karnaval.ir

05 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

#گرند کانیون یکی از #جاذبه های گردشگری آمریکا است که در خود شگفتی ها و حذابیت های بسیاری دارد.گرند کانیون، 1.80 متر عمق دارد که توسط رودخانه کلرادو در طول 70 میلیون سال حفر شده است.  دیواره ها و صخره های این پارک شگفت انگیز در خود رازهای گذشته زمین را دارد که از سالیان دور به جا مانده است و حالا این پارک تاریخی یکی از مراکز محبوب گردشگری در آمریکاست.

فعالیت های تفریحی بسیاری در این پارک تفریحی در انتظار بازدید کنندگان خواهد بود، کوه نوردی، پیاده روی، رفتینگ و.... می باشد.

در ادامه همراه با کارناوال با زوج جوانی به نام رایزا و مون همسفر خواهیم شد که سه روز گرند کانیون را کاوش کردند و لحظه لحظه ی آن را با تصاویری زیبا به ثبت رسانده اند و این مجموعه تصاویر را با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

همراه کارناوال  باشید تا با هم با این زوج همراه شویم و به گرندکانیون سفر کنیم.

1- گرندکانیون مقصدی خاص برای کوه نوردان

جاده ای بی نظیر، چشم اندازی شگفت آور و حیات وحش منحصر به فرد گرند کانیون، کوه نوردی ام را تبدیل به تجربه ای تکرار نشدنی کرد.

2- زاویه ای متفاوت از گرند کانیون

مسیرهای بسیاری برای کوه نوردی در گرند کانیون وجود دارد.

ما از حاشیه شمالی شروع کردیم که پوشیده از جنگل و گوزن ها و گاومیش های کوهان دار آمریکایی بود.

3-کمپ زنی در حصار درختان گرند کانیون

حدودا دو روز زمان برد تا مجوز اردو زدن در گرند کانیون را دریافت کنیم و در طول این مدت در خارج از محدوده اردو زدیم.

شب قبل از شروع پیاده روی هم هوا برفی شد.

4-گرندکانیون از اوج

برای رفتن به جاده (کایبب)Kaibab  با خود چادر، کیسه خواب، ظرف برای طبخ غذا و آب به همراه داشتیم.

روز اول را از صعب العبور ترین قسمت های جاده عبور کردیم و حدودا 5 ساعت عبور از آن منطقه زمان برد.

5-صخره های شگفت انیگز گرندکانیون

ورود به کنیون یک تجربه شگفت انگیز است.

در طول مسیر از صخره هایی عبور می کنید، که هر کدام در زمان های متفاوتی از دوره های زمین شناسی شکل گرفته اند.

صخره ها شامل، ماسه سنگ، سنگ آهک و (شیست) schist در رنگ های مختلفی هستند.

6-صبحی دل انگیز بعد از آرامش شب در گرندکانیون

شب را در چادری از جنس چوب پنبه و در نزدیکی رودخانه ای با آب زلال خوابیدیم.

در رودخانه شنا کردیم و برای اولین بار به  وضوح کهکشان راه شیری را دیدیم.

8-آسمان در قاب صخره های گرند کانیون

حدود 7 مایل در راه بودیم تا از طریق دره هایی باریک با سنگ های آتش فشانی به رودخانه کلرادو برسیم.

این بخش از مسیرمان آب وهوایی گرم وخشک داشت و چالش برانگیز بود.

9 - دیدن آبشارهای زیبا

آبشارهای در طول مسیر بهترین انتخاب برای آب تنی و تفریح بود.

10 - پیاده روی سخت اما لذت بخش

پیاده روی در میان کوه ها و صخره ها بخش جدا نشدنی ، سخت اما لذت بخش سفر سه روزه یمان بود.

سخن آخر

با هم آلبومی متفاوت از گرند کانیون را دیدیم. دیدگاه خود را در رابطه با این مطلب با به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سعید

حض کردم.

انتشار:25 آذر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.