karnaval.ir

18 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سلام من  نگوین ویو فوک (nguyen vu phuoc) هستم. تورلیدر ویژه عکاسانی که می خواهند ویتنام را به تصاویری زیبا تبدیل کنند.

در ماه جولای راهنمای عکاسانی حرفه ای از ترکیه بودم که همراهی با آن ها دیدگاه و ذهنیت خاص و جدیدی از عکاسی به من داد.

19 عکاس اهل ترکیه که افرادی از سنین مختلف در بین آن ها حضور داشت ، در این سفر همراهم بودند.

در ابتدا امیدوار بودم کشورم ویتنام برای عکس های آن ها الهام بخش باشد برای همین از شهر باستانی Hanoi با معابد زیادش آغاز کردیم. از صبح زود کار را آغاز کردیم و همه چیز را به تصویر کشیدیم دختری با لباس محلی، بازار، معابد و . . . عکاسان ترک بدون وقفه از تمامی سوژه ها عکاسی می کردند.

هر روز ساعت 4:00 صبح از خواب بیدار می شدیم تا مناظر بی نظیری که با طلوع خورشید درآمیخته شدن را شکار کنیم. گاهی به رودخانه برای طلوع رفته و یک روز هم به زمین های کشت برنج رفتیم.

رنگ ها در مناظر آنچنان بی نظیر بود که عکاسان ترک محو این نمایش های خدادادی می شدند و حافظه دوربین هایشان به سرعت پر می شد.

16 روز فوق العاده را با عکاسان ترک گذراندم، آن ها نیز در انتها از اتمام سفر بسیار ناراحت بودند. اگر یک بار به ویتنام سفر کنید علت ناراحتی آن ها را بهتر درک خواهید کرد راستی می توانید بخشی از عکس های من و عکاسان را در 16 روز که توسط کارناوال تهیه شده را در ادامه ببینید! عکس هایی که بخشی از فرهنگ غنی و طبیعت کشورم را به شما نشان می دهد.

با کارناوال همراه شوید.

ویتنام

1) طلوع خورشید

برای شکار این صحنه ها 4:00 صبح از خواب بیدار می شدیم! مطمئنا این عکس ها ارزش کم خوابی را داشت.

2) انعکاس ویژه

باری دیگر عکاسی را از صبح زود آغاز کردیم و این انعکاس و طلوع بی نظیر را عکاسی کردیم.

3) دختر ویتنامی

Ao Dai Hue لباس مرسوم مردم ویتنام می باشد.

4) تاریخ ویتنام!

به شهری مرکزی در ویتنام سفر کردیم که پر از معابدی از پادشاهان و اربابان قدیمی و مجسمه های تاریخی می باشد.

5) رنگ ها

بانویی ویتنامی که بر سر کوزه های رنگی که به صورت محلی تهیه شده است.

photo by Şadiye Yilmaz

6) غارهای آهکی

پیش به سوی دیدن غارهای آهکی و عکاسی از آن ها اما کمی دسترسی به این غارها و حفره ها متفاوت می باشد!

photo by Nese Arı

7) راهب کوچک

به معبد Tra Vinh آمدیم تا از فرهنگ قدیمی و باستانی که تا کنون زنده مانده اند عکاسی کنیم و به این راهب کوچک و خجالتی برخورد کردیم.

photo by Derya yazar

8) کشاورزان

جالب ترین مناظر و سوژه ها برای عکاسان همراهم مزارع و زمین های کشاوری در جای جای ویتنام بود.

photo by Banu Cihan

9) قایقی پر از عشق

به رودخانه مکونگ آمدیم. عکاسان از این منطقه بسیار لذت بردند اینجا مردم بسیار صمیمی بوده و به خرید فروش گیاهان خوراکی در قایق های کوچک خود مشغول هستند.

photo by Reha Billr

10) ماهی گیران عجیب!

قطعا ماهیگیری به این سبک و سیاق برای همسفران ترکم بسیار عجیب و جالب بود.

photo by Burak Şenbak

11) پارو زدن بی محدودیت سن!

این عکس در رودخانه "عطر" گرفته شده است.

photo by Veli Aydogdu

12) تورهای ماهیگیری

تورها را می بینید که در جای جای رودخانه عطر منتظر ماهی ها می باشند! ماهیگیرانی با سیستم صیادی سنتی.

photo by Teberik kölgeli

13) زندگی در جریان است!

به ارتفاعات Sa Pa آمدیم اینجا همه در تلاش و تکاپو هستند و بیشتر افراد به کشاورزی مشغول هستند.

photo by Okan YILMAZ

14) پایان سفر نزدیک است!

اندوه و غم چهره همه ما را گرفته است این سفر بسیار متفاوت تر از دیگر سفرهای من و 19 عکاس ترک بوده است. راستی باران هم فضا را دلگیرتر کرده بود.

photo by Murat Berkyürek

15) طلوع پایانی

باز هم تجربه طلوعی دیگر . کشاورزان که با صمیمت زیاد آماده آغاز کار می شوند را مشاهده می کنید.

photo by Arif Kuğu

سخن آخر

مردم ویتنام را چگونه دیدید؟

طلوع های استثنایی این کشور شما را نیز تحت تاثیر قرار داد؟

نظرات و تجربیات خود از سفر به ویتنام را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.