karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 اسفند 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

روزها می گذرند و تقویم ها ورق می خورند تا اینکه پایان سال می آید و صدای پای بهار در کوچه و خیابان ها طنین می اندازد. ایرانی ها از دیرباز، مقدم این فصل زیبارو را گرامی داشته و از روزها پیش برای آمدنش تدارک دیده اند. خرید در بازار، پوشیدن لباس نو، خانه تکانی و همکاری های خانوادگی و هزاران جلوه دیگر نوروزی را که کنار بگذاریم، برپا کردن سفره هفت سین حال و هوای دیگری دارد و رنگ تازه ای به خانه ها، مغازه ها و حتا خیابان ها می دهد. بهار می آید و هفت سین ایرانی برپا می شود تا این دخترک زیبا افسون رنگ های این خوان شود و برای مدتی بساطش را در زمین پهن کند.

هر کس تمام توانش را به کار می گیرد تا زیباترین سفره را بچیند و لحظه تحویل سال را در کنار این خوان به بهترین شکل سپری کند. مادربزرگ ها، ظرف های قدیمی شان را از گنجه در می آورند، دستی به سر و روی شان می کشند و آنها را یکی یکی بر روی سفر می گذارند. چای شان را دم می کنند و منتظر می شوند تا صدای خنده بچه ها و نوه ها در گوشه گوشه خانه بپیچد و شوق، میهمان دل شان شود. همین چیزهاست که بهار را متفاوت تر از باقی فصل های سال می کند.

امروز می خواهیم تصاویری را از هفت سین های مختلف به شما نشان دهیم که هر یک حرفی برای گفتن دارند و از عشق به سنت های دیرین خبر می دهند. با کارناوال باشید و به تماشای این عکس های زیبا از این خوان رنگین بنشینید...

هفت سین

هفت سین

1- زیبا و خوش رنگ و لعاب

هفت سین

Pouya Amini

2- سبزه و ماهی، یاران دیرین

هفت سین

Aida

3- خلوت یکی از سین ها

سماق هفت سین

Rojin Hajian

4- ساده و زیبا

هفت سین

Mehdi Sanaei

5- در انتظار تحویل سال

هفت سین

Rojin Hajian

6- در گوشه ای از شهر

هفت سین

Mehdi Sanaei

7- آرامش پیش از تحویل سال

هفت سین

8- چشمانی در هفت سین

هفت سین

Noosheen Redford

9- تخم مرغ های زیبا

هفت سین

Jena Asgari

10- سیب سرخ و ظرف های فیروزه ای

هفت سین

Mahdieh Asiaban

11- گردهمایی سنجدها

هفت سین

Hadi Dadar

12- برکت هفت سین

هفت سین

Salman Moghimi

13- در کنار دوستان

هفت سین

Pouria Daei

14- سین های بعدی در راهند

هفت سین

Daniyal Pi

15- جشن نوروز با دیوان حافظ جلوه ای دیگر دارد

هفت سین

Daniyal Pi

16- ماهی رقصان

هفت سین

Morteza Rastgoo

17- سبزتر از همیشه

هفت سین

Sabir

سخن آخر

هفت سین سفره ای است که در هر جایی رنگی متفاوت دارد و از جلوه ای خاص برخوردار است. می توان هزاران تصویر را از این خوان مرور کرد و لذت برد.

کدام یک از این سفره ها را بیشتر دوست داشتید؟

شما سفره تان را چگونه برپا می کنید؟

دیدگاه ها و تجربه های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.