karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

10 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

با شنیدن نام پنت هاوس چه تصویری در ذهنتان شکل می گیرد؟ شاید به یکی از واحدهای مسکونی در بالای یک برج در تهران فکر کنید و شاید تصور رویایی تری از آن داشته باشید. امروز می خواهیم از مرز ایران فراتر رویم و در یکی از کشورهای همسایه سراغ یکی از متفاوت ترین پنت هاوس های جهان را بگیریم. پنت هاوسی که شاید تصاحبش آرزوی بسیاری از مردم در سراسر دنیا باشد اما دقیقا چه کسی در دنیا توان پرداخت قیمت 13.6 میلیون دلاری آن را دارد؟ یعنی چیزی بیش از 530 میلیارد ریال!

این پنت هاوس رویایی در بلندترین برج دنیا، برج خلیفه، قرار دارد و در مساحت 665 متر مربع و با مدرن ترین امکانات و در قلب شهر دوبی احداث گردیده است. چشم انداز تراس این واحد مسکونی از هیجان انگیز ترین قسمت های آن به شمار می رود. کافی است تا در این تراس قرار گیرید تا بتوانید از چشم انداز بی نظیری پیش رویتان لذت ببرید. چشم اندازی از شهر و فواره های رقصان و زیبای آن...

شاید بد نباشد که پیش از آشنایی با یکی از رویایی ترین واحد های برج خلیفه، آشنایی کوتاهی با این آسمان خراش مشهور داشته باشید و کمی بیشتر از آن بدانید. برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌خراشی با ارتفاع ۸۲۸ متر می باشد که ۱۶۳ طبقه را در بر می گیرد و ساخت آن از ژانویه ۲۰۰۴ تا ژانویه ۲۰۱۰ به طول انجامیده است. ۴۹ طبقه اداری، هزار واحد آپارتمان، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان تنها بخشی از این بنای سر به فلک کشیده را تشکیل می دهند. کارناوال در آینده سفری به دبی و برج خلیفه خواهد داشت و تمام آنچه که باید در مورد این برج بدانید را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

حالا قصد داریم به پنت هاوس این آسمان خراش قدم بگذاریم و تصاویری از آن را با هم مرور کنیم...

با کارناوال همراه باشید.

 

1- به پنت هاوس رویایی وارد می شویم...

برج خلیفه
برج خلیفه

2- به گوشه های مختلف این واحد مسکونی رویایی سر می زنیم...

برج خلیفه
برج خلیفه

3- جایی برای دورهم بودن...

برج خلیفه
برج خلیفه

4- به تراسی شگفت انگیز قدم می گذاریم...

برج خلیفه
برج خلیفه
برج خلیفه

5- محو تماشای منظره می شویم...

برج خلیفه
برج خلیفه

6- چشم اندازی حیرت انگیز در شب

برج خلیفه
برج خلیفه

7- لذت استراحت در چهار اتاق خواب مجهز

برج خلیفه
برج خلیفه

8- آشپزخانه ای با تمام تجهیزات

برج خلیفه

9- پنج حمام مدرن

برج خلیفه

سخن آخر

نظرتان در باره ی این پنت هاوس چیست؟

از دیدن این تصاویر لذت بردید؟

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

9 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

Mehdi

چرا بیخودی مردم رو سرکار میزارین آخه اون عکس ها کجاش پنت هاوس برج خلیفه هستش لااقل جستوجو کنین حقیقت رو به مردم بگین

کارناوال

با سلام خدمت شما دوست عزیز

این تصاویر از آگهی فروش همین پنت هاوس برداشته شده و به نمایش درآمده اند که در این لینک می توانید آنها را مشاهده کنید. شما هم می توانید منبع خود را مبنی بر اینکه این عکس های به این پنت هاوس تعلق ندارند را با ما به اشتراک بگذارید.

سپاس از توجه تان

30 اردیبهشت 1398

انتشار:28 اردیبهشت 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حسین

حرف نداره.همچی تمومه.

انتشار:12 تیر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

Ali

سلام این پنت هاوس در کدومین طبقه از برج خلیفه است

به خونه مسکونی که توی آخرین طبقه مسکونیه برج باشه میگن پنت هوس ینی طبقه آخر

09 فروردین 1400

کارناوال

با سلام خدمت شما دوست عزیز

با وجود تلاش های تیم کارناوال موفق نشدیم طبقه این پنت هاوس بیابیم اما دیگر پنت هاوس های این برج در طبقات 103 به بالا هستند. از آنجا که این سایت فعالیت تخصصی در مورد املاک ندارد نمی توانیم اطلاعات بیشتری به شما بدهیم. 

سپاس از توجه تان.

13 مرداد 1397

انتشار:29 خرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.