karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 دی 1397

به روز رسانی

21 دی 1398

یکی از زیباترین توصیف‌هایی که می توان در مورد یک منطقه انجام داد، تشبیه آنجا به بهشت است، هرچند بهشت در خاطر هر کسی به شیوه ای جلوه پیدا می کند اما کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با توصیف رامسر به بهشت زمینی خدا مخالف باشد. بهشتی که در هر فصل، چهره ای دلفریب دارد و هوش از سر می برد. این بار می خواهیم به قلب طبیعت پاییزی رامسر بزنیم و با عکس های پاییزی رامسر به شما نشان دهیم چرا اینجا شایسته لقب بهشت است. پس همراه ما باشید تا تصاویر پاییزی از رامسر را با هم به تماشا بنشینیم که به صورت تخصصی توسط تیم کارناوال به ثبت رسیده اند و غرق در طبیعت بهشتی این شهر شویم. 

حال اگر دوست دارید پیش از سفر به رامسر، با جنبه های دیگر گردش در رامسر آشنا شوید، در مورد برترین جاذبه ها و تفریحات این شهر بدانید و با تورهای یک یا چند روزه، گردشی جذاب را در رامسر تجربه کنید، بازدید از صفحه راهنمای سفر به رامسر در کارناوال را از دست ندهید. 

1- در طبیعت پاییز نظمی ست که در هیچ وقت دیگری از سال نمی توان آن را تجربه کرد. آن قدر زیبا و فکر شده، دست های پاییز طبیعت را رنگ آمیزی می کند که هیچ گاه این احساس به تو دست نمی دهد بخواهی از رنگ جایی کم کنی و به رنگ جای دیگری اضافه. 

طبیعت پاییزی رامسر

Karnaval

2- و زمین و کوه و جنگل و درخت، همه و همه تو را در طبیعت رامسر به ضیافتی فراموش نشدنی از زیبایی دعوت می کنند. همراه آنها شویم و دنیا را از نو دوست بداریم. 

طبیعت پاییزی رامسر

Karnaval

3- دنیای پیرامون ما زیباست. فارغ از هر مساله ای که در ذهن ما می گذرد دنیا همیشه زیبا بوده و همیشه زیبا خواهد ماند، انتخاب با ماست که از کدام دریچه به آن نگاه کنیم. 

طبیعت پاییزی رامسر

Karnaval

4- زمانی که در این نقطه می ایستی و این چشم انداز را در برابر دیدگانت داری، در یک لحظه وابستگی هایت، نگرانی هایت و فکرهایت را به کناری می گذاری و با هر آنچه که پیرامونت است و می بینی یکی می شوی. 

طبیعت پاییزی رامسر

karnaval

5- گاه در طبیعت رنگ هایی را می بینی که در هیچ جعبه مداد رنگی پیدا نمی شود. رنگ هایی که به ذهن خلاق ترین و زبده ترین نقاشان نیز نمی آید. 

طبییعت پاییزی کارناوال

karnaval

6- هر اندازه هم آدم محتاطی باشید، به کشف چیزهای جدید علاقه ای نداشته باشید و از رفتن به جاهای تازه خودداری کنید، باز هم نمی توانید در برابر زیبایی های این جاده پاییزی جنگل دالخانی مقاومت کنید، زیبایی های آن را نادیده بگیرید و در پی آنچه در انتهای این راه است نروید. 

طبیعت پاییزی رامسر

Karnaval

طبیعت پاییزی رامسر

Karnaval

7- آرامش هدیه بی نظیر و منحصر به فرد طبیعت است، چه در کویر باشید چه در جنگل، چه کنار دریا چه بر فراز یک دره، آنچه بیش از همه شما را راضی نگه می دارد، آرامشی ست که طبیعت با سخاوت در اختیارتان می گذارد. 

عکس های پاییزی رامسر

Karnaval

8- زمین آن قدر غافلگیری دارد که اگر عمر نوح را داشتی و قالیچه سلیمان، باز هم نمی توانستی از تمام رازها و رمزهای آن سر در بیاوری و تمام زیبایی های آن را تجربه کنی. 

عکس های پاییزی رامسر

Karnaval

9- اگر به رامسر سفر کرده اما سد میجران را از نزدیک ندیده باشید، می توانم بگویم هنوز طبیعت این بهشت زمینی را به طور کامل درک نکرده اید. آن زمان که از جاده سد پایین می آیید و به این پهنه آبی رنگ که در میان کوه ها محاصره شده است می رسید، درست در آن لحظه می توانید ادعا کنید زیبایی رامسر را با همه وجود حس کرده اید. 

سد میجران رامسر

Karnaval

سد میجران رامسر

Karnaval

10- مه شاید دوست داشتنی ترین شکل ابرها باشد، هم سکوت زمان بارش برف را در خود دارد، هم خنکا و لطافت باران را. با آن می توان به دنیای افسانه ها و رازها و رمزها رفت و شکل تازه ای از طبیعت را تجربه کرد.  

طبیعت رامسر

Karnaval

11- گاهی نیز باید گذاشت عکس ها خود، حرف هایی که در دل دارند را به زبان بیاورند. 

تصاویر پاییزی رامسر

Karnaval

12- دریا بخش عجیب طبیعت است، موج هایی که بی وقفه در حرکتند، صدایی که تا عمق جان شما نفوذ می کنند و هیچ گاه از خاطرتان پاک نمی شوند. واقعا دریا چه در چنته دارد که همه را در برابر خود حتا برای چند لحظه به سکوت و فکر وادار می کند. 

ساحل دریای خزر رامسر

Karnaval

13- و فراتر از همه چیز دریا با زندگی مردمی که در کنار آن زندگی می کنند گره خورده است، شاید بتوان گفت دریا مادرِ ساحل نشینان است. 

ساحل دریای رامسر

Karnaval

سخن آخر

امروز به همراه شما تصاویر فوق العاده ای از طبیعت پاییزی رامسر را دیدیم و با جلوه های دلنشین و دلفریب طبیعت عروس شهرهای شمال ایران بیشتر آشنا شدیم. البته این مطلب تنها بخش کوچکی از دانستنی ها و تصاویری ست که می توانید در مورد رامسر در کارناوال بیابید. به عنوان مثال، شما می توانید با استفاده از صفحه راهنمای هتل های کارناوال، با انواع هتل ها در رامسر آشنا شوید و به بررسی امکانات و خدمات آنها بپردازید؛ تنها کافی ست سری به صفحه رزرو هتل های رامسر در کارناوال بزنید. البته اگر دوست دارید در سفر به این خطه سرسبز کشورمان، در یکی از ویلاهای ساحلی یا جنگلی با امکانات و قیمت های متنوع، اقامت کنید، می توانید از صفحه اجاره ویلاهای رامسر در کارناوال کمک بگیرید. همچنین در وبسایت ما این امکان را دارید تا به فهرست متنوعی از سوئیت ها دسترسی داشته باشید و با مقایسه شرایط آنها با یکدیگر، بهترین انتخاب را انجام دهید، پس معطل نکنید و سری به صفحه اجاره سوئیت در رامسر در کارناوال بزنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.