karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری کمی بیشتر با موزه ی لندن آشنا می شویم.

بازدید از موزه ها همیشه از فعالیت های محبوب گردشگران در سراسر دنیا بوده است، موزه ها به راحتی اطلاعات زیادی را در رابطه با نوع زندگی، تاریخ، آداب و رسوم و... را در اختیار علاقمندان قرار می دهند.

این بار رکورد جالبی را در گینس بررسی می کنیم، در این رکورد موزه ی لندن ( LAARC ) به عنوان موزه ای که بزرگترین آرشیو یا بایگانی باستان شناسی را در دنیا دارد نامش ثبت شده است.

این موزه پر از گنجینه های پنهان است، 5 میلیون اثر باستانی در آن موجود می باشد که حاصل 8500 حفاری هستند، آثار در جعبه هایی نگهداری می شوند و هنوز باستان شناسان در حال تحقیق روی آن ها هستند، هربار که درب این جعبه ها باز می شود دریچه ای نو را به روی تاریخ باز می کنند.

برخی از اقلامی که در این آرشیو هستند وزنشان حتی به 10 کیلوگرم هم می رسد، از آثار مهم این بایگانی می توان به این موارد اشاره کرد: پاپوش از دوران روم باستان، یک جفت دندان مصنوعی متعلق به 200 سال پیش، دندان و ناخن های اجساد، تابوت های خوفناک از گورستان لندن، استخوان حیوانات و...

روی استفنوس ( Roy Stephenson ) رئیس موزه ی لندن می گوید:

یکی از نکاتی که باعث شده موزه ی لندن به یکی از بهترین موزه های دنیا تبدیل شود نوع آب و هوای منطقه است که سبب از بین نرفتن اشیا به طور کامل شده است. سفال، سکه و استخوان بیشترین اشیایی هستند که در آرشیو ما نگهداری می شوند، آثاری هم از نیوزیلند در این بایگانی وجود دارند که در قرن 18 و 19 به این موزه آورده شده اند.

بسیاری از بازدیدکنندگان موزه علاقه دارند که به صورت جزئی تر آرشیو را بنگرند به همین منظور تورهایی برای راهنمایی و بازدید گردشگران به راه انداخته ایم. خوشبختانه بازدیدکنندگان مسرانه می خواهند که درباره ی گذشته ی لندن اطلاعات بیشتری به آن ها ارائه دهیم.

برای بازدید از این موزه می توانید از ساعت 10 صبح تا 6 عصر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: انگلستان، لندن، نزدیک دیوار لندن، موزه لندن.

.Address: 150 London Wall, London EC2Y 5HN, UK

کارناوال تا به حال موزه های گوناگونی را برای شما عزیزان معرفی نموده است که با کلیک روی لینک های زیر می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید:

در کشور عزیزمان ایران:

حمام مهدی قلی بیک | موزه مردم شناسی مشهد

موزه های شیراز | نمایش تاریخ در مهد شعر و هنر

موزه قرآن و کتابت تبریز | گنجینه ای ارزشمند در بنای صفویه

در کشورهای دیگر:

موزه های دبی | گشتی تاریخی در میان آسمان خراش ها ( ۱ )

بزرگترین موزه دایناسور دنیا | گینس های گردشگری

موزه های شهر آنتالیا | تاریخ در کنار تفریحات رنگارنگ

دیگر رکوردهای گینس گردشگری را در کارناوال دنبال کنید: رکوردهای گردشگری در گینس

جدول گینس

رکورد دار موزه لندن
مکان لندن، انگلستان
زمان ثبت رکورد نامشخص
موزه لندن
موزه لندن

#گینس های گردشگری ایران و جهان را در کارناول بخوانید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.