karnaval.ir

فهیمه شریفی

انتشار

14 بهمن 1394

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

هر ساله در دهه فجر ، از سال 1361 تا کنون جشنواره فیلم فجر اواسط بهمن، در تهران برگزار می شود . از سال 1361 تا سال 1374 ، این جشنواره فقط به تولیدات سینمایی داخل کشور می پرداخت ؛ اما از سال 1374 به بعد بین المللی شد و آثار سینمای ایران و جهان را بررسی می کند . انگیزه برگزاری آن بررسی آثار سینمایی و اهدا جایزه ای مخصوص به نام "سیمرغ بلورین" است. البته علاوه بر سیمرغ بلورین ،دیپلم افتخار و لوح زرین نیز از جوایز جشنواره به شمار می رود.

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که سی و سه دوره خود را پشت سر گذاشته است ، روز یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 19 در تالار وحدت تهران برگزار شد.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir23
آغاز سال نوی سینمایی

جشنواره فیلم فجر به عنوان آغاز سال نوی سینمایی نیز تلقی می شود که توسط بنیاد سینمایی فارابی و نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد ؛به همین دلیل است که در این مراسم علاوه بر بازیگران ، شاهد حضور مسولین کشوری نیز هستیم. امسال نیز علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان، ازجمله دولتمردان حاضر در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بودند.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir26
بیانیه دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

محمد حیدری، دبیر این دوره جشنواره در بیانیه ای در مهرماه گفت: "جشنواره فیلم فجر که همزمان با جشن های باشکوه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود فرصتی است بی بدیل برای رونمایی از یک سال تلاش سینماگران متعهد کشورمان، برای تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری جشنواره و بخش های مختلف مسابقه با افراد و گروه های مختلف اعم از سینماگران، اهالی رسانه، مدیران و دبیران دوره های مختلف جشنواره گفتگو شد و آنچه می آید محصول خردجمعی و نشست های فراوان است.جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمای ملی ایران است و به بهانه تخصصی شدن جشنواره نباید از رونقش کاسته شود. به بیانی دیگر جشنواره هم جشنواره ای تخصصی و هم جشن رونمایی از یک سال تلاش سینماگران ایرانی و در عین حال بخش مهمی از جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است."

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir3
بخش های جشنواره

رقابت در جشنواره در دو بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار می شود که این دو دسته خود به دسته های دیگری تقسیم می شوند. بخش مسابقه سینمای ایران به رقابت در دسته های سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو (مسابقه فیلم های اول)، سینما حقیقت (مسابقه آثار مستند بلند) می پردازد و بخش تبلیغات و اطلاع رسانی به مسابقه عکس فیلم، مسابقه طراحی پوستر فیلم، مسابقه تیزر و آگهی (آنونس) تقسیم می شود.هر کدام از این بخش ها، جایگاه و داوران خاص خود را دارند .

داوران بخش سودای سیمرغ: ابوالحسن داودی، محمد داودی، مجتبی راعی، سید جمال ساداتیان، منوچهر شهسواری، مهدی فخیم زاده و نیکی کریمی هستند؛ داوران بخش نگاه نو: مهدی کرم پور، حبیب احمد زاده، سامان مقدم، مهتاب کرامتی و حمید فرخ نژاد می باشند؛ به عنوان داوران بخش هنر و تجربه: جمال امید، هوشنگ گلمکانی، ایرج تقی پور، سیف الله صمدیان، جعفر صانعی مقدم، شهرام مکری و امیر حسین علم الهدی انتخاب شده اند. هم چنین محمدرضا اصلانى، دكتر احمد ضابطى جهرمى ، مهوش شيخ الاسلامى، معين كريم الدينى و امير تاجيك به عنوان اعضای هیات داوران بخش مستند فعالیت می کنند. غوغا بیات، مصطفی خرقه‌پوش، رضا حداد، علی وزیریان و بهرام عظیمی داورانی هستند که قضاوت آثار مربوط به حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی را بر عهده دارند.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir15
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir10
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir1
جمع هنرمندان

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر مشابه سال های گذشته بود، اما متفاوت تر از هر سال آغاز شد، ساعت 19 ، بازیگران با پژوهای سفید رنگ به تالار وحدت واقع در خیابان حافظ آورده شدند و از روی فرش قرمز عبور کردند و به محل برگزاری مراسم وارد می شدند.

