karnaval.ir

مهرنوش حیدری

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 آذر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سان فرانسیسکو نام یکی از شهر های بزرگ ایالت کالیفرنیا است که هر ساله درآمد چشمگیری از گردشگری به دست می‌آورد. زیبایی ها و جلوه های این شهر همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و آن ها را حیرت زده کرده است. در این میان عکاسان نیز نتوانستند از زیبایی های سان فرانسیسکو چشم پوشی کنند و تلاش کرده اند تا با استفاده از امکانات و توانایی های خود، این شهر را به بهترین شکل به تصویر بکشند. مایکل شینبلوم (Michael Shainblum) یکی از همین افراد خوش ذوق است که با هلیکوپتر بر فراز این شهر پرواز کرده و عکس های هوایی خیره کننده و جذابی را از آن به ثبت رسانده است. او در رابطه با این تجربه اش چنین می گوید: 

پرواز با هلیکوپتر تجربه منحصر به فرد و خاصی بود که من را با مناظر و زاویه های جدید و زیبایی رو به رو کرد. درحال حاضر شهر سان فرانسیسکو یکی از مناطق زیبا و عالی برای عکاسی است که من با پرواز کردن در آسمان آن، هیجان را به لذت عکاسی از این شهر افزودم.

مایکل فیلم‌برداری و عکاسی را به صورت حرفه ای انجام می دهد و در این کار 10 سال تجربه دارد. او در زمینه های مختلفی از جمله عکاسی  هوایی، آسمان شب، منظره و تایم لپس و ... به صورت حرفه ای فعالیت می کند و خلاقیت و نوآوری خاصی در کارهای او به چشم می خورد.

کارناوال می خواهد به سراغ مجموعه عکس های هوایی او از شهر سان فرانسیسکو برود که در سال های 2014 تا 2017 به ثبت رسیده اند و جلوه ای متفاوت از شهر را به نمایش می گذارند. با ما همراه باشید...

عکس برداری هوایی

1- پل گلدن گیت

گلدن گیت (Golden Gate) نام پل معلقی در سان فرانسیسکو است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا متصل می کند و یکی از جاذبه های شاخص این شهر به شمار می رود.

پل گلدن گیت

2- سازه های سر به فلک کشیده

شهر سان فرانسیسکو

شهر سان فرانسیسکو

3- پرواز دسته جمعی پرندگان به هنگام طلوع خورشید

پرواز دسته جمعی پرندگان

4- بر فراز پل گلدن گیت

پل گلدن گیت

پل گلدن گیت

5- مرکز شهر سان فرانسیسکو 

مرکز شهر سان فرانسیسکو

6- به هنگام تکاپوی شبانه

چراغانی شب شهر

7- زاویه ای متفاوت از پل گلدن گیت

نمایی دیگر از پل گلدن گیت

8- محموله های بندر 

محموله های بندر

9- بارگیری کشتی ها در خلیج سان فرانسیسکو

بارگیری کشتی ها

10- گردهمایی بارهای رنگارنگ

بارهای رنگارنگ بندر

11- بر فراز برج ها و آسمان خراش ها

بر فراز برج ها و آسمان خراش های شهر

12- تن پوش غبارآلود شهر

پل گلدن گیت به خوبی در این تصویر مشخص است و در زمینه آن نیز کوه دیابلو (Diablo) دیده می شود. این کوه در شرق خلیج سان فرانسیسکو قرار دارد. 

پل گلدن گیت و کوه دیابلو در یک قاب

13- پیش به سوی خلیج

در این تصویر خیابان مارکت (Market Street) را می توان دید که تا خلیج امتداد دارد. 

خیابان مارکت

14- نمایی دیگر از شهر و خلیج سان فرانسیسکو

شهر و خلیج سان فرانسیسکو

15- غروب آفتاب و آسمان زیبای شهر

غروب آفتاب و آسمان زیبای شهر

16- پرواز در آسمان

بندر های شهر

17- سان فرانسیسکو از زاویه دید عقاب ها

سان فرانسیسکو از زاویه ی دید عقاب ها

18- تصویری زیبا از پل خلیج سان فرانسیسکو

پا خلیج سانفرانسیسکو-اوکلند که با نام پل خلیج (Bay Bridge) هم شناخته می شود، یک پل معلق دو عرشه ای است که اوکلند و مرکز سان فرانسیسکو را به هم وصل می کند.

 

جلوه ی دیگری از پل گلدن گیت و شهر

سخن آخر

با نگاه کردن به عکس ها و زاویه های جذاب و دیدنی آنها، توانستیم تا حدودی با زیبایی های سان فرانسیسکو آشنا شویم و نگاهی متفاوت به این شهر داشته باشیم.

کدام یک از تصاویر بالا مورد پسند شما قرار گرفت؟ 

تا به حال اقدام به عکس برداری هوایی کرده اید؟

تجربیات و نظرات خود را با ما و کارناوالی ها در میان بگذارید. 

در میان بسیاری از فکر و خیال ها و در گیری های زندگی، گاه آن چنان با چشم باز در رویا فرو می رفتم و دنیا را سیر می کردم که گویی سوار بر دوچرخه ای تمام دنیا را فتح کرده ام. هر روز مدت

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

عالی باید بگم واقعا عالی هستن من خودم عاشق پرواز و ارتفاعم اما حیف که از لحاظ مالی نمیتوانم حتی یک بار هم هلیکوپر را تجربه کنم چه بیرسه به شهر رویاهام سانفرانسیسکو

انتشار:30 خرداد 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.