karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

27 آذر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

در این بخش از گینس های گردشگری نگاهی داریم به لندن شهری که غذاخوردن در رستوران هایش برایتان بسیار گران تمام می شود.

در سال 2007 میلادی رکوردی بسیار جالب در گینس به ثبت رسید محققان موسسه ی گینس متوجه شدند که خوردن غذا در رستوران های لندن بسیار گران تمام می شود، یک وعده ی غذایی به همراه یک نوشیدنی هزینه ای در حدود 79.66 دلار در بر خواهد داشت، البته با توجه به این که این رکورد متعلق به سال 2007 است عمق گرانی رستوران های لندن مشخص می شود. این عدد در آن زمان چیزی حدود دو برابر غذاخوردن در نیویورک سیتی بوده است.

گینس برای ثبت این رکورد نظر 10،000 فرد را در 45 محله ی لندن در نظر گرفته است. در این که لندن یکی از گران ترین شهرهای دنیاست هیچ شکی نیست پس خوب است در همین جا کمی بیشتر با این شهر خارق العاده آشنا شویم.

لندن پایتخت انگلستان یا همان بریتانیا است، لندن بزرگ ترین و شلوغ ترین شهر این کشور هم هست و از مناطق پر جاذبه و محبوب در نزد توریست ها می باشد، قدمت لندن را 2000 سال تخمین زده اند و در سراسر دنیا به عنوان یکی از مراکز تجاری و فرهنگی مهم به حساب می آید و بی انصافی نیست که آن را یکی از مشهور و پر آوازه ترین شهرهای جهان بدانیم.

لندن پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهر عضو اتحادیه ی اروپا است و همچنان هم به مرور زمان به مساحتش افزوده می شود، به دلیل امکانات رفاهی، آموزشی، تفریحی و... بسیار خوبی که در لندن در کنار هم قرار گرفته است سالانه افراد زیادی به آن مهاجرت می کنند به همین دلیل فرهنگ و تمدن ان برگرفته از ملل مختلف می باشد م همین علتی بر هرچه غنی تر شدن فرهنگ این مرز و بوم شده است.

جدول گینس

رکورد دار لندن
مکان انگلستان، لندن
زمان ثبت رکورد 2007 میلادی
لندن
لندن
رستوران لندن
رستوران لندن

#رکوردهای گینس ایران و جهان را در کارناوال بخوانید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.