البته لنز عکاسان از هیچ کدام از آن ها غافل نشد.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir5
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir10
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir3
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir4
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir8
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir11
هنرمندان بر روی فرش قرمز

فرهاد قائمیان، حامد کمیلی، رضا ناجی، پژمان بازغی، مصطفی کیایی، مهدی پاکدل، مهدی کرم پور، آرش معیریان، سروش صحت، شهرام اسدی، ابوالحسن داوودی، سامان مقدم، بهروز شعیبی، جواد عزتی، اشکان خطیبی، هدایت هاشمی، مهدی محقق، رضا عطاران، رضا کیانیان، میلاد کی‌مرام، ایرج طهماسب، محسن امیریوسفی، مسعود رایگان، مهدی فخیم زاده، فرزاد موتمن، محمود رضوی، نوید محمدزاده، هومن سیدی، هاتف عليمردانی، حامد بهداد، عباس غزالی، فرشاد اکتسابی، محمد داوودی، مهدی ترابی، هادی معصوم دوست، محسن استادعلی و بهروز غریب پور از جمله آقایان و رویا تیموریان، مریلا زارعی، فاطمه معتمدآریا، رخشان بی‌ اعتماد، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، طناز طباطبایی، باران کوثری، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، بهنوش طباطبایی، پانته آ پناهی ها، سحر قریشی، بهاره کیان افشار، کتایون ریاحی، حدیث میر امینی، نگار عابدی، ویشکا آسایش و شقایق فراهانی از خانم های عرصه سینما و تلویزیون بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir5
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir4
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir3
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir6
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir7
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir10
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir11

بعضی از آن ها با همسرانشان و بعضی نیز با فرزندانشان به این مکان آمده بودند ، چهره پیشکسوتان و تازه کاران سینما به چشم می خورد، چندین تن از مجریان و خوانندگان نیز در بین آن ها دیده شدند . در افتتاحیه ایم مراسم سه مجری عهده دار گرداندن مراسم بودند: احسان کرمی، مهناز افشار و بهرام رادان.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir9
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir2
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir14
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir13
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir7
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir8
آغاز مراسم

شرکت کنندگان به سالن اصلی برگزار کننده مراسم رسیدند و مراسم به آرامی آغاز شد، در حالی که دکور خاص آن توجه همه را به خود جلب کرده بود. دکور امسال جشنواره نیز متفاوت بود از آنجا که سن گردان بود و قسمتی از آن صندلی هایی گماشته شده بود که سالن سینما را تداعی می کرد. پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، دعای تحویل سال خوانده شد و پس از آن نماهنگی با صدای دلنشین زنده یاد خسرو شکیبایی پخش شد که در آن سال نوی سینمایی ایران را تبریک می گوید. پس از آن نمایشی با سماع مولانا با محوریت سیمرغ که محور اصلی این جشنواره است برگزار شد. پس از همه این ها زنگ آغاز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به صدا در آمد و جشنواره رسما آغاز گشت.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir12
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir0

احسان کرمی، مجری مراسم در ابتدا از محمد حیدری دبیر جشنواره خواست تا به بالای جایگاه بیاید.محمد حیدری گفت:" آرزو می كنم همراهی هنرمندان فهيم نويدبخش سال موفق و خاطره انگيزی برای سينمای ايران باشد و سال نو سينما ایران را تبریک می گویم." وی پس از سخنرانی کوتاه خود سبد گلی به حضار تقدیم و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir0
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir27
اهدای سیمرغ بلورین به برترین ها در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی

پس از آن، بنا به نظر داوران بخش تبلیغات و اطلاع رسانی  سیمرغ بلورین به بهترین پوستر، بهترین عکس و بهترین تیزر و آنونس اهدا شد.سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم به محمد بدرلو برای عکس های دیدنی او در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» رسید.سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر، به محسن امیر یوسفی بابت ساخت «خواب تلخ» اهدا شد. سیمرغ بلورین بهترین پوستر نیز به علی باقری برای فیلم «من می خوام شاه بشم» اهدا شد.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir14
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir15
تجلیل از خانواده شهید سیاح طاهری

