karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

انار کرمان

به آسمان چشم دوخت تا خداوند باران رحمتش را بباراند و زمین را سیراب کند و درختان انارش قد بکشند. اواسط بهار که شد با از راه رسیدن شکوفه های سرخ رنگ بر قامت درختان، لبخند شیرینی بر لبانش نشست و دلش کمی قرص شد. تابستان با آفتاب سوزانش به سرعت برق و باد گذشت و خزان با لباس هزار رنگش از راه رسید.

پاییز که آمد، چشمانش را بیش از پیش به درختانش دوخت و روزها را یکی پس از دیگری شمرد تا حاصل دسترنجش را ببیند. کمی از اولین باد سرد پاییزی که گذشت، لبخند بر لب انارهایش نشست. گل از گلش شکفت و از شادی سر از پا نمی شناخت. به کنار درختانش رفت و حاصل دسترنجش را از نظر گذراند؛ سپس روی پنجه هایش ایستاد و سرخ ترینش را چید. حالا انار سرخی را در دستانش گرفته بود و آن را آماده می کرد. کسی چه می داند در دلش چه می گذرد... شاید قرار است نوه اش از راه برسد و با دیدن دانه های یاقوتی انار لبخندی شیرین را تحویل مادربزرگش دهد.

آنچه که پیش رویتان قرار دارد، تصویری تماشایی از هنرمند عکاس، بهراد بهرامی می باشد که در روستای میمند کرمان به ثبت رسیده است و حال خوبی را میهمان قلبهایمان می کند.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.