karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

قایق سوپرلوکس بلک سوآن توسط طراح معروف تیمور بزکا طراحی شده و اینجاست تا چشمان تیزبین هنردوستان صاحب سبک و طرفداران تکنولوژی و گردشگران متجمل را به خود معطوف کند. 

بلک سوان طراحی شد تا تعریف جدید بر سبک، هنر و تجربه را ارائه دهد.

با کارناوال همراه باشید و چشم بدوزید به خرامش شکوهمندانه بلک سوآن ، قوی سیاه در دل دریا. 

قایق لوکس بلک سوآن
بلک 10

قایق سوپرلوکس بلک سوآن | Black Swan Superyatch

در نگاه اول بلک سوآن شبیه اسباب بازی یک تبهکار بین المللیست، اما در پس ظاهر گمراه کننده‌اش قایق لوکس چشم نوازی خواهید دید که قصر شناور میلیاردر خوشحالیست!

قایق لوکس بلک سوآن به صورت قایقی به همراه یک استخر بی نظیر، عرشه‌ای براق و زیبا، دمی نوک تیز و بالکن‌های مخفیست که میهمانان در آن از منظره زیبای دریا لذت می‌برند. دورنمای قایق بلک سوآن به قدری زیبا و چشمگیر است هر نگاهی را به سوی خود می‌خواند.

شمایل طراحی شده و نوک تیز قایق از ظاهر یک پیکان الهام گرفته شده است. بر روی قایق پنجره‌هایی سه گوش و با ابعاد متفاوت خواهید دید که به منظور نورگیری بهتر درون قایق طراحی شده اند. 

قایق لوکس بلک سوآن

بر روی عرشه بلک سوآن

همان طور که تصاویر و تفاسیر نشان می‌دهند ، در پشت عرشه کشتی ، یک باشگاه ساحلیست.

جایی برای آفتاب گرفتن ، برنزه شدن، آب تنی در دل عرشه یا پریدن در آبی دریا.

یک دیوار شیشه‌ای زاویه دار از بخش اصلی عرشه تا طبقه بالاتر عرشه کشیده شده که امکان دستیابی به منظره درون عرشه و باشگاه ساحلی را ایجاد می‌کند. 

قایق لوکس بلک سوآن
قایق لوکس بلک سوآن

طراحی بلک سوآن

طراحی بی نظیر این قایق سوپر لوکس بر اساس راحتی و آرامش انجام شده و به گونه‌ای‌ست که فضای زیادی را در دسترس مهمانان و افراد داخل کشتی می‌دهد. 

بلک سوآن از آلمینیوم و فولاد فشرده ساخته شده است. 

این قایق سوپر لوکس ، فرزند خلف طراحش تیمور بزکا «Timur Bozca» است که در شهرهای میلان ، لندن و استانبول مشغول به کار است. 

تیمور بزکا با طراحی فریبنده بلک سوآن تعریف دوباره‌ای از سبک ، تجمل و تجربه را ارائه داد و به صاحب این قایق فرصت تجربه‌‌ی سفری بی همتا ومملو از آرامش ، هنر و راحتی را به ارمغان آورد.

قایق لوکس بلک سوآن
قایق لوکس بلک سوآن

بیش تر از قوی سیاه

دو بالکن جلوی کشتی با نرده‌های شیشه‌ای خود به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دیدی بدون مانع را را برای بیننده به درون کشتی و قسمت‌های مختلف آن ، یا نسبت به دریای پهناور ایجاد می‌کند. 

در بالاترین بخش عرشه ، یک جایگاه فرود هلی‌کوپتر تعبیه شده که امکان سفر میان بلک سوآن را با دیگر قایق‌ها فراهم می‌کند. 

در داخل قایق ، یک اتاق بزرگ و 6 اتاق مهمان طراحی شده که در کل 12 نفر در آن جای می‌گیرند. 

قایق لوکس بلک سوآن

اطلاعات فنی از قایق سوپر لوکس بلک سوآن

بلک سوآن با چهار موتور به قدرت 23,172 اسب بخار می‌تواند با سرعت 32 مایل در ساعت در دریا پیش براند. گرچه سرعت گشت و گذار آرام آن 23 مایل در ساعت است. به جهت آن که موتورهای عظیم قایق کار کنند، ظرفیت سوخت 183,000 لیتری دارد. 

از آنجا که آب دریا قابلیت شرب ندارد، یک مخزن آب با ظرفیت 38,600 لیتری در این قایق سوپر لوکس تعبیه شده است.

طول قایق بلک سوآن 10.2 متر است.

بزکا در مورد طراحی قایق سوپرلوکسش می‌گوید: 

برای من مهم بود که در طراحی نمای خارجی بلک سوآن از خطوط ساده به همراه انحناها و زوایایی جالب توجه استفاده کنم. همان طور که عمیقا اعتقاد دارم که سادگی مهم‌ترین عامل در ایجاد یک طراحی شیک و تمیز است. 

با استفاده از تصویر منحصر به فرد یک پیکان توانستم ظاهری پویا در عین نمایی شاخص و افزایش کارآمدی آن ایجاد کنم.

قیمت بلک سوآن هنوز به صورت دقیق برآورد و اعلام نشده است اما واضحا نیاز به بیلیونر صاحب نامی‌ست که بتواند از پس هزینه چندین ده میلیاردی آن برآید.

قایق لوکس بلک سوآن

سخن آخر

نظرتان در مورد طراحی بلک سوآن چیست؟ کارناوال مشتاقانه پذیرای نظرات شماست. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

عرشیا مرشد

بسیار عالیست از کشتی بلک سوآن خوشم امد حتی از باند فرود عالیست اما اگر قیمت ان را بگویید بهتر میشود

انتشار:25 اردیبهشت 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.