karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 بهمن 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بندر گناوه عکس روز کارناوال

Behrooz Majdi

در تصویر پیش رو، لحظاتی چشمنواز از شب بندر گناوه را می بینید. بندر گناوه یکی از شهرها و دیدنی های استان بوشهر است که به سبب ساحل زیبا، حیات وحش و بازارهای سنتی اش شهرت دارد. این عکس زیبا را بهروز مجدی، عکاس جوان و حرفه ای عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) به ثبت رسانده است. وقتی از بهروز می خواهیم تا قدری درباره این عکس توضیح دهد، می گوید: 

شبونه با چند تن از دوستان به سمت بندر گناوه حرکت کردیم. در طول مسیر سواحل صخره ای زیبایی وجود داشت، اتراق کردیم و تا ساعاتی بعد از نیمه شب برای ثبت کهکشان راه شیری موندیم... روشی که در عکس می بینین، نقاشی با نورِ که مبدع‌ش عکاسی فرانسوی به نام اریک پار (Eric Paré) هست. من چند سال قبل به این روش علاقه مند شدم و یکسال طول کشید تا وسایل‌ش رو بسازم و این سبک رو تو ایران جا بندازم. الان هم علاقه مندان زیادی دارن این سبک رو کار می‌کنن و خوشحالم تونستم این‌کار رو انجام بدم.

بهروز مجدی با عکاسی از کودکی آشنا شد و آن را به طور حرفه ای در اوایل دهه 1390 آغاز کرد. ابتدا در شاخه حیات وحش فعالیت می کرد و به مرور به عکاسی از طبیعت علاقه‌مند شد. پس از چند سال نیز بر حسب حادثه و پیشامد به عکاسی پرتره رو آورد. البته فعالیت حرفه ای مجدی در زمینه عکاسی پرتره موقتی نبود و پس از مدتی توانست در همین زمینه، مدال طلای PSA آمریکا در بخش پرتره جشنواره بین المللی مونته نگرو 2016 را از آن خود کند. از دیگر افتخارات بهروز مجدی می توان به جایزه سالن از جشنواره بین المللی ایموشن 2016 بوسنی، روبان افتخار NFCA از جشنواره بین المللی عکس ال آرژانتینو کشور آرژانتین برای عکس Felt و جایزه اول Fss جشنواره عکس child کشور صربستان اشاره کرد. البته افتخارات این عکاس جوانِ خوزستانی بیش از این هاست و همچنین او سابقه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی را نیز در رزومه اش دارد.

پیشنهاد می کنیم برای دیدن آثار قابل توجه بهروز مجدی، دیدن صفحه behrooz_majdi_afiap@ را در اینستاگرام از دست ندهید. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام بهترین زمان برای سفر به بندر گناوه اسفندماه هستش

انتشار:21 دی 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

بسیارزیبا ودیدنی، خیلی زیباست😍

انتشار:09 آبان 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسين شمس

شب های خیلی با صفایی داره البته باید مراقب افراد خلاف بود و پیشنهاد میدم که تنها نرید بیرون شب ها .

به نظر من یکی از شهرهای امن کشور هست با مردمانی شریف . اگر دقت داشته باشید تمام سرمایه دست فروشان حتی شبانه روی تخت گذاشته تنها ی رو کش دارن. خود دلیلی بر امنیت شهر گناوه هست.

26 مهر 1402

انتشار:18 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.