karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

عکس روز کارناوال

Erfan Samanfar

در عکس پیش رو اسکله بریس را از بالا می بینید. بریس روستایی کوچک با طبیعتی جذاب در استان سیستان و بلوچستان است که از شهر چابهار فاصله ای 63 کیلومتری دارد. اسکله، لنج های بزرگ و کوچک، پرندگان و ساحل زیبا از دیدنی های این روستای جنوبی است.

یکی از بهترین راه ها برای آن که بتوان شکوه یک منظره را به چشم دید، ارتفاع گرفتن از سطح زمین و تماشای آن از بالاست. این موضوع در شهرها به راحتی ممکن است؛ کافی است یکی از برج های بلندبالای شهر را بالا بروی یا بام شهر را انتخاب کنی تا مناظر اطراف را ببینی. اما وقتی به دل طبیعت می روی، به دست آوردن چنین زاویه دیدی قدری مشکل است که البته این روزها تکنولوژی جواب تازه ای برای آن دارد. هلی‌شات یا دِرون، وسیله ای است که امکان عکاسی هوایی را ممکن می کند. این عکس خارق العاده را نیز «عرفان سامان‌فر» عکاس حرفه ای و جوان شیرازی با دِرون به ثبت رسانده است. عکسی که شاید در نگاه اول متوجه نشوید سرزمین عزیزمان ایران را به تصویر کشیده است.

عرفان درباره این عکس زیبا می گوید:

  • این عکس رو چند سال پیش تو اولین سفرم به استان سیستان و بلوچستان گرفتم. وقتی بار اول این منظره رو دیدم باورم نمی‌شد اینجا ایرانه و توی ایران هم همچین جایی وجود داره! این عکس اون زمان خیلی منتشر شد، هم در داخل و هم در خارج از کشور.

خوب است بدانید سامان فر متولد سال 1363 خورشیدی است و سابقه ای چهارده ساله در زمینه عکاسی دارد. وی بیشتر در شاخه های حیات وحش و طبیعت عکاسی می کند و با چندین خبرگزاری و مجله وطنی همکاری دارد. 

برای آشنایی بیشتر با دیدنی های سیستان و بلوچستان، سواحل عمان و دانستنی های چابهار خواندن مطالب مرتبط را از دست ندهید. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

hossein ahmadi

از زیباترین و مهمترین نقاط چابهاره که خیلی طرفدار داره دیدن منظره اش خصوصا در غروب .

انتشار:19 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

عرفان برقعى

خیلی جای قشنگیه این اسکله و مناظر بسیار زیبایی داره فقط مراقب باشید اگه با خانواده تشریف بردید .

انتشار:11 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نازى هاشمى

بریس واقعا اسکله زیبایی هست که چشم انداز فوق العاده ای داره .

انتشار:28 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.