karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 تیر 1402

به روز رسانی

27 آبان 1402

از ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۸ تیر ۱۴۰۲) تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی (‍۱۲ شهریور ۱۴۰۲) در 67 روز شگفت‌انگیز انواع رویدادها، خرید‌های هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های خانوادگی را در سورپرایز تابستانی دبی (DSS) تجربه کنید.

سورپرایز تابستانی دبی (Dubai Summer Surprises) یا DSS، جشنواره سالیانه سرگرمی و خرید در دبی است که از ۲۹ ژوئن تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی (۸ تیر الی ۱۲ شهریور ۱۴۰۲) در این کشور برگزار می‌شود. در این جشنواره همه برند‌های برتر و مراکز خرید سرتاسر دبی حضور دارند و در طول شبانه‌روز، فعالیت‌ها، سرگرمی‌ها، جوایز و مسابقات ویژه‌‌ای را برای خانواده‌ها تدارک دیده‌اند. 

با حضور در جشنواره تابستانه ۶۷ روزه دبی، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم از مراکز خرید موردعلاقه خود با بهترین قیمت خرید کنید و هم از برنامه‌های سرگرم‌کننده خانوادگی آن لذت ببرید. همچنین این شانس را دارید تا از سورپرایز‌های روزانه و مسابقات هیجان‌انگیز آن نیز بهره‌مند شوید.

برای رزرو بلیط به مقصد دبی با کمترین قیمت کافی است سری به بلیط پرواز خارجی بزنید و بلیط موردنظرتان را در یک چشم بر هم زدن رزرو کنید.

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

برنامه‌های جشنواره خرید و سرگرمی دبی

کنسرت‌ها و برنامه‌های ویژه جشنواره تابستانی دبی

این جشنواره یک فرصت بی‌نظیر برای سپری کردن ساعاتی پر از سرگرمی و انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز در کنار دوستان و خانواده است. جشنواره تابستانی دبی ارائه دهنده برنامه‌های سرگرم‌کننده و جذاب تابستانی، از کنسرت‌های هنرمندان برجسته گرفته تا استند‌آپ کمدی و تئاتر است. علاوه بر این، شما می‌توانید شاهد برگزاری نمایشگاه‌های هنری و جلسات و کلاس‌های تناسب اندام در جاذبه‌های دیدنی دبی نیز باشید.

یکی از برنامه‌های ویژه این جشنواره، برنامه «بیت د هیت» (Beat The Heat) است. این برنامه تماشایی شامل مجموعه‌ای از کنسرت‌های زنده هفتگی با حضور هنرمندان مشهوری همچون، «ویجز»، «کایروکی»، «عفروتو»، «مروان بابلو» و «دیسکو مصر» است که در طول ماه‌های جولای و آگوست در دبی مدیا سنتر برگزار می‌شود. 

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

تخفیف‌ها و بسته‌های ویژه هتل‌ها در جشنواره تابستانی دبی

در ایان جشنواره، بسیاری از هتل‌های مجلل و برتر دبی، پکیج‌ها و بسته‌های ويژه‌ای که شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی و تخفیفات ویژه برای مشتریان است را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. با اقامت در ریزورت‌های مجلل دبی در ایام جشنواره تابستانه می‌توانید در عین تجربه یک اقامت لوکس و آرامش‌بخش، از خدمات و قیمت‌های مناسب نیز بهره‌مند شوید.

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

خرید شگفت‌انگیز در جشنواره تابستانی دبی

سورپرایز تابستانی دبی، بهترین زمان برای گشت‌وگذار در دبی و استفاده از تخفیف‌های ویژه محبوب‌ترین برند‌ها و خرده‌فروشی‌های شهر محسوب می‌شود. مراکز خرید شهر و مقاصد گردشگری، مکان‌هایی مناسب برای خریدِ باکیفیت‌ترین کالا‌ها با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه است. برای خانواده‌ها و کسانی که به‌دنبال آخرین روند‌های مد و لباس در دنیا هستند این جشنواره بهترین فرصت است.

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

جشن عید قربان در دبی

از تاریخ ۲۹ ژوئن تا ۶ جولای۲۰۲۳ (۸ الی ۱۵ تیر ۱۴۰۲)، جشن عید قربان  در دبی برگزار خواهد شد. در طول این ایام، کنسرت‌های زنده متنوع، برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ و نمایش‌های متعددی برای خانواده‌ها برپا می‌شود. کنسرت افتتاحیه DSS در روز عید قربان، ۱ جولای ۲۰۲۳ (۱۰ تیر ۱۴۰۲) در مرکز «کوکاکولا آرنا دبی» (Coca-Cola Arena Dubai)، با حضور هنرمندانی چون «حسین الجسمی» و «کاظم الساهر» برگزار خواهد شد؛ اسطوره عربستان، «محمد عبده» نیز در عصر روز بعد، در این مکان اجرا خواهد داشت.

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

جوایز بزرگ و ارزنده در جشنواره تابستانی دبی

در جشنواره تابستانی دبی، جوایز بزرگی در انتظار خریداران و شرکت‌کنندگان است. با شرکت در قرعه‌کشی‌های بزرگ و جوایزی که برای خریداران در نظر گرفته شده، اینشانس را خواهید داشت تا اتومبیل، پول نقد، اقامت در هتل، طلا و جواهرات یا کوپن‌های هدیه برنده شوید. پیشنهاد‌های رایگان برای کودکان در انواع هتل‌ها و جاذبه‌ها، تجربه‌های جذاب در مراکز خرید و مقاصد پرطرفدار، لحظات خوشی را برای‌تان رقم خواهد زد. 

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی

سخن آخر 

در شهر دبی هر ساله فستیوال‌های متنوعی برگزار می‌شوند که هر کدام در جای خود بسیار جذاب و پرطرفدارند. اگرچه دبی در فصل تابستان بسیار گرم است اما این مانع از برگزاری فستیوال تابستانی دبی نمی‌شود. تا به حال کدامیک از فستیوال‌های دبی را از نزدیک دیده‌اید؟ نظر شما درباره برنامه‌ های ویژه تابستان در دبی چیست؟ کدام بخش این برنامه‌ها برایتان جذاب‌تر است؟

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.