karnaval.ir

بیتا عزیزی

انتشار

13 اسفند 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

گلستان، سرزمینی خوش آب و رنگ و پر از تنوع است و همین گستردگی در زیبایی های آن دلیلی است برای سفر های وقت و بی وقت کارناوال به این استان دوست داشتنی. این بار اما بهانه ای خوشمزه پیدا کردیم تا دوباره کوله بار جمع کنیم و به سراغ شهر هیجان انگیز گرگان برویم. اگر خاطرتان باشد پیش از این، تنوع آب و هوایی این استان را شرح داده بودیم و از ویژگی های منحصر به فرد اقلیمی در این منطقه برایتان گفته بودیم. وجود یک کمربند سبز و خوش آب و هوا در میانه ی این سرزمین، خانه ای فوق العاده برای کشاورزان و دامپروان ساخته است و چراگاه های همیشه سبز و آماده آن، مامن مهربان و خوشمزه چهارپایان است و به دلیل تغذیه از این چراگاه های مرغوب و طبیعی طعم گوشت حیوانات حلال با آنچه که ما در شهری مثل تهران مصرف می کنیم زمین تا آسمان تفاوت دارد.

ما ایرانی ها بسیار به خوراکمان توجه داریم و طعم غذا در میان تمام اقوام ایرانی نکته ای بسیار حائز اهمیت است و حتی تنوع غذایی از ویژگی های شهرت و محبوبیت ایران در بین گردشگران داخلی و خارجی است و ما امروز قصد داریم به سراغ یکی از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی برویم و بهترین مقصد برای این سفر خوشمزه شهر گرگان خواهد بود. این بار قصد داریم تجربه ی هیجان انگیز جگرخوری در یکی از معروف ترین خیابان های گرگان را با شما همراهان همیشگی شریک شویم و برای این منظور باز هم به سراغ تصاویری از آقای سهیل قنبرزاده رفتیم که با سایت خبری اسپوتنیک ( Sputnik ) همکاری دارد.

سایت اسپوتنیک یک سرویس خبری چندرسانه ای بین المللی و متعلق به کشور روسیه است که فعالیتش را از سال 2014 آغاز کرده و آقای قنبرزاده با تصاویر زیبایی که از ایران ثبت کرده اند با این مجموعه همکاری دارند.

پیش از آغاز سفر بد نیست بدانید جگرخوری از دیرباز در گرگان رونق فراوان داشته و خیابان مطهری، خیابان معروف جگرخورهای گرگانی است و بیش از 50 مغازه جگرکی در آن دایر است که از هنگام غروب رفت و آمد را در این خیابان مشکل می کند؛ چرا که محلی های بسیاری برای صرف یک وعد خوراک لذیذ مسیرشان را به سمت این خیابان خوشمزه  و خوش بو کج می کنند.

در ابتدا شما را به تماشای تصاویر دیگر سهیل قنبرزاده از استان گلستان دعوت می کنیم:

تصاویری از قالی بافی ترکمن ها | بازی رنگ ها و نقش ها

تصاویری از زیبایی های استان گلستان | سرزمین کمتر دیده شده

و همچنین برای شناخت بیشتر زیبایی های این استان مطالعه مطالب زیر را از دست ندهید:

آبشارهای شیرآباد گلستان | سقوط مکرر آب در طبیعت

ویژگی های رفتاری مردم شمال ایران | ساکنان دیار سبز

و اکنون کارناوال شما را به جگرخوری از نوع گلستانی آن دعوت می کند.

1- انواع جگرهای تمیز و آماده در انتظار منقل ذغال

جگرخوری در گرگان

2- خانواده ای مشتاق برای نوش جان کردن جگرهای داغ

جگرخوری در گرگان

3- چاقوی تیز و جگرهای در حال آماده سازی

جگرخوری در گرگان

4- سفارش غذای لذت بخش

جگرخوری در گرگان

5- کارکنان مسئولیت پذیر و مهربان

جگرخوری در گرگان

6- وعده ای خوشمزه اما رو به پایان

جگرخوری در گرگان

7- ویترین رنگین و تمیز 

جگرخوری در گرگان

8- جگرهای ناب بر تن ذغال سرخ

جگرخوری در گرگان

9- جگرهای آماده به سرو

جگرخوری در گرگان

10- و پایان یک روز خوشمزه

جگرخوری در گرگان

سخن آخر

از این گشت و گذار خوشمزه لذت بردید؟

شما هم تجربه نوش جان کردن جگر تازه در این شهر زیبا را داشته اید؟

پیشنهاد ما به شما جگرخوری در گرگان است، شما هم پیشنهادات و نظراتتان را با ما در میان گذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

الکس

سلام..جگر خوری معنی نمیده...جگرکی فکر کنم واژه درست باشه،...سپاس

جیگرخوری

محل صرف جگر چطوره بگیم البته آگه سرکار رضایت بدید.

23 اسفند 1395

انتشار:20 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.