karnaval.ir

رضا قره غریبی

انتشار

23 آبان 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این بار در مشاهیر گردشگری با آلبرت فن لوکوک، باستان شناس و جهانگرد آلمانی آشنا خواهیم شد. 

دلیل شهرت

 آلبرت  به دلیل کشف آثار مهم تاریخی در سین کیانگ کشور چین مشهور می باشد. او توانست در این شهر تعداد زیادی از مکان های عبادت متعلق به مانوی ها و بودایان را کشف کند. تا پیش از اکتشفات او علامت سوال های بسیاری درباره مانوی گری وجود داشت که کشفیات او باعث به جواب رسیدن بسیاری از این سوالات شد. در میان آثار یافت شده نقاشی های زیادی نیز وجود داشت که در آن آثار فرهنگ های مرتبط با آریایی ها و فرانک ها دیده می شد. 

برخی از آثاری که آلبرت آن ها را کشف کرده بود متاسفانه در خلال جنگ جهانی دوم در بمباران هواپیماهای انگلیسی در موزه برلین از بین رفتند.

او سفرنامه ای نیز به نام " گنج‌های خاک‌شده در ترکستان چین " تالیف کرده است.

تولد

 آلبرت در 8 سپتامبر سال 1860 میلادی چشم به جهان گشود.

زندگی 

 او برای به دست آوردن پول و ثروت تلاش های بسیاری کرد و تلاش های او به نتیجه رسید و این شروعی برای آغاز سفرهای مهم و تاریخی او بود. شاید جالب ترین نکته تحصیل در موزه نژاد شناسی برلین در سن 40 سالگی آلبرت باشد!

وی پس از اتمام تحصیل خود به عنوان دستیار رییس موزه آقای آلبرت گرونودل برگزیده شد.

سفرهای آن ها به آسیای غربی، خصوصا مناطق اطراف راه ابریشم آغاز شد و این سفرها تجربه های بی نظیری برای آلبرت فن لوکوک به حساب می آمد. با مرگ گرونودل سرپرستی این سفرها به عهده آلبرت واگذار شد. 

مرگ

 آلبرت در سال 1930 میلادی درگذشت.

آلبرت فن لوکوک

نقاشی های کشف شده

#مشاهیر گردشگری جهان را در کارناوال بشناسید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.