karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 خرداد 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهلت بازدید از موزه لوور تهران تا 8 مرداد ماه امسال تمدید شده است و علاقه مندان به این موزه تا این تاریخ فرصت دارند تا از آثار بی بدیل تاریخی و هنری آن بازدید کنند. 

محمدحسن طالبیان -معاون میراث فرهنگی کشور- در گفتگویی این موضوع را اعلام و بیان کرد: 

در پی استقبال کم‌ نظیر بازدیدکنندگان و فرهنگ‌ دوستان از نمایشگاه لوور در تهران و به‌ پاس احترام به این رویکرد فرهنگی و با تلاش معاونت میراث‌ فرهنگی و موزه ملی ایران قرار است این نمایشگاه تا 50 روز دیگر در موزه ملی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

طالبیان به تلاش های معاونت میراث فرهنگی و موزه ملی ایران در این زمینه اشاره کرد و در مورد توافق های انجام شده گفت: 

این نمایشگاه با توافق رسمی رییس کل موزه لوور، ژاک لوک مارتینز، تا 30 جولای برابر با 8 مردادماه در محل موزه ملی ایران دایر خواهد بود.

پیش از این قرار بر این بود پس از اتمام زمان بازدید از موزه لوور در موزه ملی تهران (18 خرداد)، آثار آن در موزه خراسان بزرگ به نمایش درآیند اما این موضوع بنا به دلایلی محقق نشد. آقای طالبیان همراهی نکردن موسسه های بیمه ای را دلیل این امر عنوان کرد و گفت: 

قرار بود این نمایشگاه از  14 اسفند سال گذشته تا 18 خرداد جاری در معرض دید علاقه‌مندان در موزه ملی قرار گیرد و پس از اتمام‌ این مدت آثار برای نمایش در موزه خراسان بزرگ آماده شود که به‌دلیل عدم همراهی موسسات بیمه‌ای این امر محقق نشد.

علاقه مندان، اداره ها و موسسه های تحقیقی که هنوز فرصت بازدید از این موزه را نداشته اند، می توانند تا 8 مرداد ماه سال جاری (1397) به خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، موزه ملی ایران، ساختمان موزه دوران اسلامی مراجعه و از 56 اثر تاریخی و هنری موزه لوور تهران بازدید کنند.

ساعت بازدید: همه روزه به غیر از ایام سوگواری از 9:00 تا 19:00 

هزینه بازدید: 5000 تومان

موزه لوور در تهران

Ali Jabbari | Tasnim

موزه لوور در تهران

Ali Jabbari | Tasnim

موزه لوور در تهران

Ali Jabbari | Tasnim

موزه لوور در تهران موزه لوور در تهران

Ali Jabbari | Tasnim

موزه لوور در تهران

Ali Jabbari | Tasnim

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

adsima

با سلام
از سامانه تبلیغات پاپ آپ ادسیما مزاحمتون میشیم با توجه به ورودی گوگل و کیفیت مناسب بازدید وبسایت شما
ما بالاترین مبلغ را در بین سیستم های پاپ آپ به شما پیشنهاد میدهیم (به صورت کاملا تضمینی کافیست فقط چند ساعت نرخ ما را امتحان کنید)
مزایای سیستم ادسیما  :

- بالاترین میزان پرداختی بابت پاپ آپ اول و دوم
- سیستم اختصاصی بابت شمارش آی پی
- تسویه حساب به صورت اتوماتیک و روزانه ( حتی هفتگی و ماهانه برای سایت های معتبر بعد از مدتی همکاری ) با سقف برداشت 5 هزار تومان
- امکان تنظیم تعداد پاپ آپ ها و نوع باز شدن غیر فعال کردن ایفریم
- گزارشات به صورت کاملا دقیق و حرفه ای و به صورت کاملا شفاف
- بدون هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و همکاری با قوی ترین تبلیغ دهندگان ایرانی
در هنگام ثبت نام در سیستم مقدار بازدید خود را مشخص خواهید کرد و با توجه به مقدار بازدید نرخ های زیر را میتوانید دریافت کنید
کاربران طلایی :
پاپ آپ اول تا 150 ریال
پاپ آپ دوم تا 100 ریال
پاپ آپ سوم 80 ریال
کاربران ویژه :
پاپ اپ اول : 90 ریال
پاپ آپ دوم 80 ریال
پاپ آپ سوم 60 ریال
کاربر معمولی
پاپ آپ اول 60 ریال
پاپ آپ دوم 50 ریال
پاپ آپ سوم 30 ریال
a
ادسیما در کمتر از یک ماه از شروع فعالیت در بین 200 سایت برتر الکسا و در حال حاضر به دلیل پرداختی بالا و تبلیغات مناسب و غیر ازاردهنده و سیستمی شفاف با بیش از 20 سایت برتر
همکاری مینماید در صورتی که از روش تبلیغاتی پاپ آپ استفاده میکنید حتما برای چند ساعت هم که شده ادسیما را امتحان کنید و با خیال اسوده بیشترین درامد را داشته باشید
در صورتی که بازدید بالایی دارید پس از عضویت در سیستم پیام دهید تا کاربری شما به حالت ویژه و یا طلایی تغییر پیدا کند

لینک سایت :

https://adsima.net

لینک ثبت نام :
a
https://adsima.net/user/signup
ایمیل :
adsima2019@gmail.com


انتشار:27 بهمن 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.