karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت:

نخستین گشت تهرا‌نگردی ویژه متولدین دهه شصت با هدف زنده کردن خاطرات دوران کودکی و نوجوانی در مناطق 6 و 12 پایتخت برگزار می شود.

وی در ادامه افزود:

خاطرات دهه 60 بخشی از هویت فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان اوایل انقلاب اسلامی است که می‌تواند به‌عنوان یک دوره زمانی با رویدادهای منحصربه‌فرد در تاریخ کشور ماندگار شود. 

او اظهار کرد:

شرکت کنندگان در این تورهای ویژه با عنوان «تهرانگردی نوستالژیک» ضمن انجام بازی‌های دهه‌ 60 در خانه فراغت دبیرالملک و دیدن خاطرات تصویری این دوران، از بافت تاریخی تهران قدیم نیز دیدن می کنند. 

خسروآبادی ادامه داد:

تهرانگردی نوستالژیک با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 6 و مدیریت گردشگری منطقه 12 تا پایان فصل تابستان به عنوان خاطره ای از آخرین ماه تعطیلات مدارس برگزار می شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت:

علاقه مندان برای شرکت دراین تور گردشگری و کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه می توانند به سامانه اینترنتی میراث فرهنگی استان تهران به نشانی Tehran.ichto.ir مراجعه کنند. 

به گفته وی، اولین تور تهرانگردی نوستالژیک، پنج شنبه 26 مردادماه از ساعت 14 الی 18 در محدوده امامزاده یحیی برگزارمی گردد

تهرانگردی

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.