karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری با کسی آشنا می شویم که توانست طی تنها 7 روز با دوچرخه به 11 کشور سفر کند و با سربلندی نامش را در رکورهای گینس به ثبت برساند.

دوچرخه سواری از پرطرفدارترین ورزش های دنیا است و علاقمندان زیادی هم با این فعالیت سعی در شکستن رکوردهای گینس دارند، در گذشته با دو رکورد بسیار هیجان انگیز که یکی از آن ها دوچرخه سواری ایرانی بود آشنا شدیم که با کلیک روی لینک های زیر می توانید با این رکوردهای جالب بیشتر آشنا شوید: 

سفر به ۷ کشور با دوچرخه در ۲۴ ساعت | گینس های گردشگری

سریع ترین دوچرخه سواری در صحرای آفریقا | گینس های گردشگری

گلن برمیستر ( GLEN BURMEISTER ) اهل بریتانیا در سال 2013 میلادی توانست به عنوان یکی از ماجراجوترین دوچرخه سواران دنیا شناخته شود، او با دوچرخه سفرش را از برژتسلاو در جمهوری چک شروع و در آلبانی به پایان رساند و این چنین نامش را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت رسید، گلن عاشق هیجان است و افتخارات زیادی در دوچرخه سواری دارد.

گلن درباره ی دوچرخه سواری می گوید:

ماجراجویی در خون من است و من بی هیجان نمی توانم زندگی کنم، سال ها از زمانی که دوچرخه سواری را شروع کردم گذشته اما از سال 2003 میلادی دوچرخه سواری برایم جذاب تر شد و سال خوبی برای من بود، در استرالیا توانستم 600 مایل را رکاب بزنم که تجربه ای لذتبخش و فراموش نشدنی بود. من در اسپانیا، نروژ و ایالات متحده هم دوچرخه سواری کردم.

متاسفانه اطلاعات دیگری در رابطه با چگونگی سفر گلن و یا کشورهایی که او سفر کرده در گینس ذکر نشده است، دوچرخه سواری ورزش بسیار مفیدی می باشد و امیدواریم همه ی علاقمندان بتوانند در محیط های مناسب به دوچرخه سواری بپردازند.

دیگر گینس های گردشگری ایران و جهان را در کارناوال بخوانید: رکوردهای گردشگری در گینس

جدول گینس

رکورد دار گلن برمیستر
مکان آلبانی
زمان ثبت رکورد 05 MAY 2013
سفر با دوچرخه
گینس دوچرخه سواری
رکورد دوچرخه سواری

#گینس های گردشگری ایران و جهان را در کارناوال بخوانید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.