karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 آذر 1401

به روز رسانی

27 آذر 1401

با توجه به نزدیک شدن شب یلدا، چند مجموعه در تهران اقدام به برگزاری جشنواره یلدایی کرده‌اند که در این مجموعه‌ها می‌توانید انواع خوراکی و صنایع‌دستی را تهیه کرده و به تماشای برنامه‌های سرگرم‌کننده متنوعی که برایتان در نظر گرفته‌اند بنشینید. 

جشنواره های یلدایی در تهران

1.بوستان کفتگو

در جشنواره بوستان گفتگو می‌توانید آجیل و خشکبار شب یلدا، انار، آب انار، موادغذایی، سوغات شهرستان‌ها و غیره را با تخفیف 20 تا 50 درصد تهیه کنید.

  • تاریخ برگزاری جشنواره: 21 الی 30 آذرماه
  • ساعات کار: 12:00 الی 21:00 
  • آدرس: تهران، کوی نصر (گیشا)، انتهای خیابان پیروزی شرقی، پارک گفتگو

2. هتل لاله تهران

به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی شامل زیورآلات، چرم، چوب، فرش و بافته‌های داری، سنگ‌های قیمتی و غیره در کنار محصولات مرتبط با آیین یلدا و نیز سوغات استان‌های فارس، قم، مرکزی، گیلان، گلستان و غیره عرضه خواهد شد. برگزاری آیین‌های یلدا به‌همراه برنامه‌های سرگرم‌کننده برای مخاطب کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این نمایشگاه و جشنواره است.

  • تاریخ برگزاری جشنواره: 21 الی 30 آذرماه
  • ساعات کار: از 09:00 الی 22:00
  • آدرس: تهران، خیابان فاطمی، تقاطع حجاب، پارکینگ هتل بین‌المللی لاله 

3. گذر گردشگری آب و آتش

جشنواره انار گذر گردشگری آب و آتش با حمایت از تولیدات روستایی و ویژه برنامه کودکان تا دوم دی ماه در پارک آب و آتش برپا خواهد بود.

  • تاریخ برگزاری جشنواره: 8 آذرماه الی 9 دی‌ماه
  • ساعات کار: شنبه تا پنج‌شنبه 16:00 الی 24:00، جمعه‌ها: 12:00 الی 24:00
  • آدرس: تهران، ابتدای بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک

4. گذر گردشگری باب همایون

در این گذر می‌توانید انواع غذاهای خیابانی را امتحان کنید و از غرفه‌های یلدایی نیز خرید نمایید.

  • تاریخ برگزاری جشنواره: 23 آذرماه الی2 دی‌ماه
  • ساعات کار: از 10:00 الی 24:00
  • آدرس: تهران، ضلع جنوبی میدان امام خمینی، ابتدای باب همایون

جشنواره های یلدایی تهران

جشنواره های یلدایی تهران

گذر باب همایون

خبرهای به روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ما امسال جشنواره صد دانه یاقوت و جشنواره آب و آتش رو رفتیم که برا آب و آتش خیلی خوب بود واقعا. یه گروهی که لباس هندونه و انار داشتند از ساعت پنج تا آخر شب هی با نی و دهل میان مردم میچرخیدن و شادی ایجاد میکردند و یه گروه هم که آهنگ کردی و محلی با رقص عروسکی جذاب مردم رو سرگرم کردند و تنوع انارهاش و رب انارهاش و کاردستی های یلدایی ش عالی بود.

انتشار:24 آذر 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سپاس فراوان از اینکه جاهای دیدنی رو معرفی میکنید از گذر گردشگری آب و آتش هم بازدید کردم محوطه خیلی زیبا و دل انگیزی داشت اما چندان تم یلدایی نداشت و متاسفانه هیچ خبری از برنامه های سرگرم کننده نبود امیدوارم ی روز وقتی اسم هرمناسبتی رو بشنوم اونقدر مراسم برگزار بشه که تا پاسی از شب مردم بتونن تفریح کنن منتظر معرفی های اینمدلیتون هستیم تشکر

انتشار:30 آذر 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

کیفیت محصولات نمایشگاه یلدایی بوستان کفتگو پایین بود و هیچ برنامه ی سرگرم کننده ای هم نداشتن نمایشگاه هتل لاله تهران هم خیلی کوچیک بود و فقط چندتا غرفه داشت برنامه سرگرمی شون هم تکراری بود و اصلا جذاب نبود

پریوش سارانی

با سلام 

سپاس فراوان بابت ارسال نظر.

28 آذر 1401

انتشار:27 آذر 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.