karnaval.ir

بیتا عزیزی

انتشار

07 اسفند 1395

به روز رسانی

03 مرداد 1401

بياييد با هم سفر کنيم براي کشف زيبايي هاي بي پايان جهان و غرق در لذت شويم و روح را تازه کنيم با شگفتي هاي اين جهان خاکي.
اکنون که بهار نزديک است و ارمغان آور رنگهاست پس چه بهتر که ما هم قلم برداريم و رنگ بزنيم بر صفحه سرد و زمستاني جانمان و تازه کنيم روح را براي آغازي نو. با ما همراه شويد تا بر بال پرنده هاي غول پيکر بنشینیم و آسمان و زمين زير پا را در نورديم و تجربه اي نو به ذهن بيفزاييم.
اگر خاطرتان باشد چندي پيش شما را دعوت کرديم به شهر آتشفشاني کاپادوکيه و بالن هاي رنگارنگش که فستيوالي از شوق و هيجان در آسمان آبي ترکيه به راه مي اندازند و گذشتيم از ميان زمين هاي پر فراز و نشيب آن براي آشنايي با تمام خوشگذراني هايي که شما را به سوي خود فرا مي خواند. براي آن که اين لذت ها را به ياد آوريد مجددا سري به مطلب زير بزنيد:

کاپادوکیه | بالن سواری در آغوش آسمان ترکیه

کاپادوکيه منطقه اي باستاني در ترکيه است و ويژگي بارز آن چشم اندازهاي آتشفشاني شگفت انگيزي است که بناي اصلي اين شهر مي باشد، شهر زيرزميني که هزار سال قبل از ميلاد مسيح بنا شده، و صومعه هاي غار مانند وسيع که به دوره هاي اوليه مسيحيان بازمي گردد. اين منطقه را با برنامه ساليانه پرواز بالن هاي رنگينش مي شناسند و بهانه سفر تصويري ما همين پرنده هاي دوست داشتني هستند.
مردم کاپادوکيه در پناهگاه هاي حيرت انگيزی که بر روي سنگ هاي آن کنده کاري شده، زندگي کرده و مي کنند. ستون هاي سنگي که در اثر فوران آتشفشان و مواد مذاب تشکيل شده اند و سپس آب و يخ که از میان تپه ها گذشته اند. همگي دست به دست هم داده اند تا شما با يک منطقه فوق العاده رو به رو شويد. اين چشم انداز بي نظير، شکل متفاوت صخره ها و پرواز روزانه بالن ها، کاپادوکيه را به يک شهر افسانه اي تبديل کرده است.
خانم کريستينا ماکيوا (Kristina Makeeva) يک مهندس و عکاس روسي است و هيجانات سفر اخيرش به کاپادوکيه را با ما به اشتراک گذاشته است.
کارناوال شما را به جشن رنگين آسمان دعوت مي کند.

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

1- پرواز در هوای رنگین بالون ها

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

2- فرود بالن ها در فنجان گرم کاپوچینو

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

3- میزبانی آسمان از پرنده های غول پیکر

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

4- افشانه رنگ ها بر تن برفی کوهستان

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

5- چراغ های روشن آسمان و شهر محصور و شادمان

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

6- رقابت تنگاتنگ بالن های دوست داشتنی

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

7- پروازی امن و هیجان انگیز بر فراز شهری باستانی

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

8- تلاقی رنگ ها با کوهستان آتشفشانی خفته

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

9- رویاهایتان را محقق کنید!

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

10- شکوه یک پرواز باوقار

بالون سواری در شهر کاپادوکیه

سخن آخر

آیا تا به حال چنین جشن هیجان انگیزی را در آسمان شاهد بوده اید؟

شما هم از تماشای تصاویر ثبت شده خانم ماکیوا لذت بردید؟

اگر سفری به این منطقه باستانی و زیبا داشته اید، تجربیاتتان را با ما در کارناوال به اشتراک گذارید.

 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.