karnaval.ir

مهسا محرابی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 آذر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

تا به حال نام تنریف یا تِنِریفِه ( Tenerife ) را شنیده اید؟! نام جزایر قناری را چطور؟ 

تنریف یکی از جزایر اسپانیا و بزرگترین جزیره از جزایر هفتگانه ی قناری است. پایتخت این جزیره که سانتا کروس د تنریفه نام دارد، پایتخت جزایر قناری نیز به حساب می آید.

امروز می خواهیم سفری تصویری به این جزیزه زیبا داشته باشیم تا کمی زیبایی های آن را ببینیم و لمس کنیم. قرار است تا با Przemek Szewczyk همسفر شویم؛ عکاسی خود آموخته ی اهل لهستان که این بار از میان تمام زیبایی هایی که در دنیا وجود دارد، آن هایی که در تنریف قرار داشتند را انتخاب کرد. او در این سفر دست به دوربین شده و تصاویر بی نظیری را به ثبت رسانده است، کاری که با عشق و علاقه آن را انجام می دهد. از میان تمام تصاویری که گرفته تنها 10 عکس را منتشر کرده چرا که می گوید تنریف آن قدر جذاب هست که همین تصاویر بتواند روی شما تاثیر بگذارند . این عکاس لهستانی امید دارد که بتواند کمی حس و حال سفرش را با دیگران به اشتراک بگذارد.

شاید دانستن همین نکته این جزیره جزئی از جزایر قناری است کافی باشد تا به عمق زیبایی های آن پی ببرید؛ مثل پارک ملی تیده که در سال ۲۰۰۷ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و یا آتشفشان تیده که  مرتفع‌ترین آتشفشان در اسپانیا و سومین آتشفشان مرتفع در جهان است.

 در ادامه همراه کارناوال باشید تا قدم به دورن جزیره تنریف بگذاریم و کمی در آن به گشت و گذار بپردازیم.

جزیره تنریف

1) تماشای غروب زیبای خورشید در منطقه کوستا دل

سواحل دیدنی  تنریف

2) ساختمانی مدرن و دیدنی معروف به تالار تنریفه

دیدنی های تنریف
دیدنی های تنریف

3) ساحل صخره ای Acantilados de los Gigantes

ساحلی صخره و عمودی در امتداد سواحل غربی تنریف

دیدنی های تنریف

4) ساحلی در پایان دنیا ؛ Playa de Benijo

دیدنی های تنریف

5) تصویری دیگر از ساحل Playa de Benijo

دیدنی های تنریف

6) جاده ای پیچ در پیچ در کوهستان آناگا

رشته کوهی در بخش شمال شرقی جزیره تنریف

دیدنی های تنریف

7) غروب آفتاب در منطقه آلتاویستا با دورنمایی از آتشفشان تید

سواحل دیدنی  تنریف

8) طلوع آفتاب از بالای آتشفشان تید

سواحل دیدنی  تنریف

9) کهکشان راه شیری بیش از آلتاویستا 

%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d9%81%d8%b10

سخن آخر

نظرتان در مورد این تصاویر چیست؟

آیا تا به حال به جزیره تنریف سفر کردید؟

از زیبایی های آن چیزی می دانستید؟

تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که در دنیای گردشگری و سفر فعالیت کنم؛ برای کسی که در دبیرستان ریاضی و در دانشگاه آی‌تی خوانده کار و پیشه، خشک‌تر از این‌ها معنی می‌شود؛ اما اتفاقی‌تر از چیزی که فکرش را بکنم وارد دنیای سفر شدم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.