karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

06 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

پل طبیعت

تا چندین سال پیش، همه تهران را با برج آزادی می شناختند و هر کس که پایش را به این شهر می گذاشت، اول از همه به سراغ این برج می رفت و عکسی یادگاری با آن می گرفت. بعدها سر و کله ی برج بلند قامت تری به نام میلاد پیدا شد و پایتخت میزبان یکی از بلندترین برج های مخابراتی دنیا گردید. دیگر تهران دو نماد شاخص داشت که هر کدامشان در نوع خود نظیر نداشتند. چند سال بعد سازه ای با آوازه ی جهانی در این شهر ساخته شد و بسیاری را محو تماشای خود کرد. این سازه پل طبیعت نام گرفت و آن قدر شاخص بود که عنوان نماد سوم پایتخت را به خود اختصاص داد.

حالا این پل به محلی برای تفریح و خوشگذرانی تبدیل شده و هرکسی بر روی آن قدم می گذارد، ساعاتی غرق در لذت می شود. پل طبیعت سوژه ای بسیار عالی برای عکاسان است و هر کس با هنر خود سعی می کند آن را به شکلی متفاوت به تصویر بکشد. تصویر پیش رو کاری خلاقانه از میلاد نوروزی است که شیوه ای خاص و جالب را برای به تصویر کشیدن این پل رویایی به کار گرفته است.

ورود به صفحه اختصاصی پل طبیعت تهران

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.