دهد . 

پیشرانه ی توربو دیزل این محصول قدرتی حدود 950 اسب بخار دارد و یکی از ویژگی های مهم این قایق لوکس بشمار می رود . 

برای خریداران این نوع قایق ها سرعت اهمیت زیادی ندارد ولی این قایق می تواند سرعتی برابر با 74 کیلومتر در ساعت ( 40 نات ) حرکت کند و برای چنین قایقی سرعت قابل قبولی به حساب می اید . 

نمایی از پشت گرن توریسمو
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

ویژگی های گرن توریسمو در طراحی و ساخت

یکی از شاخصه های مهم در طراحی این قایق به گفته ی طراحان تلفیقی از طراحی خودرو های کراس اوور ( شاسی بلند شهری ) می باشد که در ساخت این قایق بکار گرفته شده است . 

این قایق با داشتن مشخصات قایق های تفریحی و لوکس در کنار داشتن ویژگی های اسپرت و مجهز به کابینی بزرگ که سقفی شیشه ای دارد می تواند تجربه و لحظات خوبی را در هر نوع آب و هوا ، شب و روز برای خریدار آن به ارمغان بیاورد .

 

طراحی گرن توریسمو
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

درباره ی تیم توسعه دهنده ی این قایق

بدون کار تیمی این پروژه هیچ گاه نمی توانست موفق شود . این تیم فقط یک تیم طراحی به حساب نمی آید بلکه به یادگیری بیشتر ، کار بیشتر در کنار نوآوی ایمان دارند و با خلق محصولات جدید ولی با داشتن الگو های مناسب به موفقیت های بیشتری دست پیدا می کنند . 

کار کردن گروهی رمز موفقیت و قدرت این گروه طراحی می باشد . 

جیکوپ اسپادولینی ، رون گیبز ، پائولو ان بوناوری ، گویدو ام پدونه و آندریا بل ونزیان از اعضای مهم این تیم می باشند . 

گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
Ron Gibbs – Silver Arrows Marine Chairman
Jacopo Spadolini – Silver Arrows Marine CE
Paolo L. Bonaveri – Global Marketing and Communication Director
Guido M. Pedone – CFO

هدف این تیم

رویای این تیم این است تا اختیارات زیادی را برای خریداران این محصولات بوجود بیاورند ولی بر اساس الگوهای خاص خود پیش می روند . این تیم می خواهد محصولاتی را ارائه کند تا با نگاه کردن به آن ها کیفیت را در کنار زیبایی بتوان یافت و با آغوش باز از این محصولات استقبال کنند . 

تیم توسعه دهنده ی این محصول سعی دارد که طراحی خودروهای #لوکس و زیبای مرسدس بنز را در زبان #طراحی قایق های خود پیاده کند .

گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز
گرن توریسمو | قایق لوکس و تفریحی مرسدس بنز

سخن کارناوال

با پیشرفت #تکنولوژی در آینده شاهد محصولات این چنینی بیشتری خواهیم بود . نظر شما درباره ی این قایق لوکس و تفریحی چیست ؟

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.