karnaval.ir

مهرنوش حیدری

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

08 خرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شب با آن همه تاریکی، ظلمات و ترس همراهش، زیبایی های بسیاری در میانش پنهان شده است؛ زیبایی های که شاید هر کسی جرات دیدن و یا حتی لذت بردن از آن ها را هم نداشته باشد. شهر ها در طول روز پر از سر و صدا و جمعیتی هستند که با وسایل نقلیه یا پیاده در حال رفت و آمدند. شب هنگام همه ی این سر و صدا و رفت و آمد ها فروکش می کنند و سکوت سراسر شهر را فرا می گیرد. گویی که دیگر کسی در آن شهر پرهمهمه زندگی نمی کند. این همه سکوت و آرامش باعث می شود تا برخی از انسان ها دل به دریا زنند و شروع به قدم زدن در میان تاریکی شب کنند و تصاویر زیبایی از شهر را به ثبت برسانند.
یکی از این انسان های پر ذوق و پر جرات آنیتا دیامونویچز (Anita Demianowicz) نام دارد که عکاس و خبرنگاری اهل لهستان و عاشق مسافرت و ماجراجویی است. او در یکی از سفر های خود عکس های زیبایی را از شب در شهر تاریخی و زیبای درسدن (Dresden) پایتخت ایالت زاکسن کشور آلمان به ثبت رسانده است. این شهر مناظر چشم نوازش را در سال 1945 بر اثر بمباران های هوایی جنگ جهانی دوم از دست داده بود اما خوشبخانه امروزه دیگر آثاری از آن زشتی ها وجود ندارد
با کارناوال همراه باشید تا این عکس های زیبا را ببینید.

درسدن آلمان

1- منظره ای از یک شهر تاریخی 

تصویری از شهر (Carolabrücke) که در مرکز درسن قرار دارد.

درسدن آلمان

درسدن آلمان

2- کلیسای زیبای این شهر تاریخی

درسدن آلمان

درسدن آلمان

3- نمای زیبای کاخ زوینگر در شب

درسدن آلمان

4- خیابان های رنگارنگ شهر

درسدن آلمان

درسدن آلمان

5- نما و نورپردازی های زیبای ساختمان ها در شب

درسدن آلمان

درسدن آلمان

6- سالن اپرای شهر

یک سالن اپرای دیدنی در مرکز تاریخی شهر درسدن با نام سمپراپر (Semperoper)

درسدن آلمان

7- شهر در نیمه شب های اواسط هفته خالی است

درسدن

8- آبنمای زیبایی در میان شهر

درسدن آلمان

10- ساحل زیبای شهر در شب زیبایی متفاوتی دارد

درسدن آلمان

سخن آخر
آیا تا به حال به این شهر سفر کرده اید؟
آیا شب هنگام از شهر و روستای خود عکاسی کرده اید؟
نظرات و تجربیات خود را با کارناوال در میان بگذارید.

در میان بسیاری از فکر و خیال ها و در گیری های زندگی، گاه آن چنان با چشم باز در رویا فرو می رفتم و دنیا را سیر می کردم که گویی سوار بر دوچرخه ای تمام دنیا را فتح کرده ام. هر روز مدت

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

این شهر جنگ زدس بعد تو مملکت ما خوزستان هم 8سال جنگ بوده بعد بیا برو وضع شهرهاشو نگاه کن 

دقیقا"

19 آذر 1400

انتشار:11 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.