karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 اردیبهشت 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، مارکوس لایتنر (Markus leitner)، سفیر سوئیس در تهران با بیان اینکه تبریز، شهری زیبا با آب و هوای دلپذیر و اماکن تاریخی فراوان است، گفت:

باید تلاش کرد جاذبه های گردشگری این کلان شهر به جهانیان شناسانده شود.

وی ایده تبادل گردشگر بین تبریز و سوئیس را عالی توصیف کرد و افزود:

تبریز به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متنوع می تواند در فهرست مقاصد و مسیرهای گردشگری جهان قرار بگیرد. 

او ادامه داد:

البته تحقق تبادل گردشگر و افزایش ورود گردشگر بین ایران و سوئیس تنها کار دولت ها نیست و باید مردم و بخش خصوصی در این حوزه ورود کنند. 

سفیر سوئیس در ایران، روابط بین تهران و برن را عالی خواند و گفت:

شمار گردشگران ایرانی که سوئیس را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، رو به افزایش است. 

وی ابراز امیدواری کرد که گردشگران سوئیسی زیادی نیز بتوانند متقابلا از ایران و به ویژه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و فرهنگ و مردم خاص، دیدن کنند. 

لایتنر بیان کرد:

ما نیز می توانیم مسیر گردشگران سوئیسی به مقصد ایران را به سمت تبریز هدایت کنیم. 

وی همچنین با اشاره به دیدار خود با شهردار تبریز افزود:

در این دیدار برگزاری هفته فرهنگی تبریز در زوریخ را مطرح می کنیم. 

سفیر سوئیس در تهران ابراز امیدواری کرد که انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام به رونق صنعت گردشگری این شهر زیبا کمک کند. 

او اضافه کرد:

تبریز شهر زیبایی است که معرفی جذابیت های گردشگری آن می تواند به توسعه روابط گردشگری آن با دیگر کشورها از جمله سوئیس کمک کند.

مارکوس لایتنر، سفیر سوئیس در تهران برای شرکت در آیین گشایش رسمی تبریز 2018 به تبریز سفر کرده است. رویداد بین المللی گردشگری تبریز 2018 با حضور رییس جمهوری و تعدادی از سفرا و وزرای گردشگری کشورهای منطقه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

تبریز 2018

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.