در بخشی از مراسم، از خانم ها سید زهرا حسینی (نویسنده کتاب "دا")، رخشان بنی اعتماد، فاطمه معتمد آریا و مهتاب کرامتی خواسته شد تا در جایگاه حاضر شوند تا از خانواده شهید سیاح طاهری تقدیر شود.شهید سیاح طاهری رزمنده مدافع آبادانی است که چندی پیش در راه دفاع از حرم مطهر حضر زینب در سوریه به شهادت رسید، این شهید از بانیان برپایی جشنواره فیلم دانش آموزی بود.مهمانان حاضر در تالار وحدت چند دقیقه ای به افتخار این شهید گرامی ایستادند و ادای احترام کردند.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir17
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir0
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir13
حضور علی جنتی و مریلا زارعی و بزرگداشت مهدی فخیم زاده

در ابتدا از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بالای جایگاه دعوت شد. او در ابتدای سخنانش چنین گفت:"محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم حضور پیدا کردند تا بگویند دولت تدبیر و امید تمام قد کنار سینمای ایستاده است و خوشحالیم که استعدادهای جوان در عرصه سینما می درخشند. خوشحالم که می بینیم سینمای ایران روز به روز در حال تکامل است." 

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir9

بعد از آن سخنانش را به سمت قدردانی از یک بازیگر و فیلمساز توانای ایران سوق داد و گفت:"در این مناسبت تقدیر و تشکر می کنم از همه تلاش هایی که فخیم زاده از ابتدای زندگی هنری خود تا به امروز در حوزه سینما داشته است.مهدی فخیم زاده از فیلمسازان به نام سینمای ایران است و من جدا از سينما، سريال های اين بازيگر را پيگيری می كردم. سريال «خواب و بيدار» را بسيار دوست داشتم و ديدن اين سريال برای من جذاب بود. سريال «ولايت عشق» هم جای خود را داشت و آن را بسيار دوست داشتم. البته ما آدم های سیاسی بودیم کمتر می رسیدیم بعضی از سریال ها و فیلم ها را ببینیم. به نظر من فخيم زاده یک شخصیت همه فن و حریف، بازیگر، کارگردان، شاعر، نوازنده، بدلکار و رزمی کار حرفه ای است."

مریلا زارعی هم در مقام مهدی فخیم زاده گفت: " این دهه مبارک را به همه تبریک می گویم بسیار خوشحالم برای این بخش روی صحنه دعوت شدم. مهدی فخیم زاده استاد من و کارگردان بزرگ سینما است که افتخار کار با او در ابتدای راه را داشتم، حدود یک سال کار هر روز. خوشا به حال بازیگری که با چنین کارگردانی کار کند. بعد از گذشتن بیست سال وقتی حس می کنم دارم کم می آورم به گنجینه های آن روز رجوع می کنم. فخیم زاده به ما یاد داد که برای ماندن در سینما باید بازیگر خوبی باشیم و بازیگر خوب بودن از شناخت خودت شروع می شود این اعتماد به نفس را او به ما داد."

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir18
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir19
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir15
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir12
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir14
نکوداشت محمد مهدی دادگو

دومین نکوداشت به محمد مهدی دادگو تعلق داشت، فاطمه معتمد آریا و حجت الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) بر روی جایگاه حاضر شدند و از محمد مهدی دادگو و همسرش دعوت به عمل آوردند تا به روی سن بیایند.

رئیس سازمان سینمایی صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: "در همان روزهای اولی که من در مسند کار قرار گرفتم، جلسات زیادی را با هم گذاشتیم و مسائل مختلف سینمای ایران را بررسی کردیم و آقای دادگو همیشه استفاده از خردجمعی را در کارشان اصل می‌دانند."

فاطمه معتمد آریا نیز در مورد این هنرمند این گونه گفت: "خوشحالم زیر سایه بزرگان سینمای ایران ایستاده ام. محمدمهدی دادگو از جمله نوابغ سینمای ایران است، سینماگری که دانش خردمندانه دارد، محمدمهدی دادگو به من آموخت که سینما علم، هنر و مهر است."

566026_520
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir4
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir17
بزرگداشت رضا کیانیان

مراسم افتتاحیه با اجرای قطعات زنده موسیقی، حال و هوای دیگری یافت، به خصوص اینکه حجت اشرف زاده خواننده این قطعات بود.

