karnaval.ir

بیتا عزیزی

انتشار

18 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این روزها مردم در سراسر دنیا زمان زیادی را صرف حضور در شبکه های اجتماعی می کنند و به نوعی بسیاری درگیر رقابتی نانوشته و بدون برنده برای بیشتر دیده شدن و لایک خوردن هستند. برخی از این صفحات مانند اینستاگرام طرفداران و اعضای بیشتری دارند و روزانه میلیون ها عکس در سراسر دنیا در این شبکه اجتماعی آپلود می شوند. فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و ده ها شبکه اجتماعی دیگر وجود دارند تا بشود اخبار، عکس ها، ویدیو ها و مطالب جالب توجه را در آن ها با دیگران به اشتراک گذاشت.

اما در میان یکی از شبکه های اجتماعی که شاید اسم آن را کمتر شنیده باشید، دِرونِستاگرام ( Dronestagram ) است که در واقع به عکس های هوایی اختصاص دارد؛ عکس هایی که صرفا به وسیله پهبادها ( Drone : دِرون ) به ثبت می رسند. این شبکه این فرصت را برای اعضای خود فراهم می کند تا عکس ها و فیلم های خود را که به صورت هوایی به ثبت رسانده اند، در این شبکه به اشتراک بگذارند.

این شبکه در ژوئیه سال 2013 توسط آقای اریک دوپن ( Eric Dupin ) در لیون فرانسه راه اندازی شده و متعلق به شرکت درون اسکِیپ ( Dronescape ) است.

شبکه درونستاگرام سالانه مسابقه ای بین المللی برگزار می کند که در سال 2016 بانی آن سایت نشنال جغرافی بود و طی این رقابت 5900 عکس از 28 کشور دنیا در آن شرکت کردند. این مسابقه در سه بخش طبیعت و حیات وحش، ورزش و ماجراجویی و سفر برگزار شده است که در مطلب زیر گزارش کاملی از آن را می توانید بخوانید:

برندگان مسابقه عکاسی دِرونستگرام ۲۰۱۶

در این مطلب می خواهیم نگاهی بیاندازیم به تصاویر بی نظیری که به صورت هوایی توسط عکاسان مختلف از اسپانیا به ثبت رسیده اند و در این شبکه به اشتراک گذاشته شده اند. اسپانیا که در جنوب غربی اروپا قرار دارد، به سواحل زیبایی که دارد، به خصوص سواحل قناری اش شهرت دارد. همراه کارناوال باشید تا با هم نگاهی بیاندازیم به اسپانیا و زیبایی های بی شماری که دارد، اما این بار از بالا و از زاویه ای متفاوت...

با کارناوال همراه باشید.

سواحل قناری

1- گشت و گذار در جزایر قناری

جزایر قناری اسپانیا
photo by JA Cohen

2- نمایی از شهر زیبای تاراگونا، اسپانیا

دیدنی های اسپانیا
photo by JA Cohen

3- قلعه ولز، مالاگا

اسپانیا

4- فانوس توره دل مار، مالاگا

دیدنی های اسپانیا
photo by CarlosC

5- جزیره لانزاروته، جزایر قناری

دیدنیهای اسپانیا
photo by JA Cohen

6- دره دژ، یا رود سنگی، شهر گوادالاخارا

دیدنی های اسپانیا
photo by stillvictor

7- ساحل ترافالگار

دیدنیهای اسپانیا
photo by ECOGEO

8- ماسپالوماس، جزایر قناری

دیدنی های اسپانیا
photo by Karolis Janulis

9- قلعه مدینا دل کامپو

دیدنی های اسپانیا
photo by cmenende

10- شهر ساحلی بنیدورم، آلیکانته

دیدنی های اسپانیا
photo by situmbalodos

11- ساحل اسپانیایی در غروب خورشید، شهر کوچک فینسترات

دیدنی های اسپانیا
photo by vizualfly

12- ساحل بزرگ گالیسیا

دیدنی های اسپانیا
photo by Arume

13- جاده های باریک روستایی، مادرید

دیدنی های اسپانیا
photo by stillvictor

14- کلیسای ساگرادا فامیلیا، بارسلونا

برای آشنایی بیشتر با این کلیسای زیبا و دیدنی مطلب زیر را از دست ندهید:

ساگرادا فامیلیا | کلیسایی مملو از رنگ و نور

درون استاگرام، اسپانیا
photo by joanlesan

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا از وجود شبکه اجتماعی درونستاگرام اطلاع داشتید؟

عکاسی با پهبادها را تجربه کردید؟

نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ایرانی

خیلی وقته در کنارتونم ولی مطالبتون جذابیته قبلو نداره و اینجاست که میرم مرسی که بودید

خشایار مهدوی

دوست عزیز کارناوالی سلام ما به همراهی دوستان عزیزی چون شما افتخار میکنیم و خوشحالیم که توقع بالایی از گروه کارناوال دارید موضوع مورد نقد شما کاملا به جا و درست است و تیم کارناوال در تلاش است تا این نقیصه را برطرف نماید همراه ما باشید و همچنان با نقدهای سازنده تان یاری کنید تا در کنار هم کارناوالی جذاب و کاربردی را ایجاد کنیم به زودی جذابیتهای موضوعی مان را افزایش خواهیم داد با سپاس از حضور گرمتان

20 دی 1395

انتشار:20 دی 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.