karnaval.ir

بیتا عزیزی

انتشار

16 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

خیلی از سفری که به آبشار کبودوال داشتیم نمی گذرد؛ آبشاری زیبا در دل جنگلی سبز در علی آباد کتول، شهری در استان گلستان. هر چه در این سفر دیدیم و تجربه کردیم را با شما در مطلب زیر به اشتراک گذاشتیم که پیشنهاد می کنیم حتما آن را بخوانید: 

آبشار کبودوال علی آباد کتول | رقص آب بر روی خزه ها

اما آنقدر این آبشار و زیبایی هایش ما را مجذوب به خود کرد که نتوانستیم به این راحتی ها آن را به دست فراموشی بسپاریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بار سفری تصویری به آن را تجربه کنیم. 

آقای حسام حاج حسینی را به خاطر دارید؟ همان عضو جدید کارناوال که به عکاسی از طبیعت مشغول است و چند وقتی است که ما را با خودش و سفرهایش در قالب تصاویری زیبا همراه کرده است! آقای حاج حسینی از سال 91 به صورت حرفه ای عکاسی منظره می کند و مدتی است که در کارناوال در کنار ماست. او درباره خودش چنین می گوید:

از کودکی به عکاسی علاقه داشتم. با آنکه تحصیلاتی در رشته عکاسی ندارم اما با علاقه این حرفه را پیش گرفتم به طوری که بخش زیادی از زندگی ام صرف عکاسی شده است.

قبل تر هم سفرهایی تصویری را به لطف عکس های حسام با هم تجربه کردیم که می توانید آن ها را از طریق لینک های زیر بخوانید:

تصاویر چشمه های پلکانی باداب سورت مازندران | گزارش کارناوال

دریاچه چورت مازندران | گزارش تصویری کارناوال

این بار هم قصد داریم همسفر با حسام و در قاب تصاویر او  به تماشای آبشار کبودوال بنشینیم.

حسام تصاویری از جنس آرامش و لذت را با ما به اشتراک گذاشته. این مجموعه در اردیبهشت 95 عکاسی شده و از ابتدای مسیر تا رسیدن به خود آبشار را شامل می شود. توصیف این سفر و عکس ها را از زبان خود حسام بخوانید:

من برای عکاسی به خیلی از نقاط خوش آب و هوا رفتم ولی لطافت و نرمی هوایِ خنک و مرطوب اینجا به قدری بود که واقعا حس می کردم تک تک مولکول های هوا در حال نوازش صورت من هستند...

همراه کارناوال و همسفر با حسام به آبشار کبودوال بیایید و لحظاتی را در آرامش تصاویر او غرق شوید. این نکته را هم فراموش نکنید که مطلب پیش رو یک سفر تصویری است، پس اگر می خواهید تمام اطلاعات لازم برای سفرتان به این آبشار را به دست بیاورید لازم است تا سری به مطلب زیر بزنید:

آبشار کبودوال علی آباد کتول | رقص آب بر روی خزه ها

آبشار کبودوال

1- پلی در ابتدای مسیر شما را به ادامه راه ترغیب می کند.

بعد از آنکه وارد محوطه آبشار شدید، در همان ابتای مسیر، باید از این پل زیبا عبور کنید و تا وارد جنگلی بکر شوید؛ آبشار کبودوال در انتهای مسیر در انتظار شماست.

آبشار کبودوال گلستان

2- گذر از مسیر سنگفرش و لذت بردن از مسیر جنگلی 

آبشار کبودوال علی آباد کتول
آبشار کبودوال علی آباد کتول

3- آبشارهای کوچک ابتدای مسیر خبر از زیبایی های بزرگتر می دهند

آبشار کبودوال علی آباد کتول
آبشار کبودوال علی آباد کتول

4- مخلوقات کوچک اما دوست داشتنی و همراه در طول مسیر

آبشار کبودوال
آبشار کبودوال

5- مناظری زیباتر از یک تابلوی نقاشی

آبشار کبودوال
آبشار کبودوال
آبشار کبودوال

6- و آبشار کبودوال رخ می نماید

وقتی به انتهای این مسیر جنگلی زیبا می رسیم، این آبشار کبودوال است  که رخ می نماید و خستگی از تن به در می کند؛ هر چند مگر قدم زدن در جنگل ارمغانی جر لذت و آرامش دارد...

آبشار کبودوال

سخن آخر

با آن که دل کندن از چنین مکان دنج و بازگشت به همهمه ی شهری کار سختی است، اما جز بازگشت راه دیگری وجود ندارد.

همانطور که اشاره کردیم، این مطلب تنها تصاویری زیبا از آبشار کبودوال را شامل می شد؛ تصاویری که یکی از همراهان کارناوال برای ما ارسال کرده اند. اگر می خواهید اطلاعات کامل تری از این جاذه ی گردشگری علی آباد کتول به دست بیاورید، مطلب زیر را بخوانید:

آبشار کبودوال علی آباد کتول | رقص آب بر روی خزه ها

آیا شما از این آبشار زیبا دیدن کرده اید؟

نظرتان راجع به این تصاویر چشم نواز چه بود؟

نظراتتان را با کارناوال در میان بگذارید و اگر شما هم مثل آقای حاج حسینی تصاویر ناب و زیبایی از سفرهایتان دارید، از طریق این لینک برای ما ارسال کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سارا

من چند روز پیش رفتم ابشار کبودوال...جاهایی که قابل دسترسی نبود واقعا زیبا و خارق العاده بود ولی بقیه قسمت ها نه زیاد...و اب اون کمتر از چیزی که تو عکس هاس شده...و یه توصیه اگه میخواین این لبشار رو ببینین صبح زود برین که خیلی زود شلوغ میشه

انتشار:11 فروردین 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سعید

ممنون از  زحمت هایی که میکشید
خدا خیرتون بده . . . 

انتشار:23 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

الهام

بی نهایت زیبا بودن،ممنون از شما

انتشار:13 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.