karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شما هم شنیده اید؟!

می گویند توکیو است و شب های جادویی اش...

لقبی که بی درنگ سوالی بزرگ در ذهن ایجاد می کند که چرا این لقب به شب های توکیو داده شده است! بدون شک دلیلی دارد، دلیلی که آن را از لنز دوربین ماساشی ویکویی (Masashi Wakui)  نظاره خواهیم کرد.

 توکیو کلان شهری در ژاپن و پایتخت آن است. شهری که جاذبه های فروان دارد، اما این بار در تاریکی شب، تنها در کوچه پس کوچه هایش قدم می زنیم.

شاید آن هایی که #سفر به توکیو را تجربه کرده اند به خوبی بدانند که می خواهیم در مورد چه چیزی صحبت کنیم و چه نمایی را نظاره کنیم.

همه چیز را کنار بگذارید، موقعیت جغرافیایی، دیدنی های تاریخی و طبیعی، همه را...

تنها بیایید دقایقی میهمان ماساشی شوید و نگاهی به آلبوم تصاویر او بیاندازید. اگر از او در مورد حرفه و زندگی اش سوال کنید او خود را یک عکاس خود آموخته ی ژاپنی معرفی می کند اما وقتی اولین عکس از مجموعه تصاویر او را می بینید به مهارت و حرفه ای بودن او در ثبت بهترین تصاویر یقین پیدا می کنید.

او به طرز ماهرانه ای توانسته تصاویر زیبایی از #شب های توکیو ثبت کند و جادوی شب های آن را در قاب تصویر به نمایش بگذارد.

به کوچه پس کوچه های شهر رفته و نور و زیبایی را در تاریکی شب، عکاسی کرده و توانسته فضایی سورئال از خیابان ها و کوچه های توکیو ثبت کند.

او در مورد این پروژه اینطور توضیح می دهد:

وقتی تاریکی شب فرا می رسید به خیابان های توکیو می رفتم، در کوچه ها قدم میزدم و عکاسی می کردم.

به محله های مختلفی رفتم از جمله، شیبویا، شینجیکو و...

من با استفاده از تجربه ای که در عکاسی به دست آوردم و با به کارگیری امکانات و تنظیمات دوربینم سعی کردم تا تصاویر خوب و با کیفیتی را در تاریکی شب ثبت کنم، هر چند شب های توکیو آن قدرها هم تاریک نیست...

همراه کارناوال باشید تا دقایقی میهمان این عکاس ژاپنی شویم و جادوی توکیو را در شب هایش و در کوچه پس کوچه هایش جستجو کنیم.

تنها نگاه کنید و از تصاویر لذت ببرید...

دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو
دیدنی های توکیو

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به توکیو سفر کرده اید و جادویش را از نزدیک دیده اید؟

نطرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

یومیکو توموری

هعی...یعنی میشه یه روز ما هم بتونیم توکیو رو از نزدیک ببینیم؟؟

انتشار:09 مهر 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نانا

جادويي نبود ناراحتم

انتشار:26 مرداد 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.