karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 اردیبهشت 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اگر تا به حال سکه های 1 سنتی یا اسکناس های 5 دلاری را از نزدیک دیده باشید، می دانید که بر این سکه و اسکناس صورت آبراهام لینکلن، شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا نقش بسته است. لینکلن یکی از مهم ترین رؤسای جمهور کشور وسیع و پهناور آمریکا بود که قانون برده داری را در قرن نوزدهم لغو کرد و به همین سبب نیز ترور شد. امروز همراه کارناوال باشید تا با هم به سراغ یکی از وسایل شخصی این رئیس جمهور برویم.

در پیش رو ساعت آبراهام لینکلن را می بینید که این رئیس جمهور بزرگ آمریکا از آن استفاده می کرد. بدنه این ساعت از طلای 18 عیار بوده و بخش های مختلف آن به صورت جداگانه ساخته شده اند. به طور مثال موتور ساعت لینکلن در شهر لیورپول انگلیس ساخته شده، چرا که در قرن نوزدهم بزرگ ترین شرکت های صنعتی ساعت در این شهر قرار داشتند. قاب ساعت طلایی نیز در مغازه ای آمریکایی و ناشناخته خلق شده است. جالب است بدانید که این ساعت طلایی، در نوع خودش یکی از بهترین ساعت های ساخته شده در کشور آمریکاست. 

امروزه ساعت طلایی آبراهام لینکلن در موزه نگهداری می شود و همه روزه در ساعات 10 تا 17:30 می توانید به بازدید آن بروید.

دوره تاریخی: قرن نوزدهم میلادی

جنس: طلا، شیشه، فلز، چوب

مشخصات: 5.08 × 7.62 × 1.27 سانتی متر

محل نگهداری: موزه ملی تاریخ آمریکا، شهر واشنگتن


دیگر آثار باستانی و نفیس معرفی شده در کارناوال را بخوانید: گنجینه های ایران و جهان

همچنین می توانید درباره برخی از آثار تاریخی و بقایای جذاب دنیا در زیر بخوانید:

شمشیر حضرت محمد(ص) | یادگاری از جنگ بدر و احد

قدیمی ترین شطرنج ایران

باتری اشکانی | قدیمی ترین باتری جهان

نیمتاج نورالعین | الماس دریای نور روی تاج ملکه ایران

بوسه ابدی عشاق ایرانی در تپه حسنلو

تاج محبوب فرح پهلوی

میکروسکوپ پاستور | ابزار دانشمند بزرگ تاریخ

کفن حضرت مسیح 

نقش کمانداران کاخ آپادانای شوش

اولین چشم مصنوعی دنیا در شهر سوخته

کمربند زمردنشان

کتیبه خشایارشا در ترکیه

مجسمه نفر تی تی | زیباترین ملکه مصر باستان

لباس عروسی ملکه ویکتوریا 

درفش شهداد | قدیمی ترین پرچم جهان

ساعت آبراهام لینکلن
ساعت آبراهام لینکلن

#گنجینه های تاریخ ایران و جهان را با کارناوال بشناسید.

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.