karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

01 مهر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

آیا تا به حال پیش آمده که از خود سوال کنید چگونه می توان در سفر پول در آورید؟ یا این که پولی برای سفر ندارید و تصمیم به سفر می گیرید؛ حال باید  چگونه در طول مسیر کسب درآمد کنید؟ در جهان امروز کارهایی وجود دارد که شاید تصور کنید محال هستند ولی همه چیز امکان پذیر می باشد، حتی #درآمد زایی به هنگام سفر کردن. در بسیاری از جوامع افرادی هستند که با انجام دادن فعالیت های گوناگون در سفر نیز کسب درآمد می کنند.

مسافرت کردن از آن چه که فکر می کنید آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود، اگر این مطلب را بخوانید.

شاید برای افرادی آرزو باشد که در کنار کار خود مسافرت هم بکنند. این اتفاق می تواند بیافتد البته اگر بخواهید. در طول مسیر فعالیت های زیادی هستند که با انجام دادن آن ها می توانید پول در آورید.

همراه با کارناوال باشید تا بعد از مطالعه ی این مطلب بتوانید سفر کنید و درآمد سفر و خرج و مخارج خود را نیز بدست آورید.

درآمد زایی در سفر
درآمد زایی در سفر

آماده باشید ...

در ادامه به همراه هم 18 مورد از کارهایی که در سفر می توانید با انجام دادن آن ها کسب درآمد کنید را مرور خواهیم کرد.

1) آموزش دادن زبان

فقط کافی است که زبان مادری خود را به دیگران یاد دهید. برای انجام این کار در محلی که به آن سفر کرده اید باید شخص و یا اشخاصی را پیدا کنید که بخواهند زبان دیگری را یاد بگیرند. اگر کسی نبود قبل از سفر انجمن های زیادی در برخی از کشورها وجود دارد و شما با ارسال درخواست و رزومه ی خود می توانید بعد از رسیدن به مقصد به افرادی زبان مادری خود و یا زبانی که بر آن تسلط دارید را یاد دهید و مبلغی را دریافت کنید.

2) به بازاریابی و یا فروش بپردازید

شما می توانید #صنایع دستی کشور خود و یا لوازمی که با دستان خود می سازید را در مقصد و یا طول مسیر بفروشید. البته باید بازاریاب خوبی باشید تا مشتری های خود را به محصول خود جذب کرده و آن ها را به خرید کردن ترغیب کنید.

همچنین می توانید اجناسی را از محل سفر خود خریداری کرده و نسبت به فروش آن ها اقدام کنید.

3) کار کردن برای هتل ها و یا اقامتگاه ها

اگر به خرید و فروش علاقه ندارید در اقصی نقاط جهان هتلها می توانند افرادی را استخدام کرده البته به عنوان کارمند پاره وقت. از جمله کارهایی که شما می توانید انجام دهید می توان به کار در رستوران به عنوان پیشخدمت، مسئول رزرواسیون و ... اشاره کرد.

درآمد زایی در سفر

4) کار کردن در فضای اینترنت

اگر به کار در فضای اینترنت اعم از طراحی وب سایت، نویسندگی، عکاسی و ... علاقه مند هستید می توانید با به همراه داشتن یک لب تاپ و دسترسی به اینترنت در آمد زایی داشته باشید. هرگاه زمان آزادی داشتید می توانید به کارهایتان رسیدگی کنید.

5) کار در دنیای سینما، نه به عنوان نقش ثابت و مهم

اگر به کشورهایی مانند هند سفر کنید می توانید با گرفتن نقشی کوتاه از یک فیلم و ایفای نقش پول خوبی در بیاورید. البته باید توسط دست اندر کاران فیلم مورد تایید قرار بگیرید. شرکت های فیلم سازی زیادی هستند که با فرستادن رزومه ی خود می توانید نقشی را بگیرید و در حین سفر کردن در سینما نیز حضور داشته باشدید.

6) میوه چیدن

سبد به دست، با لباسی مناسب به دل باغ بروید و شروع به چیدن میوه از درختان کنید. بسیاری از باغداران با استخدام کارگرانی پاره وقت برای چیدن و جمع آوری محصولات خود پول خوبی می دهند. این کار در کشورهایی مانند استرالیا، آمرثیکا و کانادا رواج دارد.

شما می توانید در کنار لذت بردن از طبیعت میوه بچینید و گاهی نیز از آن ها بخورید و در نهایت پول خوبی هم به جیب بزنید.

درآمد زایی در سفر

7) وبلاگ نویسی در سفر

اگر نویسنده و سفرنامه نویس خوبی هستید و وقت نوشتن هم دارید با ساخت یک وبلاگ و وارد کردن خاطرات و وقایع سفر خود می توانید کسب درآمد کنید. این شیوه در دنیای امروز توسط افراد زیادی حتی در کشور ایران نیز صورت می گیرد.

بطور مثال می توانید سفارش عکاسی تبلیغاتی بگیرید و یا حتی  از طرفداران و حمایت کنندگان خود درخواست پول کنید تا به شما کمک کنند سفر کنید و خاطرات و تصاویر خود را با آن ها به اشتراک بگذارید.

8) خانه داری، نگهداری از خانه

چه کسی دلش نمی خواهد در مکانی بصورت مجانی اقامت کند؟ اگر چنین موقعیتی می خواهید به دنبال افرادی بگردید که خودشان به سفر رفته اند و می خواهند شخصی مطمئن از خانه و یا حیوانات خانگی آن ها نگهداری کند، این فرصت مناسبی برای شما خواهد بود که هم بطور رایگان در خانه ای اقامت کنید و یا حتی مبلغی نیز دریافت کنید.

