karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، جشنواره رمضانی "شهر رمضان" از 17 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. این جشنواره با حضور هنرمندان و شهروندان و بازدیدکنندگان برگزار می شود.

این جشنواره در نخستین شب با برگزاری برنامه های هنری و مسابقه توسط هنرمندان آغاز شد و هنرهای نمایشی و عروسک گردانی و خیمه شب بازی با موضوع های دینی از دیگر برنامه های آن بود. گروهی از شهروندان نیز با حضور گسترده در ویژه برنامه نغمه های آسمانی، اقدام به ختم قرآن در نخستین شب این برنامه کردند.

در برنامه جشن رمضان، هر شب قاریان برتر جهان اسلام در غرفه E بخش نمایشگاهی برج میلاد حاضر هستند و  این برنامه توسط شبکه رادیویی قرآن ضبط و سپس از همین شبکه پخش می شود. شهروندان می توانند با حضور در این غرفه علاوه بر ختم قرآن به پویش نغمه های آسمانی در فضای مجازی ملحق شوند و با هشتگ "حال خوب معنوی" فضای این ماه را در فضای مجازی پخش کنند.

نمایشگاه آثار قرآنی به همراه استارتاپ های قرآنی نیز در گالری شرقی برج میلاد برپاست و همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب، سوغات و صنایع دستی با رویکرد آشنایی با سنت ها، هنر و فرهنگ مردمان ایران زمین در غرفه A بخش نمایشگاهی برج میلاد از مخاطبان میزبانی می کند. بخش سوغات و صنایع دستی بخش نمایشگاهی برج میلاد نیز میزبان کسانی است که می خواهند از غرفه های مختلف هنرمندان شهرهای مختلف دیدن کنند و خریدی لذت بخش داشته باشند.

جشنواره رمضانی شهر خدا هر شب از ساعت 18:00 تا 1 بامداد میزبان علاقه مندان است.

جشن رمضان برج میلاد

Shahin Nobari

جشن رمضان برج میلاد

Shahin Nobari

جشن رمضان برج میلاد

Shahin Nobari

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.