karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 خرداد 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، عباس صوفی -شهردار همدان- با اشاره به نشست مشترک خود با مارکوس لاینتر -سفیر سوئیس در تهران- گفت:

این کشور قرار است در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری با مردمان دیار الوند همکاری کند.

وی افزود:

سوئیس یکی از کشورهای مد نظر برای همکاری در زمینه رونق گردشگری و سرمایه گذاری است و بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان باب مذاکره و برگزاری نشست با سفیر این کشور را آغاز کرده است. 

او بیان کرد:

اواخر هفته گذشته نیز همراه با رییس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهرداری نشستی را با سفیر سوئیس در تهران برگزار کردیم.

صوفی اضافه کرد:

در همین راستا مقام های سوئیس بر همکاری این کشور در قرار دادن همدان به عنوان مقصد گردشگران کشورشان تاکید داشتند. 

او خاطرنشان کرد:

در این جلسه ضمن معرفی همدان و جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی این شهر، زمینه‌های همکاری با کشور سوئیس مطرح شد. 

صوفی افزود:

با توافق صورت گرفته با سفیر سوئیس، قرار دادن همدان در مقاصد گردشگری این کشور اروپایی، برگزاری هفته فرهنگی همدان در آن کشور، خواهرخواندگی همدان با یکی از شهرهای سوئیس، انتقال دانش دانشگاهی و ارتباطات دانشگاه ها، انتقال تجربیات فنی، مدیریت شهری و مدیریت بحران مورد تاکید قرار گرفت. 

شهردار همدان بر تلاش شورا و شهرداری همدان در معرفی هر چه بهتر این شهر با توجه به میزبانی رویداد "همدان 2018" تاکید کرد و گفت:

هدف مجموعه مدیریتی شهر برقراری رابطه اقتصادی و گردشگری با کشورهای مطرح جهان و جذب سرمایه گذار است. 

شایان ذکر است که همدان در سال میلادی جاری به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و میزبان دو رویداد فرامِلی در حوزه گردشگری است.

همدان

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.