انجمن و وبسایت های زیادی هستند که با ثبت نام در آن ها می توانید با این افراد آشنا شوید و قبل از سفر به مکاتبه با آن ها بپردازید.

9) آرایشگری کنید

اگر با حرفه ی آرایشگری آشنا هستید می توانید در هر زمان و یا مکانی به آرایش کردن افراد بپردازید و کسب درآمد کنید.

درآمد زایی در سفر

10) کار در کافه یا رستوران

اگر در برقراری ارتباط با دیگران راحت هستید و می توانید به خوبی صحبت کنید این کار مناسب شما خواهد بود. حتما نیاز نیست تا در رستورانی معروف و شلوغ کار کنید فقط کافی است چند ساعتی را صرف کار در یک رستوران و یا کافه ای محلی کنید، مطمئن باشید پول خوبی می گیرید.

11) آموزش دادن هنر

ممکن است شما بتوانید ساز بنوازید، نقاشی بکشید و یا یک هنر را به خوبی بلد باشید. در نتیجه با آموزش دادن می توانید کسب درآمد کنید. در همه جای دنیا افرادی هستند که علاقه مند به یادگیری ساز و هنر هستند پس شما گزینه ی مناسبی برای این دسته از افراد خواهید بود. هم شما تمرین می کنید و پول بدست می آورید و هم دیگران از شما یاد می گیرند. عادلانه است مگر نه؟

12) شرکت در ساخت و ساز

اگر روحیه ی شما مناسب برای کار در ساختمان و ساخت و ساز است شرکت های عمرانی زیادی وجود دارد که شما می توانید بصورت پاره وقت برایشان کار کنید و مبلغی را به شما می دهند.

می توان گفت که شاید سخت باشد ولی پول خوبی بدست می آورید.

درآمد زایی در سفر

13) عکاسی کنید و عکس های خود را بفروشید

اگر عکاس هستید و دوربین خوبی دارید می توانید در طول سفر از #اماکن تاریخی و یا طبیعی و حتی سوژه های عمومی عکاسی کنید. وب سایت هایی هستند که با قرار داردن تصاویر خود در آن ها می توانید نسبت به فروش عکس هایتان اقدام کنید. 

اگر وبلاگ خود را دارید می توانید برای فروش از آن نیز استفاده کنید.

14) کار در کشتی های مسافرتی

تصور کنید که در یک کشتی تفریحی بزرگ کار می کنید و در عوض پول بلیت و اقامت نمی دهید و رایگان سفر می کنید. از مزایای این نوع سفر کردن و درآمد زایی می توان به آشنا شدن با آدم هایی تازه از سراسر دنیا اشاره کرد.

15) نمایش هنر در خیابان

همانطور که کمی قبل تر برای شما گفتیم به کارگیری از هنری که بلد هستید میتواند موقعیت های زیادی را برای شما بوجود بیاورد. در کنار خیابان بساطی به پا کنید و هنر خود را در معرض نمایش قرار دهید. 

به نظر می رسد اگر مورد توجه دیگران قرار بگیرید پول خوبی بدست خواهید آورد.

درآمد زایی در سفر

16) راهنمای تور

این مورد با دیگر فعالیت ها کاملا متفاوت می باشد. برای این که به عنوان راهنمای تور بخواهید در سفر کار کنید باید درباره ی مقصد خود اطلاعات کافی و مناسبی داشته باشید تا بتوانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در کنار این باید به خوبی بتوانید صحبت کنید و به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید. از دیگر قابلیت های مهمی که باید در اختیار داشته باشید نحوه ی تعامل با دیگران می باشد.

17) کار تیمی

انجمت هایی هستند که بصورت گروهی کار می کنند و به همین دلیل نیازمند نیروهای متنوع و جدیدی هستند تا در کنار هم برای رسیدن به هدف فعالیت کنند. بطور مثال بیشتر این گروه ها به فعالیت های هنری و یا علمی می پردازند و اگر شما قابلیت کمک کردن را داشته باشید گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

18) فیلم برداری کنید 

برای انجام این کار باید دوربین فیلم برداری مناسبی را به همراه داشته باشید. قبل از سفر می توانید سفارش ویدیو بگیرید و یا در طول سفر فیلم برداری کرده و در موقعیت مناسبی آن ها را به فروش برسانید.

درآمد زایی در سفر

سخن آخر

نظر شما درباره ی این فعالیت ها در طول سفر برای کسب درآمد چیست؟

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

محمد

من خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم ولی نمیدانم ازکجا باید شروع کردلطفا راهنمایی کنید

یزدان مرشدزاده

سلام به شما دوست کارناوالی ابتدا باید تصمیم بگیرید که به کجا قصد سفر دارید و سپس با برنامه ریزی و در نظر گرفتن تمام جزئیات سفر خود را آغاز کنید. اگر امکانش وجود دارد مهارت های فردی خود را بالا ببرید تا بتوانید در سفر از آن ها برای کسب درآمد استفاده کنید. شما حتی می توانید با هماهنگی های قبلی و یا کمک گرفتن از شخصی که در مقصد سفر شما زندگی می کند شغلی پاره وقت پیدا کنید، این گونه در سفر نیز با صرف زمانی مشخص می توانید کسب درآمد کنید. با تشکر از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید.

12 مهر 1395

انتشار:12 مهر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.