karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 آبان 1400

به روز رسانی

13 آبان 1400

به نقل از خبرگزاری ایسنا:

بخشدار عقدا از توابع شهرستان اردکان یزد با بیان این که جشنواره انار نمادی از وفاق و همدلی در این دیار کهن خواهد بود، گفت: برنامه شکرانه انار در بخش کهن عقدا از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

«محسن طالعی» درگفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این که جشنواره انار فرصتی برای کمک به رونق اقتصادی است، گفت: در این جشنواره که با حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و در حال انجام است، زمینه‌ای برای حمایت از مشاغل روستاییان و کشاورزان و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا بر مبنای شعار «سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» برنامه‌ریزی شده مشاغل خانگی به ویژه مشاغل روستاییان و کشاورزان مورد حمایت کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که از طریق ایجاد تحصیلات و ارائه آن به خانواده روستاییان و مشاغل خانگی صورت گرفته در مسیر رسیدن به اهداف پیشرو انجام شود.

این مسئول با تاکید بر این که تمام مردم بخش عقدا و روستاهای آن در مسیر منتهی به جشنواره که در روستای سرو علیا قرار دارند، تصریح کرد: این افراد با ارائه محصولات کشاورزی خود به ویژه انار و مشتقات آن بازار مناسبی را در زمینه‌های رونق گردشگری و فروش محصولات خود کسب خواهند کرد.

طالعی خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی هنری و اقتصادی و میراثی و گردشگری از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آبان در روستای سرو علیا با برپایی نمایشگاه‌ها جشنواره بازی‌های بومی محلی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به اجرا در خواهد آمد، ضمناً مراسم تجلیل از خانواده شهدای بخش عقدا و کشاورزان ساکن روستای سرو علیا با هدف تشویق مهاجرت معکوس به روستا در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

جشنواره انار

جشنواره انار

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.