karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

09 مرداد 1401

به روز رسانی

10 مرداد 1401

به گزارش خبرگزاری ایسنا

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: به زودی رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری با مشارکت پارک علم و فناوری این استان در کرمان برگزار می‌شود.

فریدون فعالی در نشست با مسئولان دانشگاه‌های علمی کاربردی و دانشگاه آزاد و همچنین پارک علم و فناوری استان کرمان به اجرای برنامه‌های دو جانبه مراکز علمی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی این استان اشاره و اظهار کرد: برگزاری دوره‌های پودمانی مرمت و صنایع‌دستی از مهرماه سال جاری و رویدادهای شتاب و استارت‌آپ‌های گردشگری و صنایع‌دستی را می‌توان جزو اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی و مراکز علمی این استان قرار داد.

وی با اشاره به همکاری دانشجویان مرتبط برای شناسایی، مستندسازی و تهیه پرونده‌های ثبتی در حوزه‌های ملموس و ناملموس افزود: برگزاری دوره‌های احیاء مشاغل حوزه صنایع‌دستی و رشته‌های هنری منسوخ شده و چاپ و نشر کتب و نشریات مرتبط با حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی از برنامه‌های پیش رو برای سال‌های آتی است.

فعالی از انجام پژوهش‌های مشترک در زمینه قنات و گردشگری آب خبر داد و گفت: هدایت رساله‌های مقطع دکتری در مسیر پژوهش‌های موردنیاز و کاربردی در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان است که به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین هدایت ایده‌ها در مسیر صحیح تجاری‌سازی از طریق ارائه آموزش‌های لازم و برگزاری دوره‌های مرتبط در حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی با دانشگاه‌های مرتبط است.

رویداد استارت‌آپ ویکند گردشگری

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.