بعد از موسیقی، بهرام رادان به عنوان مجری مراسم به بالای جایگاه رفت و توجه حاضران را به تماشای کلیپ بزرگداشت رضا کیانیان جلب نمود.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir21
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir23

بعد از آن داود کیانیان، علی ربیعی(وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و فاطمه معتمد آریا برای تقدیر از رضا کیانیان حاضر شدند.رضا کیانیان در این بخش از مراسم گفت: "با خودم فکر می کردم بسیاری از موقعیت های زندگی ما به شانس مربوط است. وقتی متولد می شویم از کجا می دانیم در چه جغرافیا یا چه خانواده ای متولد می شویم. من شانس آوردم در خانواده خوبی به دنیا آمدم. برادرم، داوود یک گروه تئاتر داشت من خودم را به زور در آنجا دادم  و این سرنوشت را پیدا کردم. دیدار با آقای دادگو شانس دیگری بود چون گفت دوباره می خواهم فیلم بسازم ویکی از دلایلش تو هستی. همسرم هم یکی از شانس های دیگر زندگی من است."

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir3
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir9
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir10
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir18
نکوداشت رویا تیموریان

آخرین نکوداشت مراسم افتتاحیه سی و چهارمین فیلم فجر، به رویا تیموریان ختم شد. رویا تیموریان به همراه همسرش، مسعود رایگان وارد جایگاه شدند؛ در حالی که محمد حیدری و ویشکا آسایش برای قدردانی از آن ها آماده بودند. رویا تیموریان با دیدن صحنه تالار وحدت گفت: "من روی این صحنه آثار درخشانی را بازی کرده ام و جلوی دوربین کارگردان های بسیاری رفته ام و از این بزرگداشت خوشحالم... امشب شب من است..."

او از همه کسانی که باعث شدند تا او به این جایگاه برسد،از جمله استادانش آقایان سمندریان، رفیعی، خسروی و هم چنین از علی جنتی تشکر نمود و کمال سپاسگزاری را از همسر و دختران عزیزش داشت.

 

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir20
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir11
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir29
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir30
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir28
جدول نماش فیلم های جشنواره

جدول پخش برنامه و فیلم های فرستاده شده به جشنواره در زیر نشان داده شده است. 

milad
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir17
nimeshabetefaghoftad11
IMG_6572
قوانین و مقررات جشنواره

سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف اعتلای سینمای ملی ایران، قدردانی از یک سال تلاش سینماگران کشور و کوشش برای ارتقاء سطح کیفی تولیدات سینمایی، جشنواره فیلم فجر را از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با جشن های دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دربخش های ذیل برگزار می کند:

۱) سودای سیمرغ
فیلم‌های سینمایی که تا بهمن ۱۳۹۴ در داخل و خارج از کشور به نمایش در نیامده، می‌توانند متقاضی شرکت در این بخش باشند.
این بخش به منظوراعتلای تولیدات سینمای ملی وحمایت از فیلمسازان ارزشمند میهن اسلامی برگزار می شود.
یک هیات داوری متشکل از سینماگران و صاحب‌نظران فرهنگی هنری، جوایز زیر را اهدا می‌کنند.

۱) سیمرغ زرین بهترین فیلم( با نگاه ملی)
۲) سیمرغ بلورین بهترین فیلم
۳) سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
۴) سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه
۵) سیمرغ بلورین بهترین بازیگرِنقش اول زن
6) سیمرغ بلورین بهترین بازیگرِنقش اول مرد
۷) سیمرغ بلورین بهترین بازیگرِ نقشِ مکملِ زن
۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگرِ نقشِ مکملِ مرد
۹) سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری

۱۰) سیمرغ بلورین بهترین تدوین
۱۱) سیمرغ بلورین بهترین موسیقیِ متن
۱۲) سیمرغ بلورین بهترین صدا
۱۳) سیمرغ بلورین بهترین طراحیِ صحنه و لباس
۱۴) سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی
۱۵) سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌هایِ ویژه میدانی وجلوه های بصری‌
۱۶) سیمرغ بلورین جایزه‌یِ ویژه‌یِ هیات داوران

به منظور حمایت از فیلم سازان جوان هیات انتخاب حداقل ۲ اثر را از بخش نگاه نوبرای رقابت با آثار بخش سودای سیمرغ معرفی می نماید .

۲) نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول)
این بخش به منظور معرفی فیلمسازان جوان و حمایت از آثار ارزشمند ایشان برگزار می‏ شود.
یک هیات داوری متشکل از سینماگران و صاحب‌نظران فرهنگی هنری، جوایز زیر را اهدا می‌کنند.
1) سیمرغ بلورین بهترین فیلم
2) سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
3) سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران

۳) سینما حقیقت (مسابقه آثار مستند بلند)
شرایط پذیرش آثار:
1) مدت زمان آثار بیش از ۷۰ دقیقه باشد.
هیات انتخابی متشکل از مستند سازان و کارشناسان فرهنگی - سینمایی از میان آثار متقاضی، فیلم های مسابقه را تعیین می کنند.
یک هیات داوری متشکل از سینماگران و صاحب‌نظران فرهنگی هنری، جوایز زیر را اهدا می‌کنند.
2) سیمرغ بلورین بهترین فیلم
3) سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی
4) جایزه ویژه هیئت داوران به بهترین دستاورد فنی یا هنری

۴) فیلم برگزیده تماشاگران
سیمرغ بلورین این جایزه از طریق مراجعه به آرای مستقیم تماشاگران به محبوب‌ترین فیلم ایرانی مسابقه آثار بلند سینمایی (سودای سیمرغ) تعلق خواهد گرفت.

۵) بخش هنر و تجربه
این بخش با هدف ایجاد فضایی مناسب برای حمایت از فیلم های هنری و تجربی برگزار می شود و هیات داوران ۲ اثر را از میان آثار پذیرفته شده مورد تقدیر قرار خواهد داد.

۶) بخش مسابقه اطلاع‌رسانی و تبلیغات
برای قدرانی از نقش آفرینان این عرصه مهم صنعت سینما و ارتقاء کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی، به بهترین های این بخش جوایز زیر اهدا می شود:
1) بهترین عکس فیلم
2) بهتری طراحی پوستر
3) بهترین تیزر و آگهی ( آنونس)
فیلم هایی که در یکسال گذشته از پایان جشنواره فیلم فجر ۳۳ ( ۱۵/۱۰/۹۳) تا آغاز جشنواره سی و چهارم به نمایش عمومی در آمده اند می توانند در این بخش از مسابقه شرکت نمایند.
شرایط حضور در این بخش به شرح زیر می باشد:

الف) مسابقه عکس فیلم
1) آنالوگ: آثاری که به صورت آنالوگ تهیه شده‌اند ملزم به اسکن تصاویر در فرمت TIF و حداقل DPI۳۰۰ در اندازه ۴۵×۳۰ سانتی‌متر و ارائه نسخه چاپی مرغوب در قطع ۳۰×۲۰ سانتی‌متر از هر تصویر هستند.
2) دیجیتال: آثاری که به صورت دیجیتال تهیه شده‌اند لازم است با کیفیت ۶ مگاپیکسل و با حداقل DPI۳۰۰ در فرمت JPG یا TIF بر روی CD یا DVD از هر اثر ارسال شوند.
3) عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً ۸ عکس صحنه و ۴ عکس پشت صحنه از هر فیلم هستند. هر عکاس مجاز به شرکت حداکثر پنج فیلم اکران شده می باشد .
4) آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد.

ب) مسابقه پوستر فیلم
1) اندازه پوستر باید حداقل ۴۵×۶۰ و حداکثر ۷۰×۱۰۰ سانتی‌متر باشد.
2) ارائه فایل پوستر در فرمت TIF با کیفیت DPI۳۰۰ در قطع ۷۰×۱۰۰ سانتی‌متر به همراه پرینت A۳ الزامی‌است.
3) آثار ارسالی حتماً باید به مرحله چاپ افست رسیده و مجوز ارشاد را دارا باشد.
4) هر طراح مجاز به شرکت حداکثر ۵ اثر می باشد.
5) آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد.

ج- مسابقه تیزر و آگهی (آنونس)
1) آنونس‌ها باید به صورت دیجیتال (DCP) ، همراه نسخه ویدیویی SD یا HD ارائه شوند.
2) تیزرها باید به صورت نسخه ویدئویی ( SD یا HD ) ارائه شوند.
3) زمان آنونس و تیزر آزاد است.
4) آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir12
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir3
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir7
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir1
عکس هایی از هنرمندان

این هم ازعکس هایی که از هنرمندان در این مراسم گرفته شده است.

جشنواره فیلم فجر karnaval.ir4
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir8
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir9
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir10
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir11
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir12
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir25
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir24
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir13
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir25
جشنواره فیلم فجر karnaval.ir22
566148_845
566152_693
566160_157
566162_732
566169_711
50519_131
ویدئوی این مراسم را از دست ندهید!

این هم از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ! یادتون نره اگه وقتشو دارین، فرصت دیدن فیلم های جشنواره را از دست ندهید...

کارناوال آرزوی سال نوی سینمایی همراه با بهترین اتفاقات برای دوست داران سینما دارد...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.